Mode & Beauty alle pijlers

Beste deodorant

17-08-2013 10:23 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ladies!



Ik vraag me af wat jullie nou de beste deodorant vinden? Ikzelf zweet soms wel door de deodorant heen, niet dat ik een natte plek heb maar dat ik er door heen ruik. Ik gebruik op het moment één van Fa maar die werkt voor mij dus niet goed.



Iemand tips/aanraders?
Rexona, spray, anti-witte strepen
Alle reacties Link kopieren
Rexona
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Om je keuze gemakkelijker te maken, gooi ik er nog maar een andere in: Therme!
Alle reacties Link kopieren
Deoleen. Nooit meer zweetvlekken.
quote:gifgroen schreef op 17 augustus 2013 @ 12:10:

Om je keuze gemakkelijker te maken, gooi ik er nog maar een andere in: Therme!Ja, die is fijn!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Zal eens wat reviews op internet opzoeken
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Rexona
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Vichy en dan die met die blauwe streep. Wel duur, rond de 10 euro dacht ik, maar reuze effectief. En met warm weer doe ik van die pads in mijn shirts, blouses en truitjes.
Alle reacties Link kopieren
Therme (spray) en dan de groene versie.



Zo zacht, maar werkt zo goed en zuinig.
Alle reacties Link kopieren
Rexona roller
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Odorex extra dry kan ik niet tegen, net zoals alle spuitbussen. Ik ben heel tevreden met de nieuwe deosticks van rexona maximum protection: geen vies sterk opdringerig geurtje, wel erg effectief. Ik gebruik de roze het liefste qua geur. Andere deo die ik ok vind is nivea rollers, geloof iets met fresh en aloe vera vind ik een van de betere. Therme roller werkt ook goed, hoewel ik niet dol ben op geur
Alle reacties Link kopieren
Zolang er maar geen aluminium troep inzit wat er voor zorgt dat je niet kan zweten, daar kun je onstoken zweetklieren van krijgen onder je oksels.
Alle reacties Link kopieren
quote:jorani schreef op 17 augustus 2013 @ 21:13:

Zolang er maar geen aluminium troep inzit wat er voor zorgt dat je niet kan zweten, daar kun je onstoken zweetklieren van krijgen onder je oksels.Lekker die klotsende oksels
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dove go Fresh met granaatappel
Rexona maximum protection! Hoe warm je het ook hebt, nooit nare luchtjes, 100% zekerheid!
Alle reacties Link kopieren
quote:Caat25 schreef op 17 augustus 2013 @ 11:22:

Crystal! Dat is echt de beste!!! Ik heb jaren lang Odorex Extra Dry gebruikt, dat spul dat je 's avonds op je oksels doet en waardoor je een paar dagen niet zweet. Het werkt wel, maar kreeg er na een tijdje gewoon letterlijk gaten van in mij pyjama's onder de oksels. Lekker eng spul dus!

Nu gebruik ik dus Crystal. Dat is een minerale zoutstick die je nat maakt en waarmee je je droge, schone oksel natmaakt, zoals je ook een deostick zou gebruiken. Daardoor ruik je echt de hele dag niet meer naar zweet. Is te koop bij de Kruidvat. Kost ongeveer ¤5 en je kan er wel een jaar mee doen als ie niet breekt ofzo.

Echt een aanrader!Deze!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Deoleen, de creme.
Alle reacties Link kopieren
.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:rugzakje schreef op 17 augustus 2013 @ 10:23:

Goedemorgen ladies!



Ik vraag me af wat jullie nou de beste deodorant vinden? Ikzelf zweet soms wel door de deodorant heen, niet dat ik een natte plek heb maar dat ik er door heen ruik. Ik gebruik op het moment één van Fa maar die werkt voor mij dus niet goed.



Iemand tips/aanraders?

hier heb je toch niets aan? Wat voor de een werkt werkt voor de ander niet. Enige die ik gebruik is dove, met beige dop. Alle andere deo's werken niet. En ik heb teveel geopende deodorants thuis liggen, die allemaal niet werkte. Odorex, deoleen, niveau, fa, Sanex, hidrofugal, en zo vast nog wel wat..



Je moet het uitproberen. Tips van andere heb je niets aan want ik zou bij iedereen dus zeggen dat het voor mij niet werkt. Alleen met mijn deo heb ik geen zweetlucht alle andere na een half uur wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 17 augustus 2013 @ 21:48:

Rexona maximum protection! Hoe warm je het ook hebt, nooit nare luchtjes, 100% zekerheid!



Ow hier wel hoor.

Altijd last van klotsende oksels, deze was net als nivea echt een van de slechtste die ik ooit heb geprobeerd..
Alle reacties Link kopieren
Nu een tijdje overgestapt van spray naar roller en dat werkt voor mij echt veel beter. Ik heb nu sanex en dat bevalt erg goed.
Rexona maximum protection, werkt na een dag of vier echt helemaal geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Sanex of odorex rollers



Rollers of spuitbus maakte bij mij een wereld van verschil
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd niveau deodorant. Een spuitbus vind ik prettiger in gebruik dan een roller.
Alle reacties Link kopieren
absoluut Deoleen , de roller zonder alcohol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven