Mode & Beauty alle pijlers

Couperose laseren?

24-02-2017 22:34 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zoek mensen die ervaringen hebben met het weg laseren van gesprongen adertjes in het gezicht. Ik zit er over na te denken. Nu wil ik graag hun ervaringen weten en of het de moeite en geld waard is..

Ik heb op mijn wangen gesprongen adertjes en een spinea (als het zo heet) op zijkant van mijn neus. Behoorlijk rode plek die echt aanwezig is. Omdat de lente en zomer eraan komen en ik niet met foundation op wil lopen, zweet er dan weer af hè. Dus zijn er mensen die kunnen vertellen of dit echt de moeite is? Super bedankt alvast
Is dat hetzelfde als met de lichtflitstechniek? Dat heb ik gedaan, en de couperose is nagenoeg weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee, laat binnenkort ook wat rode adertjes weghalen. Ben benieuwd of het pijn doet en je effect ziet.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:[louti schreef op 25 februari 2017 @ 00:12[/message]:

Ik lees even mee, laat binnenkort ook wat rode adertjes weghalen. Ben benieuwd of het pijn doet en je effect ziet.





het is heel pijnlijk, alsof ze met elastiekjes op je gezicht schieten.

maar het resultaat is super.
wij slapen nooit.
Idd elastiekjes, maar ik vond t niet echt heel pijnlijk.
Dat wil ik ook, kan iemand me een goed adres geven waar je dat kan laten doen en wat het ongeveer kost? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
ik heb het anderhalf jaar terug gedaan bij Velthuis in Hilversum. Heeft toen echt verschil gemaakt (had het toen maar 1 keer gedaan). Nu heb ik weer wat adertjes en 1 rood stipje op mijn neus dus ik wil het dit jaar nog eens laten doen.



Hou er wel rekening mee dat je huid na de behandeling nog wel een dag (of 2) rood is.. dus plan die dag geen date :-)
Gewoon bij een beautysalon die die apparatuur hebben. Vaak heb je wel 2 of 3 behandelingen nodig.
quote:Pluisi schreef op 25 februari 2017 @ 17:53:

Gewoon bij een beautysalon die die apparatuur hebben. Vaak heb je wel 2 of 3 behandelingen nodig.



Heb inmiddels een beetje gezocht en zag dat er echt heel veel salons zijn die het doen. Vraag me alleen af of er iets mis kan gaan als het door een onervaren iemand wordt gedaan.

En of het de moeite is om prijzen te gaan vergelijken; goedkoop is duurkoop misschien? Er zitten er 1 vlakbij mijn huis, die hebben het over 4 tot 6 behandelingen en hier lees ik 1 behandeling was genoeg..

Zou kunnen dat je bij de één minder betaald dan de ander maar dat ze dan ook minder doen en je een tweede keer of meer moet komen om hetzelfde resultaat te krijgen.

Dan zou ik liever wat meer betalen en in 1x klaar zijn.
Ze werken met "kaarten". Op 1 kaart zitten bijv. 60 flitsen. Als ik afspreek gebruiken ze een volle kaart.

Dus heb je maar een paar kleine vlekjes, hebben ze aan bijv. 10 flitsen al genoeg.

Je kan even googelen op de salon, volgens mij moet je eerst wel een opleiding doen eer je met die apparatuur kan werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het bij Velthuis latn doen destijds in Enschede. Helaas is het nu weer een beetje terug aan het komen. Het is een duur grapje en je wordt aangeraden om nooit meer je gezicht aan zonlicht bloot te stellen.
Je moet t wel in de winter doen, en de eerste maanden met een hoge factor smeren.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook de lichtflits techniek laten doen bij een centrum voor cosmetische dermatologie. Couperose is nagenoeg weg en werd vergoed door unive.
quote:Pluisi schreef op 25 februari 2017 @ 20:00:

Ze werken met "kaarten". Op 1 kaart zitten bijv. 60 flitsen. Als ik afspreek gebruiken ze een volle kaart.

Dus heb je maar een paar kleine vlekjes, hebben ze aan bijv. 10 flitsen al genoeg.

Je kan even googelen op de salon, volgens mij moet je eerst wel een opleiding doen eer je met die apparatuur kan werken.



Ok tnx! Bij de salon hier stonden prijzen voor 'gelaat' decolleté' enz. maar vooral: kom langs voor een gratis consult, en 25,- korting op de eerste behandeling. Je gezicht was 150,- en aangezien er ook een paar rode vlekjes op voorhoofd en kin zitten.. De salon had wel gediplomeerde mensen in dienst zag ik net, nog even gekeken en sommige verzekeraars vergoeden het zelfs. (de mijne niet natuurlijk haha)

Ik ga gewoon even bellen maandag, ik vind het echt niet mooi en is heel snel op komen zetten toen het zo koud was en ik heb af en toe opvliegers lately, dat zal het wel zijn.

Maar even vragen en dan hoor ik wel wat 'de kleine lettertjes' zijn. Ik dacht ook meteen: huh je kan toch echt grote plekken vol gesprongen adertjes hebben of maar een paar maar die wel echt storen? Op je neus b.v. lijkt me echt heel irritant.
quote:iones schreef op 25 februari 2017 @ 20:16:

Ik heb het bij Velthuis latn doen destijds in Enschede. Helaas is het nu weer een beetje terug aan het komen. Het is een duur grapje en je wordt aangeraden om nooit meer je gezicht aan zonlicht bloot te stellen.Ja het leek me ook wel het beste om het niet midden in de zomer te laten doen, en ik moet sowieso van de huisarts smeren met factor 50 en niet meer echt zonnen, ben blond/blauwe ogen en heb al zonneschade, plekjes op mijn schouders gehad die de huisarts eraf heeft gehaald door met stikstof aan te stippen. Als kind vaak verbrand tsja.. en mijn moeder had het ook. Maar ik wil die op mijn wangen echt weghebben, ben pas gestopt met roken dan betaal ik het daarvan
quote:Rosy01 schreef op 25 februari 2017 @ 21:07:

Heb ook de lichtflits techniek laten doen bij een centrum voor cosmetische dermatologie. Couperose is nagenoeg weg en werd vergoed door unive.Aaargghhh haha ik ben aanvullend superverzekerd en alles wat ik wil wordt NIET vergoed. Eind van het jaar toch eens beter opletten waar ik me ga verzekeren.. Als het dan vaker nodig blijkt te zijn stap ik over naar Unive!
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt voor de reacties!

Ik ga toch eventjes kijken of mijn verzekering wil vergoeden.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat kun je wel vergeten! Het is puur een schoonheidsbehandeling en heeft geen betrekking op gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik al ja. Mag ik vragen wat je betaalt hebt voor die behandeling?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies meer maar wel een 1500 euro toch wel dacht ik. Het is een duur grapje.
Ik betaalde (10 jaar terug hoor) 50 euro voor een volle kaart flitsen. Ben 2x geweest.
quote:Pluisi schreef op 27 februari 2017 @ 17:55:

Ik betaalde (10 jaar terug hoor) 50 euro voor een volle kaart flitsen. Ben 2x geweest.



@Iones: 1500,- en het bedrag hierboven wát een verschil! Ik heb vanmiddag gebeld naar een keten van beautysalons die 2 filialen hier vlakbij mij hebben zitten; ik kreeg niet echt antwoord op mijn vragen alleen dat ze wel een afspraak voor me wilde maken voor een gratis intakegesprek



Ik snap dat ze pas een prijs kunnen noemen als ze gezien hebben hoe erg het is en wat je verwacht en zo maar ik werd er kriegel van (lees: ik wil gewoon een paar salons vergelijken) dus zei maar dat ze me overviel en ik alleen wat info wilde. Bel nog wel als ik wat meer weet.



Heb geen haast en zo erg is het niet, ik kijk nog even rond en wil ook weten of het niet heel snel terugkomt als het door die opvliegers komt, met een klein beetje make-up kan ik het nog makkelijk wegwerken.

En omdat Unive het wél vergoedt denk ik ook nog: mss overstappen volgend jaar naar een verzekeraar die het vergoedt dan is de drempel ook niet zo groot om het te doen als er weer nieuwe op komen zetten want dat hou je denk ik toch wel.

Nu valt het nog mee maar ik wil er niet uit gaan zien als iemand met een drankprobleem

Ik hoop op meer berichten hier van mensen die het hebben laten doen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, goede.ervaring mee. Wel losse plekjes gedaan. Maar alleen bij een huidtherapeute laten doen!
quote:Ksenija schreef op 27 februari 2017 @ 19:45:

Ja, goede.ervaring mee. Wel losse plekjes gedaan. Maar alleen bij een huidtherapeute laten doen!



Tnx! Even googelen op 'huidtherapeuten' en ik had opeens hele andere resultaten en ook de prijzen lopen nogal uiteen. Morgen maar eens een rondje bellen; ik heb meer vertrouwen in een kliniek waar ze ook ooglidcorrecties e.d. doen. Er is wel veel verschil zie ik, 1 gebruikt geen laser maar hete naaldjes nou dat gaat m niet worden

Ik zie er één die of per kwartier werkt dat kost 69,- ik denk voor losse plekjes!? of 1x je hele gezicht 150,- en een kuur van 3x je hele gezicht 375,-

Komt wel beter op me over dan de schoonheidssalons maar vraag me serieus af waarom Ione 1500,- kwijt was.

Echt enorme prijsverschillen (of dit zijn v.a. prijzen). Maar even goed zoeken en reviews lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ooglidcorrecties hebben hier niets mee van doen en dat doet een huidtherapeut ook niet.

Met een hete naald kan wel voor losse plekjes, maar er is een kleine kans op littekens. Het is wel goedkoper.



Ik vergelijk niet met prijzen/verzekeringen en dat interesseert me niet. Ik ben in goede handen en daar gaat het mij om. Ik ben voor een kwartier 50 euro kwijt. (vorige week nog geweest)



Couperose behandelen is dweilen met de kraan open, dus daar begin ik niet aan. Ik heb dan ook diffuse roodheid en niet van die duidelijke lijntjes. Hoe dan ook, ik zou het beperken voor losse bloesvaatjes waar je je aan stoort.



Je hebt verschillende lasers en diegene waarmee bij mij gewerkt wordt is erg precies. Voorheen ben ik behandeld met een andere. Is wel goed gegaan, maar dit is fijner en netter.



Sowieso eerst een keer een plek proberen om te testen, i.i.g. niet hele gezicht.



Als je mijn adres wilt, dan hoor ik van je.



Ook voor andere vragen ben ik bereikbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven