Mode & Beauty alle pijlers

Cameltoe in alle broeken

20-01-2017 13:47 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-dames/heren,



Ik zit met een broekenprobleem. Het afgelopen jaar ben ik helaas een paar kilo's aangekomen, en de broeken die ik had zaten bij mijn kruis niet meer mooi (lees: cameltoe). Ik dacht dat dat kwam omdat de broeken een maatje te klein waren, maar toen ik naar de stad ging om nieuwe broeken te kopen, bleek dat, welke maat ik ook aanhad, ik in letterlijk iedere broek een cameltoe had. Dit kwam ofwel omdat de broek te strak zat rond mijn kruis, of omdat hij daar juist te wijd zat en de stof dubbel ging zitten.



Nu vraag ik mij af of meer mensen dit probleem hebben, waar dit eventueel door komt en of mensen oplossingen hebben? Ik ben namelijk totaal geen persoon voor jurken of rokken, dus een mooi zittende broek is me heel wat waard
Nee, bij geen een broek. En ik ben toch vrij fors.
Alle reacties Link kopieren
Is wat kilo's afvallen een optie?



Anders gewoon door zoeken naar een goed zittende broek, misschien zijn andere merken of winkels als je gewend bent juist wel mooi :-)
Tjah, tjah, tjah...
Alle reacties Link kopieren
Is je ondergoed niet het probleem?
Ik heb dat nog nooit gehad. Lijkt me ook heel vervelend!



Heb je advies gevraagd aan de verkopers?
Alle reacties Link kopieren
quote:Inexplicable schreef op 20 januari 2017 @ 13:49:

Is wat kilo's afvallen een optie?



Anders gewoon door zoeken naar een goed zittende broek, misschien zijn andere merken of winkels als je gewend bent juist wel mooi :-)



Dat is zeker een optie en daar wordt aan gewerkt! Ik heb nu overigens geen overgewicht hoor, ben alleen net wat steviger dan eerst.



Ik ben echt in álle winkels geweest, van de duurste tot de goedkoopste, maar gewoon geen enkele broek zat mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 20 januari 2017 @ 13:51:

Ik heb dat nog nooit gehad. Lijkt me ook heel vervelend!



Heb je advies gevraagd aan de verkopers?Ja, dat heb ik gedaan! Maar het was iedere keer hetzelfde: "Oh, dan heb je een maatje groter nodig", of "Oh dan heb je een maatje kleiner nodig", en als het bij de andere maat dan weer het geval was gaven ze het een beetje op
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiswa schreef op 20 januari 2017 @ 13:50:

Is je ondergoed niet het probleem?Dat zou kunnen, maar hoe zou dit voor een probleem kunnen zorgen?
Alle reacties Link kopieren
Wat apart, je zou denken dat je dan toch een verkeerde maat broek hebt. Of een verkeerd model. Bij een hoge taille broek heb je er ook last van? Of idd je ondergoed waar het aan ligt.



Heb zelf ook een grotere maat en heb er bij geen enkele broek last van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ploefel schreef op 20 januari 2017 @ 13:55:

[...]

Dat zou kunnen, maar hoe zou dit voor een probleem kunnen zorgen?Als je van dat goedkope flubber ondergoed hebt, heeft dat nog wel eens de neiging om er flink tussen te kruipen. Als dat gebeurt is de kans groter dat je broek ook lekker mee kruipt.
Heb je ook verschillende materialen geprobeerd? Kan me voorstellen dat een iets stijver materiaal zoals jeans bijv beter valt dan heel dunne stretch broeken.



Wel vreemd idd, zelf gelukkig geen last van en ben toch ook best fors
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook bij ondergoed dat niet breed genoeg om mijn kruis zit. Dus dat het kruisje zelf dus te smal is. Dan trekt dat en daar gaat een broek dan weer raar overheen zitten. Kan het zoiets zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:MsWhiskers schreef op 20 januari 2017 @ 13:56:

Wat apart, je zou denken dat je dan toch een verkeerde maat broek hebt. Of een verkeerd model. Bij een hoge taille broek heb je er ook last van? Of idd je ondergoed waar het aan ligt.



Heb zelf ook een grotere maat en heb er bij geen enkele broek last van.



Bij een high waist is het inderdaad wel een stuk minder dan bij een wat lagere broek, maar het is nog steeds zichtbaar.



En wbt ondergoed, goedkope flubberonderbroeken heb ik wel, maar die had ik toevallig die dag niet aan. Verder maakt het ook niet uit of ik een string of een 'gewone' onderbroek draag. Ik ben echt een beetje radeloos haha
quote:Ploefel schreef op 20 januari 2017 @ 13:54:

[...]





Ja, dat heb ik gedaan! Maar het was iedere keer hetzelfde: "Oh, dan heb je een maatje groter nodig", of "Oh dan heb je een maatje kleiner nodig", en als het bij de andere maat dan weer het geval was gaven ze het een beetje op



Oh, wat rot.



Ik zou het verder ook niet weten. Misschien ander ondergoed ofzo.



Heb je dit probleem sinds kort?

Aangezien je wel vaker broeken hebt aangehad en er nu blijkbaar problemen mee hebt.
Ik lees mee, ik heb het ook en idd na een paar kilo aankomen.

Ik draag nu lange shirts die tot over de cameltoe vallen maar blij word ik er niet van.

Mijn kont is namelijk nog prima aan te zien in een broek
Ik word naar dit topic toegezogen. Hoe kan dat?
quote:badmeester schreef op 20 januari 2017 @ 14:06:

Ik word naar dit topic toegezogen. Hoe kan dat?Goeie vraag!
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 20 januari 2017 @ 14:04:

[...]





Oh, wat rot.



Ik zou het verder ook niet weten. Misschien ander ondergoed ofzo.



Heb je dit probleem sinds kort?

Aangezien je wel vaker broeken hebt aangehad en er nu blijkbaar problemen mee hebt.



Ja, sinds het na de zomer weer kouder is geworden en ik weer lange broeken ben gaan dragen is het me opgevallen.





En ik los het nu ook precies hetzelfde op als jij knuffelheks! Maar ontzettend irritant om er steeds rekening mee te houden, en mijn billen morgen inderdaad ook echt wel gezien worden
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 januari 2017 @ 14:06:

Ik word naar dit topic toegezogen. Hoe kan dat?
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat een inlegkruisje helpt om de boel wat te verdoezelen?
Ik kan me inderdaad ook nog voorstellen wat iemand anders zei... dat je ondergoed te klein is geworden. Als dat niet te strak zit bij je kruis doordat je bent aangekomen. Misschien niet opvallend te klein, maar misschien wel een idee even wat strings/ slips in een maatje groter te halen en dan nog eens te proberen.
quote:badmeester schreef op 20 januari 2017 @ 14:06:

Ik word naar dit topic toegezogen. Hoe kan dat?Wellicht heb je de oplossing?
Beter een kamelenteen dan een kamelenbobbel!
quote:nadine_j schreef op 20 januari 2017 @ 14:14:

Ik kan me inderdaad ook nog voorstellen wat iemand anders zei... dat je ondergoed te klein is geworden. Als dat niet te strak zit bij je kruis doordat je bent aangekomen. Misschien niet opvallend te klein, maar misschien wel een idee even wat strings/ slips in een maatje groter te halen en dan nog eens te proberen.Dit lijkt mij de enige oplossing, eerlijk gezegd.
Ander model? Draag je broeken met een hoge taille die door de kilootjes wat verder worden opgetrokken ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven