Mode & Beauty alle pijlers

bont via ebay

22-11-2013 00:43 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand wel eens echt bont besteldt van ebay?..



en komen er extra kosten bij?
Walgelijk!! Dat doe je toch niet??! Dan ben je niet goed bij je hoofd als je bont bestelt en draagt.
Alle reacties Link kopieren
Dan mag ik zeker ook gaan stoppen met kip eten
Alle reacties Link kopieren
Extra kosten voor wat?





En ja, stop met het eten van kip.
Ja, het liefst wel.



Waarom zou je medeverantwoordelijk willen zijn voor een dier dat op een vreselijke manier, lange lijdensweg om het leven is gebracht?



Lijkt mij zelf afschuwelijk om zo'n doodsstrijd te moeten doorstaan dus zou dat ook niet voor een ander mens of dier wensen.



En als je zoiets op je bord hebt of om je nek draagt word je er elke dag aan herinnert. Terwijl je -zeker hier in het westen- net zo goed iets vriendelijks zou kunnen eten/dragen, en waar geen bloed aan kleeft.
Extra kosten? Ja, als je een pot verf over je heen krijgt straks.
Alle reacties Link kopieren
quote:petra12345678910 schreef op 22 november 2013 @ 00:59:

Dan mag ik zeker ook gaan stoppen met kip etenNee je moet die plofkip eten! Misschien loop je dan wel een tyfusje op!
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Alle reacties Link kopieren
quote:suus2013 schreef op 22 november 2013 @ 01:47:

[...]



Nee je moet die plofkip eten! Misschien loop je dan wel een tyfusje op!



ik dacht dat ik degene was die niet goed bij me hoofd was.

werd me verteld tenminste

zal vast door al dat vlees komen



Alle reacties Link kopieren
quote:petra12345678910 schreef op 22 november 2013 @ 02:13:

[...]





ik dacht dat ik degene was die niet goed bij me hoofd was.

werd me verteld tenminste

zal vast door al dat vlees komen



Ja klopt heb je goed gedacht! En het is je nog verteld ook! Weet niet of dat door het vlees komt wat je eet, maar dat denk ik niet hoor....sneu
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Alle reacties Link kopieren
Als je echt heel graag bont wilt dragen, koop dat dan op de vlooienmarkt. Bijv. in de IJ-hallen in Amsterdam. Daar staan altijd kramen met damesjassen van bont. Kun je het zelf zien en voelen.



Beter tweedehands dragen dan nieuw. Want nieuw bont kopen betekent dus dat er vraag naar is en dan moet er ook aanbod komen.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Tante Jo!



Bont is toch al tweedehands.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Ben er maar trots op ja, dat je graag rondloopt met een bontvel van een dier wat gruwelijk aan zijn einde is gekomen: levend gevild, anaal geëlektrocuteerd, en laten we het nog niet eens hebben over de erbarmelijke omstandigheden waar die dieren in leven. Maar dat boeit je vast allemaal niet, als jij maar lekker ''hip'' rond kan lopen.



Koop gewoon faux-fur, de synthetische variant. Geen dierenleed en er zijn vele soorten te koop die er net zo echt uitzien als de real deal.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Alle reacties Link kopieren
Er is tegenwoordig zoveel nepbont waarbij je het verschil met echt niet eens ziet. Waarom dan voor je lol een echt dier aantrekken dat daarvoor vreselijk heeft moeten lijden? Ik denk dat de mensen die zeiden dat je niet goed bij je hoofd bent, gelijk hebben.
Ik zou ook voor nep gaan, er is prachtig nep bont te koop, je ziet het verschil niet eens meer.

Mocht je toch echt willen kopen, ga dan kijken op marktplaats of zo, daar staat veel vintage op, dat lijkt me dan beter dan er weer een paar nieuwe dieren voor laten doodgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:petra12345678910 schreef op 22 november 2013 @ 00:43:

heeft iemand wel eens echt bont besteldt van ebay?..



en komen er extra kosten bij?Nee, ik heb daar nog nooit bont bestelDT. Dom bontje dat je er bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een jas met bont , heeeel veel bont zat erop en voelde heel zacht, leek net echt. Maar was dus nep, zoiets kan je ook doen als je perse iets van bont wilt. Toen vond ik het nog mooi , nu zou ik zelfs nep bont niet meer dragen
.
Alle reacties Link kopieren
Van Ebay ook. Je weet niet wat Ebay is denk ik?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje op zoek naar een cursus "domme vragen stellen." E- bay?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Alleen beesten dragen bont !
Alle reacties Link kopieren
quote:tantejo schreef op 22 november 2013 @ 08:05:

Als je echt heel graag bont wilt dragen, koop dat dan op de vlooienmarkt. Bijv. in de IJ-hallen in Amsterdam. Daar staan altijd kramen met damesjassen van bont. Kun je het zelf zien en voelen.



Beter tweedehands dragen dan nieuw. Want nieuw bont kopen betekent dus dat er vraag naar is en dan moet er ook aanbod komen.goed idee
quote:tantejo schreef op 22 november 2013 @ 08:05:

Als je echt heel graag bont wilt dragen, koop dat dan op de vlooienmarkt. Bijv. in de IJ-hallen in Amsterdam. Daar staan altijd kramen met damesjassen van bont. Kun je het zelf zien en voelen.



Beter tweedehands dragen dan nieuw. Want nieuw bont kopen betekent dus dat er vraag naar is en dan moet er ook aanbod komen.

Zelfs dan is er nog een dier voor doodgemarteld en houd je een markt in stand.

Er is prachtig imitatiebont te koop, dus waarom dat niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 22 november 2013 @ 12:06:

[...]





Nee, ik heb daar nog nooit bont bestelDT. Dom bontje dat je er bent.



oh oh je hebt me egt overtuigd om geen bond te dragen



Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 november 2013 @ 12:44:

Ik ben al een tijdje op zoek naar een cursus "domme vragen stellen." E- bay?



ik wist niet dat domme vragen bestonden,



maar mischien word ik wel wat slimmer als ik nog meer bont zou dragen
Alle reacties Link kopieren
Dat je het over je hart verkrijgt, walgelijk!

Een zeehondje (of wat voor beest dan ook) die is doodgeknuppeld alleen voor z'n vacht!

Waarom geen nep?? Ik snap dat echt niet!
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn winkel koop ik uit principe alleen maar imitatie bont in. Ik baal altijd vreselijk als iets wat ik erg mooi vind voor mijn cliënten helaas van echt bont blijkt te zijn en ik het dus niet in de collectie kan nemen. Totaal onbegrijpelijk dat het nog aangeboden en gekocht word. Goede imitatie is moeilijk te onderscheiden.



Tuurlijk is echt nog net wat zachter maar moet voor jouw materialistische hebzucht een levend wezentje, stel jouw lieve hondje of jijzelf haar hele leven OP tralies zonder stro doorbrengen, je voetjes zo pijnlijk tot bloedens toe beschadigen...



in een piep piepklein hokje waar niets is dan verveling en gevangenschap en haar trieste lot ; je mooie velletje terwijl je nog leeft van je af gestroopt wordt zonder verdoving, hoe zou dat voelen.... probeer je dat eens voor te stellen. Levend gevilt dus levend van je huid en haar ontdaan worden... in het beste geval nog een ijzeren pin in meest gevoelige plekje... Via die pin hels of je als onschuldig diertje de doodstraf hebt verdiend gillend van de pijn geelectrokuleerd worden... Om in een dom bontje te eindigen waar iedereen je om uitlacht en van rilt.... Is dat wat voor jou dan lief lief Petraatje of was het Cruelaatje ? Is dat wat jij wil ? Graag je reactie op dit stukje tekst. Dus echt lezen, echt navoelen wat hier staat. Wat voel je dan ? wat denk je dan ? Please sluit je niet af wordt bewust denk echt na en antwoord echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven