Napraattopic 2024.6, met geklets

16-05-2024 20:42 1581 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat punt 6, dit keer zonder aanvulling.

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: https://forum.viva.nl/overig/op-napra ... ges/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_ ... 04615/22

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Yes, eerste!
Joehoe!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw, dat is snel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
:hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, iemand begint haar topic met 'hoi meiden!'

(Topic over wasmachine)
Alle reacties Link kopieren Quote
En de tekst met "dus", dat vind ik ook altijd zo gek. Alsof er al een heel verhaal aan vooraf is gegaan dat niet gedeeld is.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi meiden :-D !
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
:hello:
Loslaten is de hoop opgeven op een beter verleden. # omdenken
Alle reacties Link kopieren Quote
Anna75 schreef:
16-05-2024 21:02
Hoi meiden :-D !
Dus!!
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi meiden, lol.
Ik zit in het theater, pauze, bij Bee Gees Forever. Echt zo ongelooflijk goed!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bee Gees, wat leuk! Geniet nog even van de rest!


Sasha, :hug: Wat een naar verhaal aan het eind van de vorige napraat. Sterkte, ik hoop dat je geaccepteerd wordt of anders toch in ieder geval een passend alternatief krijgt. De reportage heb ik toevallig vanmorgen gezien, aangrijpende verhalen...

Mocht je het bericht alsnog weg willen hebben, laat het de mods even weten. Die kunnen vast het slotje even omzeilen voor je.
Ik stuur je trouwens een pb.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
16-05-2024 21:25
Hoi meiden, lol.
Ik zit in het theater, pauze, bij Bee Gees Forever. Echt zo ongelooflijk goed!

Is Stayin' Alive al geweest.
En mag je meezingen?
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volg 😊
Alle reacties Link kopieren Quote
(O) (O)
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
🎄
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij 'hoi meiden' denk ik met weemoed aan de Tina en de problemenrubriek 'O jee, wat nou?' :love:
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hello :cheer:
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het prangendste probleem was dat van een meisje met zo'n hotte vader dat al haar vriendinnen verliefd op hem waren en dan de hele tijd zwijmelend langskwamen als haar vader thuis was.
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anna75 schreef:
16-05-2024 22:09
Het prangendste probleem was dat van een meisje met zo'n hotte vader dat al haar vriendinnen verliefd op hem waren en dan de hele tijd zwijmelend langskwamen als haar vader thuis was.
Hoi meiden, Ik heb een verzameling oude clubs en daarin waren de problemen niet misselijk, en de adviezen ook niet voor mietjes. Komt wel een beetje overeen met de sfeer op het forum soms, alleen dan tegen pubers.
Issue;
Ik ben 15 en mijn kapper van 30 vindt mij leuk. Bij het knippen zit hij steeds aan me, hij aait me in mijn nek en vraagt steeds of ik met hem uit wil.
Antwoord in de trant van: nou je gaat er zelf steeds naartoe dus je zal het wel leuk vinden. En je kunt ook je haar laten groeien waarom ga je zo vaak eigenlijk, doei.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
16-05-2024 22:19
Hoi meiden, Ik heb een verzameling oude clubs en daarin waren de problemen niet misselijk, en de adviezen ook niet voor mietjes. Komt wel een beetje overeen met de sfeer op het forum soms, alleen dan tegen pubers.
Issue;
Ik ben 15 en mijn kapper van 30 vindt mij leuk. Bij het knippen zit hij steeds aan me, hij aait me in mijn nek en vraagt steeds of ik met hem uit wil.
Antwoord in de trant van: nou je gaat er zelf steeds naartoe dus je zal het wel leuk vinden. En je kunt ook je haar laten groeien waarom ga je zo vaak eigenlijk, doei.
@( . Kwam dat antwoord van de redactie (zoals bij de Tina) of waren dat ingezonden brieven?
En werd de Club niet opgeheven omdat de Yes zachter en populairder was?
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hadden inbetween gordijnen besteld en 5 weken later zijn ze geleverd en we vonden ze gewoon echt niet mooi staan.
Kwamen we er 4 dagen later achter dat ze gewoon de verkeerde kleur geleverd hebben.
Jullie begrijpen dat de opluchting groot was, de goede worden nu gemaakt en hopelijk vinden we ze dan wel mooi. :jump:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren Quote
Explorista schreef:
16-05-2024 21:34
Is Stayin' Alive al geweest.
En mag je meezingen?
Dat was het laatste nummer voor de pauze haha. En ja, zingen en dansen was toegestaan.
We hebben een ongelooflijk leuke avond gehad en daar was ik enorm aan toe!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven