Mode & Beauty alle pijlers

bestellen bij asos?

15-05-2013 14:34 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
ASOS of ASO's: 30 euro voor retour en hele slechte retourservice.

Pakket weer laten ophalen kost minimaal 15 euro (!).

Opdracht toch ingevoerd, maar zodra je bij de betaling bent, kun je niet zien meer waarvoor je betaalt (er is ook optie, naar postkantoor brengen, kost 6 Euro)

Ik betaal 15 Euro, krijg bevestigingsmail, maar pakket wordt niet opgehaald.

Bel de ASOS vervoerder skynet nederland, vestiging Amsterdam die het pakketje had moeten komen halen, maar die zeggen eerst het nummer niet te kunnen vinden, en als het er toch blijkt te zijn houden zij vol dat ik naar postkantoor brengen heb ingevoerd.

Dat de prijs die ik betaald heb daarmee niet klopt hebben zij geen boodschap aan. Ze komen niet. Worden zeer onbeleefd. Voor klachten moet u in London wezen. Maar zij hebben geen tel nummer of adres. Als ik iets zeg over de slechte service in mijn ogen krijg ik toegebeten: dan had je maar niets uit het buitenland moeten bestellen!!!

Voor mij nooit meer "ASO'S". Pakket ligt nog hier, en ik ben mijn retourgeld kwijt. Asos en skynet reageren niet....
Alle reacties Link kopieren
Als je dicht bij de grens woont en daar iemand kent, retourneren is wel gratis in Duitsland.
Alle reacties Link kopieren
Energeticle: das balen!

Enige optie om nu nog iets van je geld terug te zien, kleding online doorverkopen.



Wel vervelend voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven