Mode & Beauty alle pijlers

Botox ervaringen?

19-03-2016 14:37 30 berichten
Hallo,



Ik kon het antwoord niet zo snel terug vinden in de overige 'botox topics hier', vandaar even een nieuw topic.



Ik heb afgelopen maandag een botox behandeling gehad.

Had een aantal frons- en voorhoofds rimpels en een wat norse uitdrukking, vandaar dat ik een botox behandeling heb ondergaan om deze rimpels te laten verdwijnen en een wat meer 'opener' blik te verkijgen.

Nu na een aantal dagen merk ik wel dat ik mijn voorhoofd niet helemaal meer kan fronsen maar de fronsrimpel is nog niet echt weg? Heeft iemand ervaring met botox behandeling? En hoeveel dagen duurt het ongeveer voordat je echt het complete resultaat ziet?



Groeten,

Wolkje
Als er door het fronsen al een diepe groef is ontstaan, verdwijnt die niet door de botox, je kunt hem alleen niet meer fronsen en dus dieper maken. Als je de rimpel ook nog weg wil hebben, moet je er ook nog een filler inspuiten.
Heb je het wel bij een goede kliniek laten doen, normaal vertellen ze dit erbij, dus dat de rimpel zelf niet weggaat door de botox.
Ja kliniek was ok, en plastische chirurg stond wel goed aangeschreven.

Hij zei wel iets van weet niet zeker of frons rimpel weg gaat maar denk van wel.

Ik kan juist nog wel fronsen ? Is nu dag 6? Moet ik er dan vanuit gaan dat de botox behandeling niet zo goed gewerkt heeft?
Ik zou nog even afwachten, ze geven gemiddeld 2 weken aan tot het maximale resultaat is behaald. Ik zou eind volgende week even bellen als je niet tevreden bent.
Heel vaak moet er nog wat bijgespoten worden. Dus na 14 dgn even terug.
Is dat alleen bij 1e behandeling dat er wat bijgespoten moet worden, of bij volgende behandelingen ook?
Alle reacties Link kopieren
Het duurt wel een week of twee voordat t helemaal ingewerkt is
quote:mick87 schreef op 19 maart 2016 @ 15:25:

Het duurt wel een week of twee voordat t helemaal ingewerkt isDus het is wel normaal dat ik nu nog kan fronsen ed?
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkje75 schreef op 19 maart 2016 @ 15:28:

[...]





Dus het is wel normaal dat ik nu nog kan fronsen ed?Nee, je zou niet meer moeten kunnen fronsen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:wolkje75 schreef op 19 maart 2016 @ 15:28:

[...]





Dus het is wel normaal dat ik nu nog kan fronsen ed?Zou wel een stuk minder moeten zijn, maar nogmaals na 2 weken pas maximale resultaat. Dus einde van de week bellen als je niet tevreden bent.
Is wel vermindert nu hoor , maar toch nog beweeglijk
Wacht nog even een paar dagen af.
Ben misschien gewoon te ongeduldig, zal tot eind volgende week afwachten:). Heb sowieso controle voor over 2 weken
Alle reacties Link kopieren
Maak anders even een afspraak voor een na controle. Dat is heel gebruikelijk bij de 1e keer.



Ik heb het maar 1x laten doen ongeveer 8md geleden. Echter ik ben heel erg bewust van hoe ik mijn spieren aanstuur. Dus wanneer non-verbaal uitdrukte dan werd ik mij ineens bewust dat dat niet lukte en dan ging ik steeds harder proberen. Best vermoeiend. Ik vond het wel mooi en ook veel minder voorhoofdsrimpels. Toch kon ik er niet helemaal aan wennen. Ik heb in overleg met de arts besloten om nog niet bij te werken ook omdat door een pony nu e.a. niet zoveel opvalt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 19 maart 2016 @ 16:02:

Maak anders even een afspraak voor een na controle. Dat is heel gebruikelijk bij de 1e keer.



Ik heb het maar 1x laten doen ongeveer 8md geleden. Echter ik ben heel erg bewust van hoe ik mijn spieren aanstuur. Dus wanneer non-verbaal uitdrukte dan werd ik mij ineens bewust dat dat niet lukte en dan ging ik steeds harder proberen. Best vermoeiend. Ik vond het wel mooi en ook veel minder voorhoofdsrimpels. Toch kon ik er niet helemaal aan wennen. Ik heb in overleg met de arts besloten om nog niet bij te werken ook omdat door een pony nu e.a. niet zoveel opvalt.Afspraak voor na controle staat al voor over 2 weken, maar ik ben gewoon iemand die nogal ongeduldig is denk ik:)?. Wil direct resultaat zien ... Hij zei wel over 1 week resultaat ongeveer, dat zou dan komende maandag zijn
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij had ik wel meteen zoiets van wat doet mijn voorhoofd vreemd. Ik ben alleen niet zo iemand die er heel veel op let in de spiegel en ik heb ook wel even geduld een week of 2 om het resultaat te zien. Ik zag wel een lift van de wenkbrauw na een aantal dagen.



Wellicht hebben zij weinig bij jou gezet om de eerste x te zien hoe je reageert. Te veel botox is namelijk erg vervelend dat valt bij wijze van spreken je gezicht naar beneden. Dus beter later wat bij zetten dan dat er nu iets af moet (want dat kan niet dan moet je maanden wachten).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 19 maart 2016 @ 20:16:

Volgens mij had ik wel meteen zoiets van wat doet mijn voorhoofd vreemd. Ik ben alleen niet zo iemand die er heel veel op let in de spiegel en ik heb ook wel even geduld een week of 2 om het resultaat te zien. Ik zag wel een lift van de wenkbrauw na een aantal dagen.



Wellicht hebben zij weinig bij jou gezet om de eerste x te zien hoe je reageert. Te veel botox is namelijk erg vervelend dat valt bij wijze van spreken je gezicht naar beneden. Dus beter later wat bij zetten dan dat er nu iets af moet (want dat kan niet dan moet je maanden wachten).Heb je maar 1-malig botox gebruikt of eens je start blijf je gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Geduld. Je moet echt nog een week wachten voor het uiteindelijke resultaat. Ja het is normaal dat je nu nog kan fronsen.
Als je rimpels echt diep zijn, moet je er filler bij doen. Maar idd werkt pas helemaal na 2 weken. Ik heb eens mijn voorhoofd, zijkant ogen en frons gedaan, wel met maar heel weinig botox. Ik frons zelf namelijk nooit en kijk ook nooit verbaasd. Bij mij zijn die spieren onontwikkeld, heel vaag. Nu merk ik wel dat ik 's nachts meer frons en zou het toch wel weer willen doen (laatste keer is jaar geleden, in totaal 2 keer gedaan). Het helpt bij mij ook met hoofdpijn.



Ligt ook aan hoe veel eenheden er zijn gebruikt, helemaal glad is eigenlijk heel onnatuurlijk (dus helemaal geen beweging meer mogelijk).
quote:wolkje75 schreef op 19 maart 2016 @ 15:59:

Ben misschien gewoon te ongeduldig, zal tot eind volgende week afwachten:). Heb sowieso controle voor over 2 wekenAls het goed is houden ze bij hoeveel ze inspuiten. Ik heb zelf hele sterke fronsspieren (dat zijn dan ook meteen de enige spierballen die ik heb ) en bij mij moest ook bijgespoten worden de eerste keer. De tweede keer was het meteen goed. Ik laat ook alleen de fronsspier behandelen, zo'n lamgelegd voorhoofd vind ik niet mooi. Dus ik kan nog wel heel laag fronsen (met opzet grumpy kijken), maar mijn 'automatische frons', bijvoorbeeld ogen dichtknijpen bij fel licht, is veel minder. Helemaal geen beweging meer vind ik onnatuurlijk.
Oh ja, als je een behoorlijke rimpel heb duurt het gewoon een paar maanden voordat deze minder wordt. Maar als je minder of niet meer kunt fronsen wordt ie echt minder.
quote:Daaromniet schreef op 20 maart 2016 @ 11:09:

Geduld. Je moet echt nog een week wachten voor het uiteindelijke resultaat. Ja het is normaal dat je nu nog kan fronsen.Zal nog wat geduld hebben:)
Waren jullie met de 1e behandeling al tevreden over botox?
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam op YOORS een alternatief tegen https://yoo.rs/dingens/bl ... e-gezicht-1460358406.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven