Mode & Beauty alle pijlers

Borstvergroting 280 cc of 300cc nemen?

30-09-2016 23:02 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Ik krijg volgende week een borstvergroting bij dr Nio .Ik heb maat 75A, ben 1.60 en 52 kilos. Ik heb best vrij brede rug en geen grote billen. Ik wil graag iets dat bij mij lichaam past. Aangezien ik kleine billen en smalle heupen heb wil ik zeker geen grote borsten nemen,maar ook niet te klein. Ik kreeg als advies van Nio om 320cc of 300cc te krigen, half onder de spier en half boven de spier. Ik vond 300 best een goede maat, maar misschien moet ik toch 280 cc beter nemen.



Ik wil graag 2 kilos bijkomen, dus over een paar weken ben ik 54 kilos, dan mijn borsten worden iets groter. Ik wil geen cup D krijgen!. Ik wil met mijn 54 kilos straks graag een C cup hebben. Zou ik beter misschien maat 280cc nemen?? Heb hier iemand 280 cc? en wat voor cup is het?.



Alle tips zijn welkom!
I will survive!
Alle reacties Link kopieren
Dat kunnen we toch nooit vanaf wat letters op een beeldscherm beoordelen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt vrij petit.. Ik zou een b of kleine c doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen plaats een foto (zonder hoofd) in bikini, dan kunnen we het beter beoordelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:marjolein853 schreef op 30 september 2016 @ 23:05:

Je klinkt vrij petit.. Ik zou een b of kleine c doen.



Het is niet duidelijk op welke maat komt uit 280cc of 300 cc. De dr kan ook geen duidelijk antwoord hier op geven. Ik heb ook wat forums gevonden over borstvergroting, maar staan ook niet echt duidelijk. Heeft hier iemand 280cc of 300cc? ,welke cup is het?



groetjes
I will survive!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hangt de uitkomst ook af van de vorm van het implantaat, de projectie en de vorm van je borst nu.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
excuses over mij slecht Nederlands
I will survive!
Alle reacties Link kopieren
130 cc schijnt 1 cupmaat te zijn. Dan zou je met 280 cc voldoende hebben voor je gewenste C cup.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo'n beslissing moest nemen zou ik niet afgaan op een forum
Alle reacties Link kopieren
quote:juul29 schreef op 30 september 2016 @ 23:12:

Als ik zo'n beslissing moest nemen zou ik niet afgaan op een forum
Alle reacties Link kopieren
quote:juul29 schreef op 30 september 2016 @ 23:12:

Als ik zo'n beslissing moest nemen zou ik niet afgaan op een forumIk wil graag weten of mensen zijn met 280 cc of 300cc en daarna meen ik zelfs de beslissing. Ik geval dat 280cc een goede volle cup c, dan neem ik dat. Ik twijfel niet over welke cup ik wil, alleen over hoe veel cc.
I will survive!
Alle reacties Link kopieren
I will survive!
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt heel gek, maar laat de chirurg beslissen. Ik ben door R.A. de Blecourt geopereerd, zou ook 280 of 300 krijgen, maar hij heeft tijdens de operatie gekeken wat het mooiste en natuurlijkste was.



Ik ben met 300cc, ronde siliconen, van 75AA naar een kleine D gegaan.
anoniem_267679 wijzigde dit bericht op 30-09-2016 23:26
Reden: Enorme spelfout.
% gewijzigd
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
I will survive!
quote:Justlikesnow schreef op 30 september 2016 @ 23:17:

Dit klinkt heel gek, maar laat de chirurg beslissen. Ik ben door ra de blecourt geopereerd, zou ook 280 of 300 krijgen, maar hij heb tijdens de operatie gekeken wat het mooiste en natuurlijkste was.



Ik ben met 300cc, ronde siliconen, van 75AA naar een kleine D gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:juul29 schreef op 30 september 2016 @ 23:12:

Als ik zo'n beslissing moest nemen zou ik niet afgaan op een forum



Dit dus. Ik ken dr. Nio niet, maar bij een goede kliniek voeren ze geen ingreep uit als de cliënt niet heel, heel zeker is van haar beslissing. De cupmaat is inderdaad moeilijk te bepalen aan de hand van cc alleen. De breedte van je borstkas speelt ook mee bijvoorbeeld.

Succes met het maken van je beslissing! Denk er goed over na en overweeg al je opties, ga misschien ook eens bij een andere kliniek praten. Het kan een geweldige verandering zijn, maar alleen als je voor duizend procent achter je keuze staat :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 30 september 2016 @ 23:21:

[...]





Dit dus. Ik ken dr. Nio niet, maar bij een goede kliniek voeren ze geen ingreep uit als de cliënt niet heel, heel zeker is van haar beslissing. De cupmaat is inderdaad moeilijk te bepalen aan de hand van cc alleen. De breedte van je borstkas speelt ook mee bijvoorbeeld.

Succes met het maken van je beslissing! Denk er goed over na en overweeg al je opties, ga misschien ook eens bij een andere kliniek praten. Het kan een geweldige verandering zijn, maar alleen als je voor duizend procent achter je keuze staat :-)Ik heb trouwens zelf 330 cc en draag 75E.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 30 september 2016 @ 23:21:

[...]



:( ja die is wel heel slecht inderdaad.
Nothing worth having ever comes easy
Huh? Waarom zou je een borstvergroting laten doen?

Ik ben 1.62 en woog vroegah tussen de 48 en 52 kilo en had cupmaat 70 A. Niets mis mee hoor!

(Tegenwoordig weeg ik heel veel meer en heb cup C, zomaar vanzelf gekregen)
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 30 september 2016 @ 23:22:

[...]





Ik heb trouwens zelf 330 cc en draag 75E.Dan ga ik voor 280 cc . Ik wil graag cup C en niet meer dan dat.
I will survive!
quote:Collata schreef op 30 september 2016 @ 23:27:

[...]





Dan ga ik voor 280 cc . Ik wil graag cup C en niet meer dan dat. Meid, je gaat omvallen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Justlikesnow schreef op 30 september 2016 @ 23:17:

Dit klinkt heel gek, maar laat de chirurg beslissen. Ik ben door R.A. de Blecourt geopereerd, zou ook 280 of 300 krijgen, maar hij heeft tijdens de operatie gekeken wat het mooiste en natuurlijkste was.



Ik ben met 300cc, ronde siliconen, van 75AA naar een kleine D gegaan.Bedankt, hier heb ik veel aan. Ik ga zelf de beslissing nemen, maar als bij u op een D komt dan moet ik minder dan 300 cc nemen omdat ik cup c wil.
I will survive!
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 30 september 2016 @ 23:25:

Huh? Waarom zou je een borstvergroting laten doen?

Ik ben 1.62 en woog vroegah tussen de 48 en 52 kilo en had cupmaat 70 A. Niets mis mee hoor!

(Tegenwoordig weeg ik heel veel meer en heb cup C, zomaar vanzelf gekregen)Ik denk al zo 12 jaar hierover en eindelijk heb ik besloten om wel te doen.
I will survive!
Alle reacties Link kopieren
quote:Collata schreef op 30 september 2016 @ 23:29:

[...]





Bedankt, hier heb ik veel aan. Ik ga zelf de beslissing nemen, maar als bij u op een D komt dan moet ik minder dan 300 cc nemen omdat ik cup c wil.



Het is vooraf altijd moeilijk in te schatten welke cupmaat je uiteindelijk krijgt. Ondanks dat het D is zijn ze trouwens echt niet overdreven groot !



Hou trouwens ook in je achterhoofd, direct na de operatie is niet het eind resultaat, de huid is dan nog strak getrokken enzo. Bij mij was na 6 a 9 maanden ongeveer het eind resultaat te zien.
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
quote:Justlikesnow schreef op 30 september 2016 @ 23:34:

[...]



Cup D moet wel bij jouw lichaam passen denk ik. Met mijn kleine billen, smalle heupen, brede rug en korte benen gaat niet zo goed staan



Het is vooraf altijd moeilijk in te schatten welke cupmaat je uiteindelijk krijgt. Ondanks dat het D is zijn ze trouwens echt niet overdreven groot !



Hou trouwens ook in je achterhoofd, direct na de operatie is niet het eind resultaat, de huid is dan nog strak getrokken enzo. Bij mij was na 6 a 9 maanden ongeveer het eind resultaat te zien.
I will survive!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven