Mode & Beauty alle pijlers

Beste deodorant

17-08-2013 10:23 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ladies!



Ik vraag me af wat jullie nou de beste deodorant vinden? Ikzelf zweet soms wel door de deodorant heen, niet dat ik een natte plek heb maar dat ik er door heen ruik. Ik gebruik op het moment één van Fa maar die werkt voor mij dus niet goed.



Iemand tips/aanraders?
Alle reacties Link kopieren
Odorex extra dry
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd Fa of Vogue. Maar ik zweet nauwelijks, dus ja bij mij werkt het prima.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook Odorex
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Alle reacties Link kopieren
Rexona. Geen problemen mee.
Een stuk aluin, even natmaken en onder je oksel wrijven. Werkt goed. Het heeft geen geur, het is makkelijk, goedkoop en het werkt perfect tegen zweetgeuren.
Alle reacties Link kopieren
Dove, die witte fles met groene dingetjes erop!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Alles van Rexona of dove die maximum protection dingen.

Mijn vriend zweet/stinkt heel erg met alle andere merken deo, behalve bij deze. Ruik niks! Zelfs op hete dagen niet
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Odorex extra dry, die die je maar eens in de 3-5 dagen op hoeft te doen. Op die andere dagen gebruik ik dan rexona, gewoon omdat ik het prettig vind, eigenlijk is het dan niet nodig.

Deoleen werkt ook erg goed.
Syneo 5. 0,0 zweet.
Alle reacties Link kopieren
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Roller-deo, eigen merk Etos/kruidvat/Hema.

Hoewel ik die van de Hema het fijnst vind.



Spuitdeo's gaan bij mij na verloop van tijd stinken. Vandaar mijn voorkeur voor neutrale rollerdeo's.
Alle reacties Link kopieren
Nivea roller invisible black and white.

Maar moet er wel bij zeggen dat ik na 8 uur na het aankleden altijd weer de oksels was.Zweet enorm en had geen zin om duurdere deo te kopen.

Die okselpads werken ook wel goed, alleen ik plak ze er anders in
quote:kipkluifje schreef op 17 augustus 2013 @ 10:26:

Odorex extra dryDit gebruik ik ook. Sindsdien heb ik geen natte oksels meer, en stink ik niet meer naar zweet. Dit had ik jaren geleden al moeten ontdekken.
Ik vind Dove erg prettig.
Alle reacties Link kopieren
Nivea, de standaard unisex witte met blauwe dop. En dan de roller. Werkt perfect!
Alle reacties Link kopieren
Oderex of Dove (ook de groene met het komkommerschijfje voorop)



Fa vind ik geen deo, dat is gewoon een (in mijn ogen) vies en mierzoet geurtje
Alle reacties Link kopieren
Zweten is iets natuurlijks, dat heeft een functie. Naast t feit dat alle gangbare deo's slecht voor jezelf en de natuur zijn (parabenen, niet afbreekbare delen) zijn die anti-transparanten helemaal beroerd. Ik gebruik een droge deo van Lush. Bevalt erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Crystal! Dat is echt de beste!!! Ik heb jaren lang Odorex Extra Dry gebruikt, dat spul dat je 's avonds op je oksels doet en waardoor je een paar dagen niet zweet. Het werkt wel, maar kreeg er na een tijdje gewoon letterlijk gaten van in mij pyjama's onder de oksels. Lekker eng spul dus!

Nu gebruik ik dus Crystal. Dat is een minerale zoutstick die je nat maakt en waarmee je je droge, schone oksel natmaakt, zoals je ook een deostick zou gebruiken. Daardoor ruik je echt de hele dag niet meer naar zweet. Is te koop bij de Kruidvat. Kost ongeveer ¤5 en je kan er wel een jaar mee doen als ie niet breekt ofzo.

Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Fa.
Alle reacties Link kopieren
Deoleen.



Spuitdeo's met een geurtje vind ik zo mogelijk noch goorder ruiken dan zweet.

Ril.
Waar zit de any-key?
De beste is voor mij die van ROC
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Vichy zonder parabenen. Werkt als een tierelier terwijl ik rollers echt haatte. Geen moment spijt.
Alle reacties Link kopieren
Dove, vogue, fa, nivea



Heb ze allemaal gebruikt maar ging op gegeven moment toch stinken en zweten. Ik zweer dan ook echt bij rexona. Dat is de enige waar ik zeker van ben.
Alle reacties Link kopieren
Sanex roller. De roze geeft geen strepen op zwarte kleding. Ik blijf de hele dag droog en het is geurloos.
Ja ja, nu weet ik het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven