Mode & Beauty alle pijlers

Avondjurk gezocht!

15-01-2017 16:54 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ( over 3,5 week) heb ik een bruiloft met dresscode.. ik zoek dus een avondjurk.

Aangezien een avondjurk nou niet iets is dat je vaak zal dragen wil ik er niet al te veel aan spenderen. En, omdat het een bruiloft is wil ik niet in het zwart. ( die zijn genoeg te vinden).



Ik heb ook nog eens weinig tijd en koop dus het liefst online..



Wie kan me helpen? Ik had een mooie gevonden bij bon prix maar die is niet leverbaar.



Oh ja.. poedertinten en zachte kleuren staan me niet mooi. Ik wil het liefst een blauwe of andere knalkleur..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:cappi schreef op 15 januari 2017 @ 18:46:

Wat verstaat met eigenlijk onder de dresscode avondjurk, volgens mij kan dat van alles zijn, cocktail jurk tot gala jurk. Wat stond er precies op de uitnodiging.Op de uitnodiging staan letterlijk getekende poppetjes met lange jurken aan.. en mannetjes in pak.. en daarbij ken ik de bruid goed en hebben we t hier veel over gehad
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Die van Esprit is echt
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 15 januari 2017 @ 18:49:

[...]





Op de uitnodiging staan letterlijk getekende poppetjes met lange jurken aan.. en mannetjes in pak.. en daarbij ken ik de bruid goed en hebben we t hier veel over gehadok duidelijk ga ook even verder googelen
Ik vind de jurk die je zelf plakte prachtig! Ik Google me suf voor een TB look-a-like, maar kan het ook niet vinden.
http://www.littleblackdre ... -floral-halter-maxi-dress
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook al bij Mango de outlet website pagina gekeken. Staan ook vaak avondjurken op voor een zacht prijsje.



Zoals deze voor 34 euro







Of deze







Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hmm daar ga ik even kijken! De rode is mooi. Die andere vind ik te simpel. Meer een zomerjurk
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren








allemaal ruim binnen je budget (tussen de 30 en 50 euro)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Die rode vind ik ook mooi. En je hebt mooi geld over om het extra mooi af te maken met sieraden oid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak kun je het woord mooi zeggen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Niet iedere lange jurk is per definitie een avondjurk. Ik zou dan toch mooie stof verwachten (geen acryl of andere kunstvezel, maar zijde, satijn of - in de winter - eventueel echt fluweel) met een goede snit en zorg ook voor goede bijpassende schoenen, sieraden (geen plastic of glas) een behoorlijke avondtas (dus niet je dagelijkse plunjezak aan een riem met 80 kilo aan onnodige zooi erin), enz.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 19:35:

Niet iedere lange jurk is per definitie een avondjurk. Ik zou dan toch mooie stof verwachten (geen acryl of andere kunstvezel, maar zijde, satijn of - in de winter - eventueel echt fluweel) met een goede snit en zorg ook voor goede bijpassende schoenen, sieraden (geen plastic of glas) een behoorlijke avondtas (dus niet je dagelijkse plunjezak aan een riem met 80 kilo aan onnodige zooi erin), enz.Ach, schei toch eens uit met je etiquettegedoe. Richt je voortaan liever op de etiquette dat het erg onbeleefd is om te oordelen over andermans portemonnaie en uitgaven!
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 19:35:

Niet iedere lange jurk is per definitie een avondjurk. Ik zou dan toch mooie stof verwachten (geen acryl of andere kunstvezel, maar zijde, satijn of - in de winter - eventueel echt fluweel) met een goede snit en zorg ook voor goede bijpassende schoenen, sieraden (geen plastic of glas) een behoorlijke avondtas (dus niet je dagelijkse plunjezak aan een riem met 80 kilo aan onnodige zooi erin), enz.Kan je vergeten, tegenwoordig is alles kunstvezel. Ook de dure jurken.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 15 januari 2017 @ 19:41:

[...]





Ach, schei toch eens uit met je etiquettegedoe. Richt je voortaan liever op de etiquette dat het erg onbeleefd is om te oordelen over andermans portemonnaie en uitgaven!Daar gaat het niet om. Maar een avondjapon is iets meer dan een lange jurk van acryl die je voor 20 euro bij de Zeeman haalt. Just said.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Mooie jurken trouwens. Met die bloemen is mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 15 januari 2017 @ 19:43:

[...]





Kan je vergeten, tegenwoordig is alles kunstvezel. Ook de dure jurken.Ik weet niet bij welke zaken jij dan koopt, maar ik heb geen draad kunstvezel aan mijn lijf, nooit, niet door de week en niet bij gelegenheden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 15 januari 2017 @ 19:27:

Die rode vind ik ook mooi. En je hebt mooi geld over om het extra mooi af te maken met sieraden oid.Mooi idee van dat geld dat je dan mooi over hebt. Kun je mooi je voordeel mee doen. Mooie sieraden vind ik ook mooi gevonden als extra tip.
If accidentally read, induce vomiting.
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 19:43:

[...]





Daar gaat het niet om. Maar een avondjapon is iets meer dan een lange jurk van acryl die je voor 20 euro bij de Zeeman haalt. Just said.



Nietus. Het is alleen te zien hoeveel een jurk kost, als ie van een merk is want dan kun je de prijs opzoeken. Het is namelijk een lappie stof op een mooie manier aan elkaar genaaid. De prijs heeft weinig te maken met hoe mooi die jurk is maar meer met het merk en het salaris van de directeur van dat merk.



Hoe bekender het merk, hoe duurder de jurk. Meer is het niet. Ik vind veel vrouwen niet zo slim op dit punt. Ik zou nooit meer dan 100 euro besteden aan een jurk. Hoeft helemaal niet. Bekende merken, daar vond ik als puber wat aan, nu ben ik wijzer geworden.



Je kunt een hele mooie jurk kopen met geweldige snit, van kunstvezel voor een zacht prijsje. Waaaaarom dan honderden euro's eraan besteden? Zodat iedereen fluistert, oooooooo wat een dure jurk heeft ze aan? Ik ga meer voor, wat ziet ze er leuk uit.



Ik geef mijn geld ook liever aan iets anders uit. En ik vind dat die directeuren best 5 keer ipv 6 keer per jaar op vakantie kunnen. Je wordt al zo opgelicht als het gaat om bv cosmetica en verzorgingsproducten, kleding wil ik niet veel geld aan kwijt zijn. Ik betaal alleen vrijwillig meer als er geen kinderarbeid aan te pas is gekomen of als het fairtrade is. Mode is gewoon een melkkoe die vrouwen bedonderd, net als cosmetica, ik laat me niet bedonderen.
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 19:44:

[...]





Ik weet niet bij welke zaken jij dan koopt, maar ik heb geen draad kunstvezel aan mijn lijf, nooit, niet door de week en niet bij gelegenheden.Goh. Hoe is het weer op Mars eigenlijk of zit je op Saturnus?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een mooie liggen, knalroze. Ben zelf 1.70. Waar woon je ergens?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 15 januari 2017 @ 19:24:

[afbeelding]



[afbeelding]



allemaal ruim binnen je budget (tussen de 30 en 50 euro)Ohhh...die framboos kleurige is leuk! Zal daar zelf eens gaan kijken
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:Ameliaaa schreef op 15 januari 2017 @ 19:43:

[...]



Kan je vergeten, tegenwoordig is alles kunstvezel. Ook de dure jurken.Dat is niet helemaal waar. Stel bijv dat je nog 10.617 Engelse Ponden hebt liggen, dan kun je deze prachtige 100% zijde jurk kopen: https://www.farfetch.com/ ... =search&ffref=lp_pic_8_4_
Alle reacties Link kopieren
quote:mariellet schreef op 15 januari 2017 @ 20:02:

Ik heb nog een mooie liggen, knalroze. Ben zelf 1.70. Waar woon je ergens?Ik ben 1.79... knalroze... weet niet of dat zo mooi kleurt bij mij... woon in de buurt van Rotterdam.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 19:35:

Niet iedere lange jurk is per definitie een avondjurk. Ik zou dan toch mooie stof verwachten (geen acryl of andere kunstvezel, maar zijde, satijn of - in de winter - eventueel echt fluweel) met een goede snit en zorg ook voor goede bijpassende schoenen, sieraden (geen plastic of glas) een behoorlijke avondtas (dus niet je dagelijkse plunjezak aan een riem met 80 kilo aan onnodige zooi erin), enz.Goede bijpassende schoenen en tas komt wel goed. Ik heb een mooie collectie met mooie schoenen en tassen.. allemaal leer en geen van haren spul (al zit daar soms ook echt wel iets leuks bij) heb fantastische louboutins in diverse kleuren en sowieso een mooie clutch van Marc Jacobs.. dus die accessoires zitten wel goed
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
http://www.mangooutlet.co ... s=prendas.vestidosprendas



Ik heb deze in ieder geval besteld.. voor 30 euro de moeite waard om in ieder geval te proberen..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven