Mode & Beauty alle pijlers

beautyproducten die in NL niet te verkrijgen zijn......?

10-01-2010 22:48 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde laatst van iemand dat ze speciaal naar het betreffende land gaat om bepaalde verzorgingsproducten te kopen (uiteraard wel in combinatie met vakantie).



Vroeg me af of jullie wellicht ook producten (verzorgingsgerelateerd) hebben die je uit het buitenland haalt. Kan me dan wel voorstellen dat je het besteld via internet.



Sommige producten in het buitenland zijn zo goed dat we ze eigeniljk hier naar NL zouden moeten halen....
Alle reacties Link kopieren
Volumeshampoo van Big Sexy Hair, koop ik altijd in Duitsland. Weet eigenlijk niet eens of die in NL überhaupt wel verkrijgbaar is, maar ben het hier in ieder geval nog nooit tegengekomen. En ik kom vrij regelmatig in Duitsland, dus het is geen extra moeite.
Alle reacties Link kopieren
Deo met kokosgeur haal ik uit frankrijk want dat heb ik hier nog nergens kunnen vinden...



bedoel je zoiets?
Alle reacties Link kopieren
En Lindt pure chocola met chili. Dat is natuurlijk geen beautyproduct, maar ik word er altijd enorm gelukkig van (en dat helpt natuurlijk wel bij het mooier worden :-) )
Alle reacties Link kopieren
Ja precies... dat bedoel ik.



Leuk dat jullie ook zo direct reageren.



Hoop op nog veeel meer producten.
Alle reacties Link kopieren
Zomersevlaflip: welke producten haal jíj dan uit het buitenland?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lalie74 schreef op 10 januari 2010 @ 22:52:

En Lindt pure chocola met chili. Dat is natuurlijk geen beautyproduct, maar ik word er altijd enorm gelukkig van (en dat helpt natuurlijk wel bij het mooier worden :-) )En waar in de wereld kan je dat krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk heb niks wat ik uit het buitenland moet halen omdat het hier niet te verkrijgen is Lalie. Haal de ' normale' cosmetica wel eens in duitsland (als het daar toevallig goedkoper is) omdat ik er in de buurt woon, maar verder niks.



Hoor alleen steeds vaker van mensen dat ze producten uit de hele wereld hier heen halen omdat het in NL neit te verkrijgen is.



En ben gewoon heeeeel nieuwsgierig wat dat allemaal is.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger ook vanallesennogwat van Benefit, als ik via Heathrow ergens heen vloog. Allemaal peperdure beautyproducten met hele leuke namen en kittige verpakkingen (die ik, eenmaal thuis, nooit meer gebruikte). De sjeu is er helemaal af nu het gewoon in de V&D te krijgen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:zomersevlaflip schreef op 10 januari 2010 @ 22:54:

[...]





En waar in de wereld kan je dat krijgen?Duitsland. Ik lees dat je er vlakbij woont. Ik haal het meestal bij de Edeka (supermarkt).
Alle reacties Link kopieren
Labello Cherry
Alle reacties Link kopieren
quote:Lalie74 schreef op 10 januari 2010 @ 22:57:

[...]





Duitsland. Ik lees dat je er vlakbij woont. Ik haal het meestal bij de Edeka (supermarkt).



Die ken ik niet...(geloof ik).

Woon in Kleve.
Alle reacties Link kopieren


Maar ik google t net voor een plaatje en zie dat ik t gewoon in NL kan bestellen. Hoera!

(oh ja, en t is óveral goed voor)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vaak naar Duitsland; soms voor een dagje shoppen of (korte) vakantie). Ik ga dan altijd naar een DM drogist en sla flink in. Met name Nivea cosmetica is errug fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijker schreef op 10 januari 2010 @ 23:00:

[afbeelding]

Maar ik google t net voor een plaatje en zie dat ik t gewoon in NL kan bestellen. Hoera!

(oh ja, en t is óveral goed voor)Wat is het precies Spijker?
Alle reacties Link kopieren
Ga er niet speciaal voor naar het land, maar bestel het wel heel gemakkelijke online

Produkten van SkinBiology, NCNProSkinCare en DianaYvonne.
Alle reacties Link kopieren
@ Zomersevlaflip: Ik kom vaak in München, daar stikt het van de Edeka's. Zal wel een Beierse keten zijn denk ik? Mja, is voor jou wel een eindje rijden denk ik, vanuit Kleve :-)
anoniem_33764 wijzigde dit bericht op 10-01-2010 23:05
Reden: ter verduidelijking
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:zomersevlaflip schreef op 10 januari 2010 @ 23:02:

[...]





Wat is het precies Spijker?Óveral goed voor! van de site:

Prep Creme Pot



Verkoelend en verzachtend Bij zonnebrand, schaafwonden, insecten - beten, droge, ruwe of geïrriteerde huid, PREP crème werkt pijnverlagend, vochtregulerend en versoepelt de huid. Na het inmasseren bij zonnebrand en op ruwe, droge of geïrriteerde plekken ervaart u direct de verzachtende en verkoelende werking. Blijf PREP regelmatig gebruiken om de huid te helpen zich te herstellen. Gelet op de verkoelende en verzachtende eigenschappen heeft PREP een rustgevende werking op de geschaafde of geïrriteerde plek. Het verzacht onmiddellijk en gaat en verminderd de kans op litteken vorming. Voor scheren zonder irritatie Voor de gevoelige huid is PREP de ideale crème om het scheren wat gemakkelijker te maken. PREP dermaprotective crème laat het mes gemakkelijk over de huid glijden en beschermt de huid. PREP crème is het ideale product om zelfs een gevoelige huid of zware baard te scheren zonder irritatie. PREP voorkomt irritaties, een pijnlijke hals en gevoelige plekken na het scheren. Gebruik na het scheren eens PREP balsem. U voelt de verkoeling. Prep balsem is verzachtend en vochtregulerend Gebruik PREP dermaprotective crème zo vaak als nodig is. PREP dermaprotective crème is ook een ideaal product voor het masseren van vermoeide en pijnlijke voeten en een opfrisser bij overmatige transpiratie
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Zitten twee Edeka's in Kleve:





Edeka E Center Kleve

- www.edeka.de

Hoffmannallee 35, Kleve - 02821 70336



Edeka Drunkemühle

- www.edeka.de

Gemeindeweg 9, Kleve - 02821 450431
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Bionsen Deo haal ik uit Engeland. - ("A Deodorant without Aluminum and is Paraben Free")



Ook John Frieda is daar stukken goedkoper, zeker als ze ook nog een '3 halen, 2 betalen' aanbiedingkje hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lalie74 schreef op 10 januari 2010 @ 22:52:

En Lindt pure chocola met chili. Dat is natuurlijk geen beautyproduct, maar ik word er altijd enorm gelukkig van (en dat helpt natuurlijk wel bij het mooier worden :-) )





Je kunt het trouwens ook in NL krijgen hoor. Niet dat specifieke merk, maar zijn genoeg patissiers die het zelf maken.

Apart vind het ik het overigens.



In veel Europese landen heb je Garnier shampoo Ultra Dolce (of douce als je in Frankrijk bent) Die shampoos heb je bv voor blond of bruin haar en ruiken heerrrrlijk!



Ow en Nivea make-up in Frankrijk of andere landen!

Ik ga eigenlijk helemaal los als ik op vakantie ben, ik vind het geweldig om buitenlandse merken te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Biologische Green & Blacks chocola is hier ook niet zo vrij te verkrijgen als in Engeland. Maar ik vind 't eigenlijk ook niet super lekker. Maar die hebben ook chocola met chili.
Ik heb altijd Niveacosmetica willen uitproberen, maar dat is niet verkrijgbaar in Nederland. Eerstvolgende keer dat ik in Duitsland ben, ga ik op zoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Immaculata schreef op 10 januari 2010 @ 22:58:

Labello Cherry



Idd, ik wil deze zo graag maar heb hem nog steeds niet !! ik snap niet iedereen vind deze de lekkerste als je het aan de labello kenners vraagt, ik heb al gemaild met labello, zeggen ze: er is te weinig vraag naar nou wij viva's vinden van niet haha.



Terug die kerslabello, kunnen juist geld mee verdienen sufferts !
quote:Lalie74 schreef op 10 januari 2010 @ 22:52:

En Lindt pure chocola met chili. Dat is natuurlijk geen beautyproduct, maar ik word er altijd enorm gelukkig van (en dat helpt natuurlijk wel bij het mooier worden :-) )





Dit kun je gewoon in Nederland bij Simon Levelt kopen!

Hier een overzichtje van de winkels:

http://www.simonlevelt.nl ... ult.aspx?ch=1018&pch=1004

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven