Mode & Beauty alle pijlers

Bikinibroekje.

28-02-2015 23:25 58 berichten
Hoi, ik vroeg me iets af. Want ik heb twee keer dezelfde bikini gekocht. Een in een maat die ik nu perfect pas en waarvan het broekje niet tussen mijn billen kruipt als ik loop. En eentje in een maatje groter die een beetje afzakt, maar die wel tussen mijn billen kruipt als ik loop! En het broekje zelf is zelfs iets groter van dat maatje groter. Hoe kan dat dan?
O, ik heb iets online gevonden. Op Salondelingerie.nl: Een goede maat is ook essentieel bij een slip. Een te strakke slip zit niet lekker, het knelt en is zichtbaar onder kleding. Een te grote maat slip daarentegen kan afzakken of het kruipt tussen de billen.
Confectie.
Je had niet eerst gegoogled voordat je een topic plaatste?
Kruipt het bikinibroekje in een maatje groter daarom tussen mijn billen als ik loop en die die ik wel pas niet?
Die in een maatje groter sluit ook niet helemaal fijn om mijn billen heen.
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 23:26:

Je had niet eerst gegoogled voordat je een topic plaatste?Jazeker wel, best lang eigenlijk! Dit kwam ik echt pas net tegen op die site....
Maar zou het daar dan door komen?
En ook omdat het ook beweegt omdat het bikinibroekje in het maatje groter iets te los zit?
Alle reacties Link kopieren
Heb jij je eigen berichtengeschiedenis wel eens bekeken? Valt er iets op?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mij wel
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Nouschi schreef op 28 februari 2015 @ 23:49:

Heb jij je eigen berichtengeschiedenis wel eens bekeken? Valt er iets op?Dat ik zelf al het antwoord heb gevonden via die website?
Alle reacties Link kopieren
quote: schreef op 28 februari 2015 @ 23:52:

[...]



Dat ik zelf al het antwoord heb gevonden via die website?Dat je shopverslaafd bent?
Alle reacties Link kopieren
Welnee ze is superjong.

@TO: Trek gewoon het broekje aan dat het beste zit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Net zo jong als mijn dochter en die shopt toch echt minder. En al zeker niet online.
Alle reacties Link kopieren
Ah zo.

Tsja, de mijne ook niet.

Schijnbaar heeft ze toestemming.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb ook een bikini die ik vaak heb aangehad en door uitrekken kruipt hij ook tussen mijn billen, die doe ik dus niet meer aan. Dat bedoel je toch? Dat je niet snapt hoe het broekje tussen je billen kan kruipen terwijl hij te groot is?

Gewoon het broekje dragen dat goed zit.
quote:pommiaan schreef op 01 maart 2015 @ 00:30:

Ik heb ook een bikini die ik vaak heb aangehad en door uitrekken kruipt hij ook tussen mijn billen, die doe ik dus niet meer aan. Dat bedoel je toch? Dat je niet snapt hoe het broekje tussen je billen kan kruipen terwijl hij te groot is?

Gewoon het broekje dragen dat goed zit.Ja, precies. Maar blijkbaar komt het dus doordat het broekje niet strak genoeg is teveel beweegt ofzo. Toch?
quote: schreef op 01 maart 2015 @ 00:32:

[...]



Ja, precies. Maar blijkbaar komt het dus doordat het broekje niet strak genoeg is teveel beweegt ofzo. Toch?Ja ik denkt het wel. Ik heb een korte broek (stof is hetzelfde als van een slaapbroekje, dus geen spijker) die iets te klein is en die kruipt ook tussen mijn billen, maar te grote broekjes dus ook haha.
Slaapbroekje?
Ook weer iets geleerd! Maar dat is dus geen productiefout? En zodra ik dat broekje in het maatje groter wel pas, kruipt die dan niet meer tussen mijn billen en zit hij dan wel helemaal over mijn billen mooi heen?
quote:Istar_ schreef op 01 maart 2015 @ 00:35:

Slaapbroekje?



Ja he hoe leg ik dat uit. Ik heb echt totaal geen verstand van soorten stoffen .

Gewoon een 'pyama-stof' zegmaar, zacht en meegaand ofzo.
Je hebt toch wel een spiegel?
quote:pommiaan schreef op 01 maart 2015 @ 00:38:

[...]





Ja he hoe leg ik dat uit. Ik heb echt totaal geen verstand van soorten stoffen .

Gewoon een 'pyama-stof' zegmaar, zacht en meegaand ofzo.

Flanel. Maar dat zal wel niet.

Jersey? Dat gaat lubberen volgens mij.



Ik ben benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven