Mode & Beauty alle pijlers

Cameltoe in alle broeken

20-01-2017 13:47 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-dames/heren,



Ik zit met een broekenprobleem. Het afgelopen jaar ben ik helaas een paar kilo's aangekomen, en de broeken die ik had zaten bij mijn kruis niet meer mooi (lees: cameltoe). Ik dacht dat dat kwam omdat de broeken een maatje te klein waren, maar toen ik naar de stad ging om nieuwe broeken te kopen, bleek dat, welke maat ik ook aanhad, ik in letterlijk iedere broek een cameltoe had. Dit kwam ofwel omdat de broek te strak zat rond mijn kruis, of omdat hij daar juist te wijd zat en de stof dubbel ging zitten.



Nu vraag ik mij af of meer mensen dit probleem hebben, waar dit eventueel door komt en of mensen oplossingen hebben? Ik ben namelijk totaal geen persoon voor jurken of rokken, dus een mooi zittende broek is me heel wat waard
Het lijkt mij ook het verkeerde model. Ik heb ook wel eens dat het kruis trekt, en dan weet ik dat ik een andere broek moet zoeken, een ander model dus. Niet dezelfde broek in een andere maat, maar echt een ander model. Skinny's bijv trekken veel meer in het kruis dan pantalons.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 20 januari 2017 @ 14:05:

Ik lees mee, ik heb het ook en idd na een paar kilo aankomen.

Ik draag nu lange shirts die tot over de cameltoe vallen maar blij word ik er niet van.

Mijn kont is namelijk nog prima aan te zien in een broek Met een strak lang shirt of een strak rokje over je broek zie je wel je kont maar niet de cameltoe.
quote:Marana_ schreef op 20 januari 2017 @ 14:28:

Het lijkt mij ook het verkeerde model. Ik heb ook wel eens dat het kruis trekt, en dan weet ik dat ik een andere broek moet zoeken, een ander model dus. Niet dezelfde broek in een andere maat, maar echt een ander model. Skinny's bijv trekken veel meer in het kruis dan pantalons.



Daarom vroeg ik ook of TO advies had gevraagd aan de verkopers.

Zij wisten het niet.



Misschien naar een andere winkel gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 20 januari 2017 @ 14:14:

Ik kan me inderdaad ook nog voorstellen wat iemand anders zei... dat je ondergoed te klein is geworden. Als dat niet te strak zit bij je kruis doordat je bent aangekomen. Misschien niet opvallend te klein, maar misschien wel een idee even wat strings/ slips in een maatje groter te halen en dan nog eens te proberen.



Dat zou kunnen inderdaad, ik zal binnenkort eens wat nieuw ondergoed gaan kopen in een maatje groter, hopen dat dat helpt!



Oh en iemand anders gaf nog de tip inlegkruisje: helaas heb ik die zelf al geprobeerd, zonder succes
quote:Hoenuverder75 schreef op 20 januari 2017 @ 14:30:

[...]



Met een strak lang shirt of een strak rokje over je broek zie je wel je kont maar niet de cameltoe.



I know.....

Maar ik ben nogal gehecht aan mijn kont in spijkerbroek
Alle reacties Link kopieren
Oh en wel echt bedankt trouwens voor het meedenken en alle tips! Het lijkt misschien alsof ik alles afwijs, maar ik heb gewoon echt heel veel al geprobeerd en hoop gewoon dat een van jullie met iets komt waar ik zelf nog niet aan gedacht had! (Zoals onderbroeken een maatje groter kopen)
http://www.smoothgroovedesigns.com/product/
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel wat je bedoelt denk ik. Ikzelf heb er bij bepaalde broeken last van, maar zodra ze een beetje uitgelopen zijn (na een halve dag ofzo) is het over. Dat zou ik dus eerst proberen. Verder kun je natuurlijk een onderbroek met pijpjes proberen, of van dat Seamless ondergoed van de Hema. Daarin zie je zonder broek in elk geval niks zitten. Vraag ook eens iemand anders om mee te kijken, soms raak je zelf zo gefocust op iets dat je het ook niet meer goed kan beoordelen. Succes ermee!
Ik vermoed dat je er vooral last van hebt als je wat meer ontwikkelde schaamlippen hebt. Als die glad zijn krijg je ook geen camel toe. Zelf heb ik het alleen in broeken van dunne stof, niet in spijkerbroeken, dan zorg ik dat ze wijd genoeg zijn. Je kunt ook nog besluiten om je er niets van aan te trekken als de broek verder wel lekker zit.
Dit is een bekend probleem hoor. Het heeft te maken met je verhoudingen. Net zoals sommige mensen bijvoorbeeld een lang bovenlijf hebben. Kan het zijn dat bij jou het gedeelte van je kruis tot je navel vrij lang is? In het Engels noemen ze dat 'long in the rise'. Dan trekken broeken logischerwijs veel sneller bij het kruis dan als je daar minder ruimte nodig hebt. Zeker als je mooi ontwikkelde billen hebt blijft er dan nog minder plek over. En dan is het ook wel logisch dat je met een paar kilo erbij het ineens meer merkt.



Ik zou kijken naar spijkerbroeken in echt verschillende modellen qua breedte en vorm. Levi's heeft dat geloof ik en nog wel wat meer merken. Je kan ook googlen op 'long in the rise' en kijken of je aanraders vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 20 januari 2017 @ 14:53:

Dit is een bekend probleem hoor. Het heeft te maken met je verhoudingen. Net zoals sommige mensen bijvoorbeeld een lang bovenlijf hebben. Kan het zijn dat bij jou het gedeelte van je kruis tot je navel vrij lang is? In het Engels noemen ze dat 'long in the rise'. Dan trekken broeken logischerwijs veel sneller bij het kruis dan als je daar minder ruimte nodig hebt. Zeker als je mooi ontwikkelde billen hebt blijft er dan nog minder plek over. En dan is het ook wel logisch dat je met een paar kilo erbij het ineens meer merkt.



Ik zou kijken naar spijkerbroeken in echt verschillende modellen qua breedte en vorm. Levi's heeft dat geloof ik en nog wel wat meer merken. Je kan ook googlen op 'long in the rise' en kijken of je aanraders vindt.
Ik zou juist niet naar spijkerbroeken kijken, maar naar pantalons
Wat grover geschut dan een inlegkruisje, dus maandverband? Kan wel gaan broeien, dus dat is dan ook niet zo handig...
quote:Marana_ schreef op 20 januari 2017 @ 15:00:

Ik zou juist niet naar spijkerbroeken kijken, maar naar pantalonsOh, ik dacht dat TO specifiek op zoek was naar een spijkerbroek. Maar voor pantalons gaat precies hetzelfde op.
quote:RosesAreRed schreef op 20 januari 2017 @ 15:07:

Wat grover geschut dan een inlegkruisje, dus maandverband? Kan wel gaan broeien, dus dat is dan ook niet zo handig...



Zou er niet aan moeten denken om iedere dag maandverband te moeten gebruiken.

Ik vind het al erg genoeg die paar dagen per maand. 's Nachts dan alleen nog maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 20 januari 2017 @ 14:53:

Dit is een bekend probleem hoor. Het heeft te maken met je verhoudingen. Net zoals sommige mensen bijvoorbeeld een lang bovenlijf hebben. Kan het zijn dat bij jou het gedeelte van je kruis tot je navel vrij lang is? In het Engels noemen ze dat 'long in the rise'. Dan trekken broeken logischerwijs veel sneller bij het kruis dan als je daar minder ruimte nodig hebt. Zeker als je mooi ontwikkelde billen hebt blijft er dan nog minder plek over. En dan is het ook wel logisch dat je met een paar kilo erbij het ineens meer merkt.



Ik zou kijken naar spijkerbroeken in echt verschillende modellen qua breedte en vorm. Levi's heeft dat geloof ik en nog wel wat meer merken. Je kan ook googlen op 'long in the rimse' en kijken of je aanraders vindt.



Dit wilde ik net schrijven. Ik heb dit ook een keer gehad met het aanmeten van een uniform. Geen enkele broek paste van maat 38 (mijn maat) tot maat 46

De lengte tussen het kruis en de heupen was bij die broeken te kort (was Franse makelij, misschien heeft dat er ook mee te maken )

Uiteindelijk de broeken maar achterwege gelaten en extra rokken meegekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 20 januari 2017 @ 14:53:

Dit is een bekend probleem hoor. Het heeft te maken met je verhoudingen. Net zoals sommige mensen bijvoorbeeld een lang bovenlijf hebben. Kan het zijn dat bij jou het gedeelte van je kruis tot je navel vrij lang is? In het Engels noemen ze dat 'long in the rise'. Dan trekken broeken logischerwijs veel sneller bij het kruis dan als je daar minder ruimte nodig hebt. Zeker als je mooi ontwikkelde billen hebt blijft er dan nog minder plek over. En dan is het ook wel logisch dat je met een paar kilo erbij het ineens meer merkt.



Ik zou kijken naar spijkerbroeken in echt verschillende modellen qua breedte en vorm. Levi's heeft dat geloof ik en nog wel wat meer merken. Je kan ook googlen op 'long in the rise' en kijken of je aanraders vindt.



Dat beschrijft mijn lichaamsverhoudingen inderdaad precies! Dankejwel, ik zal eens gaan googlen!



En ja ik ben eigenlijk meer op zoek naar goede jeans dan naar pantalons, daar heb ik er wel een stuk of 2 van maar vind ik toch iets minder leuk en minder makkelijk te combineren dan een spijkerbroek
quote:MaryCrawley schreef op 20 januari 2017 @ 14:53:

Dit is een bekend probleem hoor. Het heeft te maken met je verhoudingen. Net zoals sommige mensen bijvoorbeeld een lang bovenlijf hebben. Kan het zijn dat bij jou het gedeelte van je kruis tot je navel vrij lang is? In het Engels noemen ze dat 'long in the rise'. Dan trekken broeken logischerwijs veel sneller bij het kruis dan als je daar minder ruimte nodig hebt. Zeker als je mooi ontwikkelde billen hebt blijft er dan nog minder plek over. En dan is het ook wel logisch dat je met een paar kilo erbij het ineens meer merkt.



Ik zou kijken naar spijkerbroeken in echt verschillende modellen qua breedte en vorm. Levi's heeft dat geloof ik en nog wel wat meer merken. Je kan ook googlen op 'long in the rise' en kijken of je aanraders vindt.Jij zegt het stukken duidelijker maar dit is precies wat ik bedoelde.
quote:Knuffelheks schreef op 20 januari 2017 @ 14:34:

[...]





I know.....

Maar ik ben nogal gehecht aan mijn kont in spijkerbroek Deze reactie vind ik echt prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik niet genoeg vet voor op die plek.



Ik zou het kruis laten uitdiepen in een naaiatelier.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zoiets maar dan wat onopvallender:

En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:nadine_j schreef op 20 januari 2017 @ 18:23:

[...]





Deze reactie vind ik echt prachtig! Ja, daar ben ik nog niet aan toe hoor, om die te gaan verdoezelen
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 januari 2017 @ 13:48:

Nee, bij geen een broek. En ik ben toch vrij fors.Dit.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn van die onderbroeken met badstof kruisje te koop, misschien is dat een oplossing? Anders stukje ducktape.
Ik snap dat het heel lief bedoeld is maar maandverband, badstof kruisjes, etc. zijn natuurlijk niet de oplossing lijkt me. Het ligt niet aan TO, het ligt aan die broeken met te weinig variatie in pasvorm. Je moet je kleding aan je lichaam aanpassen, niet je lichaam vervormen om ergens in te passen...



TO, begin eens met een Levis curve in een hoge taille.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven