Mode & Beauty alle pijlers

BH-loos?

19-07-2016 12:52 167 berichten
Ik las van 't weekend een artikel uit de Linda (van maart) over metzonder bh. Allemaal vrouwen die nooit een bh dragen en zielsgelukkig zijn ermee. Sommige met grote borsten, sommige met kleine.

Op zich wil ik dat ook, want is gewoon fijner, maar ik voel me toch aardig beschroomd toen ik gisteren naar de Albert liep.

Waarom is bh-loos zo not done?
De reden dat jij je aardig beschroomd voelt, is waarschijnlijk het antwoord op je vraag.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Maar ik moet er niet aan denken!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Geeen idee wat dat is. Ik heb het geprobeerd maar ik word er heel onzeker van...dus voor mij is het niet fijner.
En dat het zooooo veeeeel fijner is heeft wellicht alles te maken met het wel of niet dragen van een goed passende bra.

Ik herken t niet in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Die vrouwen in de Linda doen het toch, dus zo not done is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed wat er fijner is om geen bh te dragen, ik vind dat helemaal niet prettig voelen.
Het staat lelijk. Bij vrijwel iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 19 juli 2016 @ 12:57:

Ik snip niet zo goed wat er fijner is om geen bh te dragen, ik vind dat helemaal niet prettig voelen.Voor mij is het hetzelfde als dat ik thuis liever niet met spijkerbroek aan op de bank lig te relaxen. Maar in een flobberbroek.
Al iemand pb's ontvangen?
quote:Rhaegal schreef op 19 juli 2016 @ 13:00:

Al iemand pb's ontvangen?Ik weer niet nee
Alle reacties Link kopieren
Als je borsten klein genoeg zijn is n bh niet nodig. Zijn ze te groot of vet dan heb je dat kledingstuk helaas nodig omdat ze anders rond je oren klotsen als je actief bent of sport. Of gewoon als corrigerend kledingsstuk. Maar thuis op de bank kan ie natuurlijk weer gewoon uit.
Shoot first, ask questions later!
quote:Rhaegal schreef op 19 juli 2016 @ 13:00:

Al iemand pb's ontvangen?Nope.....
quote:my-little-appletree schreef op 19 juli 2016 @ 12:57:

Ik snap niet zo goed wat er fijner is om geen bh te dragen, ik vind dat helemaal niet prettig voelen.Ik ook niet. Op een gegeven moment gaat het pijn doen. Trap op rennen zonder bh is ook geen succes Toevallig zag ik afgelopen weekend een vrouw zonder bh. Dat ze gewoon doet wat ze wil kan ik wel waarderen, maar eerlijk gezegd vond ik het erg lelijk. Ze hingen dan ook bijna op haar buik.
Alle reacties Link kopieren
Soms zou ik willen dat ik zonder BH kon rondlopen. Vooral met dit weer is zo'n ding enorm verstikkend. Maar met mijn cup E is dat gewoon niet te doen helaas

Ten eerste omdat het er gewoon niet uitziet. Ten tweede omdat het bij mij enorm opvalt als ik geen bh draag. En de laatste reden: Ik zou dan niet meer comfortabel trappen op kunnen lopen, fietsen, rennen om de trein te halen etc.
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer wil ik juist een bh aan! Anders gaat het zo plakken onder mijn borsten
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 19 juli 2016 @ 13:00:

Al iemand pb's ontvangen?Kan ik daar iets mee dan? Wat een flauwekul artikel, dit gaat geen vrouw opvolgen. Ik heb 1 keer in mijn leven bij de kassa van een tuincentrum een vrouw gezien zonder bh. Er is nog veel werk te verzetten.
quote:Doornroosje75 schreef op 19 juli 2016 @ 13:13:

Met dit weer wil ik juist een bh aan! Anders gaat het zo plakken onder mijn borsten Yup, dit
Alle reacties Link kopieren
Het is nu de norm dat je er wel eentje draag, of in ieder geval, dat het niet te zien is dat je er niet eentje draagt.

Ik blijf het iets geks vinden dat de natuurlijke stand als lelijk wordt gezien. Misschien omdat het geasocieerd wordt met oud en niet sexy.



Als je helemaal bh-loos een stapje te ver vind, kun je ook gewoon zo'n elastisch topje nemen. Dan zwabbert het niet zo, maar het is wel lekker los.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind een bh zoveel fijner. Anders gaat het inderdaad plakken onder mijn borsten en bungelen ze bij elke beweging die ik maak
Alle reacties Link kopieren
Ik draag in mijn vrije tijd vaak geen beha. Ondanks mijn vrij grote cup maakt het niet zoveel uit of ik er wel of geen een aan heb, en soms staat het beter.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:dianaf schreef op 19 juli 2016 @ 13:20:

Het is nu de norm dat je er wel eentje draag, of in ieder geval, dat het niet te zien is dat je er niet eentje draagt.

Ik blijf het iets geks vinden dat de natuurlijke stand als lelijk wordt gezien. Misschien omdat het geasocieerd wordt met oud en niet sexy.



Als je helemaal bh-loos een stapje te ver vind, kun je ook gewoon zo'n elastisch topje nemen. Dan zwabbert het niet zo, maar het is wel lekker los.Een bandeau! Laat ik die nou net hebben besteld
quote:dianaf schreef op 19 juli 2016 @ 13:20:



Als je helemaal bh-loos een stapje te ver vind, kun je ook gewoon zo'n elastisch topje nemen. Dan zwabbert het niet zo, maar het is wel lekker los.Vind ik ook geen gezicht onder een t-shirt als je meer dan AA hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag in mijn vrije tijd nooit een bh, ook niet als ik snel een boodschap moet doen. Zeker in de winter, als je het toch niet ziet. Ik vind een BH dragen ook verschrikkelijk, zeker als het zo warm is. Ik heb een kleine maat, dus BH is niet nodig.



In de jaren 90 was bh-loos nog meer aanvaard, kijk maar eens naar wat oude Friends afleveringen, daar dagen ze nooit een bh. Ik vind het ook wel spijtig dat het nu niet meer 'kan'.
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel dat het niet kan bestaat alleen in je hoofd. Ik altijd een BH op het werk en bij afspraken maar verder vaak niet en thuis is het eerste wat uitgaat. Prive, super, BH-loos. Ik draag wel en sportBH bij het sporten maar die blijft ook nooit lang aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven