Mode & Beauty alle pijlers

Botox herhalen

21-01-2017 00:21 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eind oktober voor het eerst botox laten spuiten, wat erg goed bevalt. Nu is het all een tijdje aan het uitwerken, nog niet volledig maar ik kan weer enigszins fronsen. Ik ga binnenkort op vakantie en kijk dan dus de hele dag tegen de zon aan, dus will ik graag over twee weken weer botox laten spuiten. Alleen weet ik niet of dat wel kan als het nog niet 100% is uitgewerkt. Heeft iemand hier al ervaring mee?? Zo ja, maakt het verschil of je wel of niet wacht tot het volledig uitwerkt? Erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien botox je spieren verlamt, kun je beter een mailtje sturen naar die arts. Met zoiets heb je echt meer aan professioneel advies.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me prima kunnen, arts kan ook wat minder toedienen dan de eerste keer. Zou gewoon even bellen en overleggen.
Alle reacties Link kopieren
Is een zonnebril niet een logischer oplossing?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 21 januari 2017 @ 01:00:

Is een zonnebril niet een logischer oplossing?Ik heb vrij prominente fronsrimpels voor mijn leeftijd ook al draag ik een zonnebril frons ik alsnog. Ik heb dus liever gewoon een permanente oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geen hyaluronzuur?
Alle reacties Link kopieren
quote:Floor789 schreef op 21 januari 2017 @ 01:22:

Waarom geen hyaluronzuur?Ik ben 20 jaar oud, ik kom helemaal niet in aanmerking voor fillers en dergijken. En ik frons gewoon van nature waardoor ik altijd boos lijk, erg vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Je mag na botox even niet in de zon. Hou daar rekening mee met wanneer je het doet.
20 en aan de Botox? Wauw...! Het moet niet gekker worden.



Ga zonder die Botox in je hoofd met vakantie en doe het daarna weer. Of sta je dan niet mooi genoeg op je Instagramfoto's?
quote:sinnombre schreef op 21 januari 2017 @ 07:36:

20 en aan de Botox? Wauw...! Het moet niet gekker worden.



Ga zonder die Botox in je hoofd met vakantie en doe het daarna weer. Of sta je dan niet mooi genoeg op je Instagramfoto's? Je haalt me de woorden uit de mond! 20 jaar en botox. Ik wil niet weten wat jij met je lijf hebt gedaan over nog eens 20 jaar.
quote:SilverShadow schreef op 21 januari 2017 @ 07:42:

[...]





Je haalt me de woorden uit de mond! 20 jaar en botox. Ik wil niet weten wat jij met je lijf hebt gedaan over nog eens 20 jaar.



Dan heeft ze zichzelf net zo verpest als die Barbie van de televisie.

Of die Amanda Balk, ex van Afrojack.



Als je 20 bent, waar haal je dan het geld vandaan voor deze dingen?

En heb je geen ouders meer die zeggen 'kind, doe even lekker normaal'



Shocking dit!



Als het medisch noodzakelijk is dan snap ik het.

Niet voor de 'mooi'.
Oh wacht, dit is een nieuwe forumster.

Laten we hopen dat....
Alle reacties Link kopieren
Ga naar een opticien voor een goede zonnebril. Tip: laat gelijk je ogen opmeten. Veel mensen knijpen ongemerkt omdat ze niet scherp zien. Ook daar krijg je rimpels van! En hoofdpijn.



Verder: een hoed met een brede rand beschermt je ogen ook tegen de zon.



Het lijkt mij namelijk dat fronsen of knijpen een natuurlijke manier is om je ogen tegen fel licht te beschermen. Als je spieren verlamd zijn door botox, moet je er dus voor zorgen dat je je ogen op een andere manier beschermt. Denk ik dan, als leek.



Wat de botox betreft, als je mijn dochter was zou ik zeggen: doe het niet. Even googlen leert dat er nauwelijks iets bekend is van de effecten op de lange termijn. Hou je geld in je zak. Ga desnoods sparen voor een facelift op je vijftigste. Maar spuit geen zooi in je jonge lichaam.



Maar goed, je bent mijn dochter niet, dus zeg ik: overleg dit met je arts.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon een mooie nieuwe zonnebril kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 21 januari 2017 @ 07:36:

20 en aan de Botox? Wauw...! Het moet niet gekker worden.



Ga zonder die Botox in je hoofd met vakantie en doe het daarna weer. Of sta je dan niet mooi genoeg op je Instagramfoto's? Wow... Over vooroordelen gesproken, lekker is Did zeg. Ik frons altijd automatisch zonder het door te hebben hebben, mensen spraken ne daardoor ook nooit aan aangezien ze dagen dat ik dus altijd boos was (heb ik vrij vaak Kommentar op gekregen van mijn familie) en ik had al duidelijke lijntjes. Ik heb toen besloten om botox te nemen om niet meer steeds boos te kijken, en voila mensen spreken me veel vaker aan en niemand kan zien dat ik botox gebruik.
quote:Jazu schreef op 21 januari 2017 @ 11:51:

[...]





Wow... Over vooroordelen gesproken, lekker is Did zeg. Ik frons altijd automatisch zonder het door te hebben hebben, mensen spraken ne daardoor ook nooit aan aangezien ze dagen dat ik dus altijd boos was (heb ik vrij vaak Kommentar op gekregen van mijn familie) en ik had al duidelijke lijntjes. Ik heb toen besloten om botox te nemen om niet meer steeds boos te kijken, en voila mensen spreken me veel vaker aan en niemand kan zien dat ik botox gebruik.Nu nog niet misschien maar als je het langer gebruikt ga je het echt wel zien, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 21 januari 2017 @ 08:36:

Ga naar een opticien voor een goede zonnebril. Tip: laat gelijk je ogen opmeten. Veel mensen knijpen ongemerkt omdat ze niet scherp zien. Ook daar krijg je rimpels van! En hoofdpijn.



Verder: een hoed met een brede rand beschermt je ogen ook tegen de zon.



Het lijkt mij namelijk dat fronsen of knijpen een natuurlijke manier is om je ogen tegen fel licht te beschermen. Als je spieren verlamd zijn door botox, moet je er dus voor zorgen dat je je ogen op een andere manier beschermt. Denk ik dan, als leek.



Wat de botox betreft, als je mijn dochter was zou ik zeggen: doe het niet. Even googlen leert dat er nauwelijks iets bekend is van de effecten op de lange termijn. Hou je geld in je zak. Ga desnoods sparen voor een facelift op je vijftigste. Maar spuit geen zooi in je jonge lichaam.



Maar goed, je bent mijn dochter niet, dus zeg ik: overleg dit met je arts.Ik heb al een goede zonnebril dus dat ik niet het probleem, en mijn ogen zijn ook perfect. Hoe jebgezitzich same trekt heeft met de opbouw van je gezichtspunten te maken, je kunt hier niets aan doen en ik heb er wel degelijk over na gedacht om botox te nemen. De arts die het bij mij heeft gedaan gebruikt het zelf ook And mijn moeder is zelf ook arts en die heeft er niets op tegen. Een facelift komt niet eens in aanmerking, hoe oud ik dan ook ben, er word niet onnodig in mijn lichaam gesneden.
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 11:56:

[...]





Nu nog niet misschien maar als je het langer gebruikt ga je het echt wel zien, vind ik.Misschien als ik ouder ben en ook echt rimpels krijg, maar dat duurt nog wel even. En als je je helen hoofd onder laat spuiten dan zie je dat inderdaad ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 21 januari 2017 @ 07:47:

[...]





Dan heeft ze zichzelf net zo verpest als die Barbie van de televisie.

Of die Amanda Balk, ex van Afrojack.



Als je 20 bent, waar haal je dan het geld vandaan voor deze dingen?

En heb je geen ouders meer die zeggen 'kind, doe even lekker normaal'



Shocking dit!



Als het medisch noodzakelijk is dan snap ik het.

Niet voor de 'mooi'.Nee want omdat ik niet meer steeds boos wil kijken betekend het natuurlijk dat ik mezelf laat verbouwen... Ik ben gewoon mooi van mezelf hoor, dat heb ik absolut niet nodig en ik heb daar ook nog nooit over na gedacht. Maar ja als iemand nep tieten wil dan is dat normaal maar als iemand rimpels weg laat spuiten met een niet permanente stof nee dat is dan natuurlijk vreselijk. Die reactie ken ik al. Vriendinnen die hun borsten laten doen worden geaccepteerd maar als ze erachter komen dat ik botox heb gebruikt zijn ze ineens in Schock en is het vreselijk.
2 maanden is wel wat kort?

Is je frons rimpel nu weeral terug?



Ik zelf doe het om 4-5 maanden dan pas is het echt uitgewerkt bij mij.
Dat is best rap. Gewoon overleggen met de arts, zodat deze je wat meer in kan spuiten. Bij mij was het zo dat na drie keer elke vier maanden inspuiten ik nu eens in het half jaar nodig heb. Je spieren leren het fronsen toch af. Vergeet niet toch je zonnebril op te zetten, want je gaat toch spieren aantrekken door de zon.
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkje75 schreef op 21 januari 2017 @ 15:12:

2 maanden is wel wat kort?

Is je frons rimpel nu weeral terug?



Ik zelf doe het om 4-5 maanden dan pas is het echt uitgewerkt bij mij.Begin januari kwam er weee wat beweging in. Ik kan nu gewoon fronsen. Niet zo makkelijk maar als de zon schijnt kan ik het wel echt in mijn reflectie zien. Ik hoop ook dat het steeds minder hoeft als ik het een paar keer heb herhaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madyn schreef op 21 januari 2017 @ 18:29:

Dat is best rap. Gewoon overleggen met de arts, zodat deze je wat meer in kan spuiten. Bij mij was het zo dat na drie keer elke vier maanden inspuiten ik nu eens in het half jaar nodig heb. Je spieren leren het fronsen toch af. Vergeet niet toch je zonnebril op te zetten, want je gaat toch spieren aantrekken door de zon.



Ik denk dat ik idd maandag even ga bellen voor de afspraak en meteen vraag of het handig is of dat ik gewoon maar langs moet komen.

Zonnebril komt toch altijd mee, maar ja het werkt ook niet 100%. Wel goed om te horen dat jij het steeds minder vaak nodig hebt, hoop dat dat bij mij ook zo is.
Ik heb al een jaar of vijftien Botox op medische gronden en nog geen negatieve bijwerkingen ervaren. Ik ga elke zes maanden en doordat ik het al zolang gebruik is het na zes maanden nog niet volledig uitgewerkt maar nieuwe prik zetten is geen enkel probleem. Voordeel van jong beginnen is dat je geen afdrukken in je huid krijgt van de rimpels. Barbíe is minder mooi geworden van de fillers, dat is wat anders dan Botox.



Met Botox is het verstandig de behandeldag de zon te vermijden. Met fillers de zon een week vermijden omdat zonlicht invloed kan hebben op fillers(ligt aan de plaats waar ze gespoten zijn).
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 11:56:

[...]





Nu nog niet misschien maar als je het langer gebruikt ga je het echt wel zien, vind ik.Ik heb er echt nog nooit iemand over gehoord en mensen vragen zelfs wel eens of ik het ooit zou gaan gebruiken. Er is een verschik tussen af en toe Botox en eventueel een filler of veel botox EN fillers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven