Mode & Beauty alle pijlers

Beugel en volwassen deel 4

22-12-2011 19:26 3121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 alweer van ons beugelkletstopic!

Hier kunnen alle stoere vrouwen met een beugel (of beugel-to-be) zich verzamelen en gezellig meepraten over die hele metalen of keramische handel in hun mond.

Klaag, vraag, lach en baal dus gerust met ons mee!



Het vorige topic vind je hier: Beugel en volwassen: deel 3



En aangezien iedereen hier intussen wel een tandentic heeft gekweekt zijn foto's steeds meer dan welkom!



Foto's plaatsen doe je zo:

1. Je foto moet al op het internet staan (hyves, mijnalbum, tinypic,..)

2. Je klikt de foto aan die je wil plaatsen

3. Dan klik je met rechts, en kiest 'eigenschappen'

4. Kopieer de hele regel die achter 'Adres' staat

5. Kies nu hier in dit scherm het icoontje van het schilderij ('voeg een afbeelding toe')

6. Plak de gekopieerde regel in het schermpje dat verschijnt (verwijder de 'http' die er al staat)

7. En daar is je foto!

(bij Mac gaan 3 en 4 samen in 'kopieer locatie afbeelding')
Alle reacties Link kopieren
Voila, ik ben verhuisd!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nog even zwaaien Hoop dat oud gedienden ook nog af en toe binnen mogen vallen!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een metalen draadje/retentiebeugel in je mond dus dat telt ook



Ik heb nooit veel inspiratie voor een geweldige OP maar uiteraard is iedereen (nog) welkom, da's bijna te vanzelfsprekend om erbij te vermelden!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, ik heb ook de weg gevonden
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, ik ben er ook bij! Goed geregeld Lien!



Aniet, ben je al lekker thuis? Laat je maar lekker verzorgen! Je verhalen zijn tot dusver heel bemoedigend en het is fantastisch om te horen dat het zo goed met je gaat. Enne... Heb je al lekkere blenderprutjes gehad???



En Lady, jij bent hier zeker nog niet afgeschreven hoor
Alle reacties Link kopieren
En om te vieren en toch een beetje solidair te blijven met Aniet:

soep voor iedereen!

Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook met jullie mee!
Alle reacties Link kopieren
Lien, jij fijne keukenprinses! Daar schuiven vast wel meer mensen bij aan. Gezellie
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Nou ben vandaag eindelijk naar de ortho geweest na 6 weken wachten op een afspraak! Maar eigenlijk nog niets wijzer geworden.

Moest eigenlijk happen en foto's maken, maar dan zou ik nu dus 300 euro moeten betalen terwijl ik in januari 75% terug krijg. En de ass zei ook dat ze nu nog niet wisten wat de tarieven voor volgend jaar zouden zijn. Ik vroeg haar of het dan veel duurder ging worden maar volgens haar werd het eerder goedkoper???

Hij was een beetje vaag ten opzichte van welke beugel het moest worden. Misschien moest de kaakchirurg er ook nog naar kijken.

Nu moet ik dus 24 jan terug komen voor het happen enzo en dan zou misschien een week later de beugel geplaatst gaan worden.

Dus maar weer 5 weken wachten (ben niet zo goed in wachten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb hem ook gevonden en ik trakteer op smoothies!!

Alle reacties Link kopieren
O ja, en volgens de ortho had ik ook een overbeet? Vind ik zelf niet maar als hij het zegt zal het wel!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat iedereen de weg gevonden heeft!



Ik moet morgen dus naar de ortho maar mijn afspraak is 3 kwartier na mijn les, ik vrees dat ik voor het eerst mijn tanden in een toiletruimte zal moeten poetsen. Hoera. Tenzij ik 5u zonder eten kan maar dat zal 'm ook niet worden vrees ik



@Demie: je hebt tenminste al de hele molen in gang gezet, da's al heel wat! Dat beetje wachten nu kan er vast ook wel nog bij.
Alle reacties Link kopieren
@Lien en Cheese: dankzij jullie lekkertjes heb ik de weg ook gevonden

Buiten de pijn beginnen de draadjes nu ook te prikken in mijn wangen. Pffft...

Sorry voor mijn geklaag, maar pffffffffft :-)
Alle reacties Link kopieren
Teken dat het schuift! Probeer misschien morgen nog even bij je ortho langs te gaan om ze af te laten knippen, Kerst met prikkende uitstekende draden is het toch niet echt lijkt me..
Alle reacties Link kopieren
Ja je hebt gelijk, ik ga stoppen met klagen en het positief zien!

Alles schuift dus over een dag of wat staat het weer wat rechter allemaal!

Langs ortho gaan zal niet lukken want die zit hier in de praktijk waar ik ga maar twee keer per maand. Jammer wel, maar de was zal uit de kast moeten. Zo gebruik ik dat ook nog eens.

Nu weet ik wel waarom de ortho twee keer vroeg of ik nog genoeg was had

Die heeft mij er gewoon ingeluisd
Alle reacties Link kopieren
Ik rook ook al dat Lekkers! yum!



@ Lotte, Yay, fijn dat je mag blijven, leuk kerstcadeau.



@anniet, Fijn dat het goed met je gaat! En laat je maar lekker verwennen.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! En wat lief dat jullie soep en smoothies met me mee eten

Ik heb bijna de hele nacht doorgeslapen, superfijn. Kan nu wel merken dat ik sinds gistermiddag geen anti-zwelling medicatie krijg, m'n hoofd is nu wel echt meer opgeblazen. Gelukkig schijn vandaag de ergste dag te zijn en wordt het vanaf nu alleen maar beter voel me nog wel flink slapjes door het weinig energievolle eten dus vandaag ga ik m'n blender maar goed gebruiken! de eerste kilo's zijn er al af en dat kan ik nou niet geweldig goed gebruiken.



Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Succes met het genezingsproces Aniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Demiehdk schreef op 22 december 2011 @ 21:56:

Gevonden!



Nou ben vandaag eindelijk naar de ortho geweest na 6 weken wachten op een afspraak! Maar eigenlijk nog niets wijzer geworden.





6 weken wachten? Meid, dat is supersnel. Ik heb mij in april 2010 op de wachtlijst laten plaatsen en kon in oktober 2011 eindelijk terecht voor het eerste gesprek.



@ Aniet, wat fijn dat het allemaal is meegevallen. Is je lip ook ongevoelig?

Ik heb nog steeds geen beslissing gemaakt of ik nu wel of niet onder het mes zal gaan. Ik heb nog 17 dagen bedenktijd....
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop niet dat jullie zat worden van m'n berichtjes, heb verder niet zo heel te doen



@carma: m'n lip is gelukkig niet helemaal ongevoelig, hij tintelt wel behoorlijk maar het gevoel komt al langzaam terug. Het deel onder m'n lip tot aan m'n kin is wel helemaal gevoelloos maar dat begint ook al te wennen. Ik kan geen knopen voor je doorhakken maar ik kan wel vertellen dat dit allemaal wel een beetje mee valt



@Dutchie, bedankt! Heb jij al wat minder last?



@Cheese: ben inderdaad wel veel vloeibaar aan het eten. Heb tussen de middag een bord brinta gehad en daar ben 'k wel echt even van opgeknapt gelukkig. Heb trouwens geen elastieken. Dinsdag moet ik voor controle naar de chirurg en dan gaat hij bepalen of die er nog wel of niet moeten komen en zo niet, dan laat hij het over aan de ortho, daar moet 'k 9 januari weer heen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verwennerij hier zeg!



Dutchie, het hoort er helaas allemaal een beetje bij, wel balen dat je je draad niet even kunt laten knippen. Maar inderdaad: de boel is lekker aan het werken in je mond, dus je zult snel resultaat zien en dat voelt super hoor!



Aniet, post maar lekker door hoor, wij lezen wel Fijn dat je lekker hebt kunnen slapen. En een lekkere bolle toet dus, gelukkig zal het wel snel afnemen. Hoe gaat het met je mondhoeken en kaakspieren?
Alle reacties Link kopieren
Ok, nu ben ik beugeldepressief.

Bij de ortho hoorde ik veelbelovende geluiden, dus besloot ik nog eens te polsen hoe lang het nog zou duren. "Hmm, reken toch maar op een klein jaar". Wat?

Ik lag nog net niet te huilen daar in die stoel



Ik snap er echt niet veel meer van: langs de ene kant heb ik nu een vierkante draad boven gekregen (om te torquen geloof ik?), de dikste draad die ik ooit zal krijgen, en langs de andere kant zal het toch nog een eeuwigheid duren. Het is omdat mijn gaten onderaan niet snel dichtgaan.



Ik heb er ècht genoeg van!
Alle reacties Link kopieren
Lien
Alle reacties Link kopieren
Lien, dat is wel een tegenvaller voor je zeg! Heel begrijpelijk dat je baalt. Maar het gaat om het eindresultaat, en dat jaar is ook zo om hoor! Bedankt voor het openen van het nieuwe topic. Hier kun je je frustraties kwijt.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven