Mode & Beauty alle pijlers

besteding kleding/schoenen

27-08-2015 20:47 58 berichten
Hoeveel geld geven jullie per maand uit aan kleding en verander je vaak van garderobe?

Ik heb deze maand (en hij is nog niet eens begonnen haha, loon voor september) 400 euro uitgegeven aan kleding en ik geniet ervan!! Maar denk ook was dit nou echt nodig?

En ben nog niet klaar want heb nog laarzen nodig. Heb een extraatje ontvangen en wordt er hebberig van. Kopen in winkels, kopen in online shops en nu 400 euro armer. Geen spijt en blij met m'n aankopen maar toch gaat er zo tussendoor heel wat doorheen aan kleding.



Vast herkenbaar maar hoor toch graag medeverbruikers
Ps: voor die 400 euro heb ik wel 2 broeken, 2 jurken, 1 paar schoenen, 3 tops, 2 bh's en nog wat sexy spul. Dus eigenlijk valt het best wel mee toch??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op shoppen en geef gemiddeld 450 euro p maand aan kleding uit. Veel geld realiseer ik mij.
wauw! heb je een inloopkast?
Alle reacties Link kopieren
Als je iedere maand 400 euro aan kleding besteedt, dan heb je op een gegeven moment toch gigantisch veel?
quote:chocolol schreef op 27 augustus 2015 @ 21:12:

Als je iedere maand 400 euro aan kleding besteedt, dan heb je op een gegeven moment toch gigantisch veel? Dure dingen kopen, dan valt het wel mee.
Alle reacties Link kopieren
20 euro per maand. Ik maak veel zelf (maar stof en fournituren tellen ook bij dat bedrag). Heb een makkelijke maat qua bh's en schoenen koop ik in de uitverkoop.
Alle reacties Link kopieren
ik stel voor mezelf een grens in van ¤ 250,00 pm.
Alle reacties Link kopieren
450,- per maand ?

Er zijn jaren dat ik dat bedrag niet eens in 1 jaar uit geef.

Duurste kledingsstuk ooit : blauwen wollen winterjas van bijna 400,-.Man vond het wel een hoog bedrag (en ik ook) , maar toch gekocht want die kleur zou ik niet zo gauw meer tegen komen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij varieert het tussen de 100 en 400¤ per maand. Heb inderdaad heel veel kleding/schoenen/accessoires . Ik hou ervan
Always look on the bright side of life
Hooguit 10 euro per maand. Ik koop bh's, onderbroeken en sokken bij zeeman en de rest tweedehands.

Voor schoenen ga ik misschien 1x per jaar "uit mijn dak" bij Bristol of een andere dergelijke winkel.
Alle reacties Link kopieren
Meestal eens in de 2/3 maanden shop ik en dan kom ik gemiddeld per maand rond de 40 euro uit. Dat is exclusief schoenen, die koop ik altijd van goede kwaliteit, want een goed paar schoenen maakt je outfit vind ik. Winterjas eens in de paar jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 27 augustus 2015 @ 21:31:

Hooguit 10 euro per maand. Ik koop bh's, onderbroeken en sokken bij zeeman en de rest tweedehands.

Voor schoenen ga ik misschien 1x per jaar "uit mijn dak" bij Bristol of een andere dergelijke winkel.Komt dat omdat je niet veel te besteden hebt of omdat het je niet boeit ?
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
quote:parquette schreef op 27 augustus 2015 @ 20:49:

Ps: voor die 400 euro heb ik wel 2 broeken, 2 jurken, 1 paar schoenen, 3 tops, 2 bh's en nog wat sexy spul. Dus eigenlijk valt het best wel mee toch?? Nee voor mij valt het niet mee. Ik geef denk ik max 20 euro per maand uit aan.
Komttt
Alle reacties Link kopieren
Ik geef ook bijna niks uit aan kleding....paar maanden terug was ik 140 euro kwijt....ik denk dat ik zoiets 2 x per jaar doe...het boeit me niet zoveel moet ik zeggen.. ik zeg er wel ff bij dat ik veel werk en daar werkkleding aan heb...als ik 10 dagen op vakantie zou gaan zou ik het net redden...zou wel meer kleding willen maar ga liever weekeindjes weg of een paar keer uit eten met mijn gezin
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik gemiddeld zo tussen de ¤10 en ¤20 per maand zit.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Hier gemiddeld 200 euro per maand.

Vind dit zelf niet overdreven veel.

Als ik bedragen lees van 10 of 20 euro vraag ik me toch af wat je hier voor hebt.

Voor een goed paar schoenen ben je minstens 100 euro kwijt.

Kleding slijt nu eenmaal. Enkele maanden zie ik dit wel haalbaar. Maar een langere periode?
Ik schat zo'n 120 per maand. Maar ik zal het morgen eens napluizen, misschien zit ik er wel helemaal naast.
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk, ik heb werkelijk geen idee. Ik koop iedere maand wel.. ik denk dat ik gemiddeld ook wel op 400 euro per maand uitkom. Misschien wel meer.. Ik weet echt niet.



Ik heb idd een overvolle inloopkast die ik ook 2/3 keer per jaar uitmest
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:parquette schreef op 27 augustus 2015 @ 20:49:

Ps: voor die 400 euro heb ik wel 2 broeken, 2 jurken, 1 paar schoenen, 3 tops, 2 bh's en nog wat sexy spul. Dus eigenlijk valt het best wel mee toch??



Zelfs met merkkleding geef ik voor dezelfde dingen denk ik slechts de helft uit.

Vorig jaar ongeveer 80 euro per maand uitgegeven.



Dit jaar staat de teller op 12.50 per maand. Maar ik doe mee met die fashion challenge (ok heb mijn eigen voorwaarden) maar doe het op dit moment wel goed.



Heb twee kledingkasten waarvan ik er 1 eigenlijk nooit draag. Zonde

Dus probeer te minderen.
Voor 400 euro schoenen, bh's en een berg kleding, dat is dan wel weer knap. Mijn bh's kosten meestal rond de 50 euro en ik koop goede schoenen waar ik minstens 5 jaar mee doe. Totale besteding per jaar ongeveer 800 euro. Ik heb dus ook eigenlijk net iets te weinig kleding, en kom net een week door zonder te wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinkerBell34 schreef op 27 augustus 2015 @ 21:49:

Hier gemiddeld 200 euro per maand.

Vind dit zelf niet overdreven veel.

Als ik bedragen lees van 10 of 20 euro vraag ik me toch af wat je hier voor hebt.

Voor een goed paar schoenen ben je minstens 100 euro kwijt.

Kleding slijt nu eenmaal. Enkele maanden zie ik dit wel haalbaar. Maar een langere periode?



Ik heb 2 paar schoenen boven de ¤100, mijn nikes en mijn wandelschoenen. De rest wat ik heb zijn allemaal max ¤40. En ook die gaan best een tijd mee, al heb ik die wel minder aan nu. Loop veel op mijn nikes.

Maar jaren terug liep ik altijd op die goedkope schoenen. Gingen ze nog een jaar mee vaak.



Kleding komt van Primark, Wibra, Zeeman, Hema en tweedehands.



Ik heb niet super veel kleding. Zou best meer willen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinkerBell34 schreef op 27 augustus 2015 @ 21:49:

Hier gemiddeld 200 euro per maand.

Vind dit zelf niet overdreven veel.

Als ik bedragen lees van 10 of 20 euro vraag ik me toch af wat je hier voor hebt.

Voor een goed paar schoenen ben je minstens 100 euro kwijt.

Kleding slijt nu eenmaal. Enkele maanden zie ik dit wel haalbaar. Maar een langere periode?



Gewoon goede merken hoor, tommy hilfiger, vanillia, benneton maar ook we, c en a etc...

Wel een kwestie van goed rondkijken. Ik weiger volle prijs te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Goh ik zou het echt niet weten maar ik hou wel van shoppen...

Ik denk tussen de 100 en 200 per maand met hier en daar een uitschieter..

Als het uitverkoop is koop ik veel en ben ik vooral blij als ik iets heel moois

heb gescoord met 70 % korting. Laatst een heel mooi leren jasje in Engeland

gekocht van 350 euro voor zo'n 100 euro. Dan ben ik helemaal in mijn nopjes!
Live life to the fullest
ik vond het uiteindelijk voor het aantal kleding ook wel meevallen. En ik ben gezegend dat ik met m'n bh's bij goedkope merken uitkom, betaal meestal rond de 15 euro voor een bh. en de beste bh ooit die ik gekocht heb was bij de zeeman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven