Mode & Beauty alle pijlers

Crocs voor de winter!

06-09-2007 22:39 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de plaatjes al gezien voor het nieuwe model Crocs? Het heet de Mammoth en is vanaf half oktober leverbaar in Nederland. Het zijn de gewone Crocs, mar dan met een bontje erin en de voorste gaatjes zijn dicht.

Ik vind ze helemaal geweldig! Wat vinden jullie???
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet gezien, en klinkt ook echt verschrikkelijk! Ik heb echt nog nooit zulke lompe schoenen gezien! Sorry
Alle reacties Link kopieren
hahahahahaha



heb je een plaatje ? :rofl:
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
http://www.jellyegg.com/gallery/products/mammoth/side_636_731.jpg





Laat maar, heb al een plaatje ...



*veegt hikkend van de lach tranen uit de ogen.. Het spijt me echt, maar de zomer schoenen vond ik al geen optie, maar op deze wil je toch nog niet kapot gevonden worden ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
http://kampera.up.seesaa.net/image/crocs_mammoth.jpg
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Meende je nou serieus dat je dit echt gaat dragen?? Het is echt te erg! Deze moeten wel heel lekker lopen wil je er mee gezien worden en het kan je niet schelen!
Alle reacties Link kopieren
Mijn god! Ik heb nu al medelijden met de mensen die dit gaan dragen!
Alle reacties Link kopieren
toen ik je posting las dacht ik let op ze hebben dr een sok ofzo ingedaan en klaaaar voor de winter, maar t is nog erger!!! een bontje!

IK pies echt bijna in mn broek, ge-wel-dig!H-U-M-O-R.

(als je dit serieuws meent,: ik vidn ze niks)
Alle reacties Link kopieren
hahahaha oowkeeejj.. mm.. mensen, nou even serieus, wat vinden jullie hier nou mooi aan? ieder zn eigen smaak, natuurlijk, maar ik vraag het me serieus af.. Bij kleine kinderen kan het wel, en dat ze lekker zitten zou ik ook nog wel kunnen geloven, maar verder?
Alle reacties Link kopieren
Als ik ze al mooi zou vinden dan zou t echt klauwen met geld kosten want mn schoenen moeten altijd matchen met mn kleding en jas, dus ik zou echt alle kleuren moeten hebben denk ik....
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, helemaal geweldig. Deze heeft mijn zoon volgens mij nog niet op zijn anti-crocssite staan. Dit MOET hij zien. :rofl:

Je kunt er zoveel leuke dingen mee doen, bijvoorbeeld verknippe, op kauwen, aan je hond geven of en die is favoriet in de fik steken. :rofl:



Even eerlijk; je wilt toch niet dood gevonden worden met crocs aan je voeten. En dan in de winter met van die vreselijke namaak vachtjes.

Ze zijn nog erger dan jezusgympen of uggggs. En da's knap. O_O
ambrosia9 schreef op 06 september 2007 @ 22:42:

Nee nog niet gezien, en klinkt ook echt verschrikkelijk! Ik heb echt nog nooit zulke lompe schoenen gezien! Sorry




Inderdaad zeg! Dat mensen die dingen mooi vinden

8-P Wat een afknapper!! Als mijn toekomstige partner het lef heeft die krengen te dragen, dan....(maak de zin af..).....



http://img205.imageshack.us/img205/7549/crocsjb1.jpg



Kijk nou toch..... :rofl:
Alle reacties Link kopieren
O' wat erg die winter uitvoering (niet dat ik die andere mooi vind) Ik ken nu helaas al 2 mensen in mijn omgeving waarvan ik zeker weet dat die ze willen hebben! dat word weer lachen, gieren, brullen! sorry voor de liefhebbers, maar die schoenen (mag je ze zo uberhaupt :rofl: wel noemen?) zou ik zeker niet vrijwillig dragen!
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie ze voor (kleine) kinderen ook niet leuk? Vind ze nl. bij kinderen wel grappig staan!
Alle reacties Link kopieren
sunny31 schreef op 07 september 2007 @ 01:31:

Vinden jullie ze voor (kleine) kinderen ook niet leuk? Vind ze nl. bij kinderen wel grappig staan!
Dat is precies wat het zijn: kinderschoenen!
Alle reacties Link kopieren
ik vind ze vreselijk !!

leuk voor kleine kindertjes , in kekke kleurtjes en versiert met van die opklik dingetjes...



ook verpleegkundig personeel kan ik het niet kwalijk nemen ze schijnen erg lekker te lopen en zijn makkelijk te reinigen. en zeker dat laatste aspect is uiteraard erg handig in die branche.

...

maar verder.. nee geen zomer uitvoering ... en de winter uitvoering is nog erger !!!
Alle reacties Link kopieren
Yamuna schreef op 07 september 2007 @ 07:09:

ik vind ze vreselijk !!

leuk voor kleine kindertjes , in kekke kleurtjes en versiert met van die opklik dingetjes...



ook verpleegkundig personeel kan ik het niet kwalijk nemen ze schijnen erg lekker te lopen en zijn makkelijk te reinigen. en zeker dat laatste aspect is uiteraard erg handig in die branche.

...

maar verder.. nee geen zomer uitvoering ... en de winter uitvoering is nog erger !!!




Ben verpleegkundige en draag inderdaad crocs (alleen op mn werk!!)....moest eerst even een drempel over om ze aan te trekken, maar.......geniet nu echt elke keer als ik die dingen aan kan trekken. Het loopt gewoon super!! Net pantoffeltjes!! En ze maken geen lawaai, zoals de gewone klompen. Ideaal in de nachtdienst!



Maar zou ze echt nooooooooit van mn leven aantrekken in mn vrije tijd!!!!!



Die winterdingen lijken me trouwens wel erg lekker lopen, lekker met zo'n bontje. Maar t ziet er niet uit.....
Alle reacties Link kopieren
In de zorg geloof ik dat het handig is. Voor een peutertje schattig.. maar de rest ... brrr





@ lolotte, cool een anticrocs site ! Ik had een anti crock blog op hyves, is ook veel gelezen :-p



Ik vraag me af of de mensen die ze dragen in het openbaar ze echt mooi vinden ? Of dat ze gewoon klakkeloos alles overnemen wat "de mode" zegt..
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Sorry TO, ik heb ze gezien, maar vind ze niet mooi. Aan mijn voeten komen die dingen niet. Ook niet aan die van mijn kinderen trouwens.
Hoorde trouwens dat ze in een Engels zknhuis verboden zijn, ivm problemen met de hygiëne door die gaatjes (spul dat van patienten afviel door die gaatjes op de voet van de verpleegkundige), en door de statische lading die de schoenen kunnen opbouwen in contact met de vloer.. die zou storing aan apparatuur kunnen veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
in amsterdam is een croc winkel tjok vol met van die lelijke klompen je hebt ze ook in laars uitvoering zag ik in de etalage



ik werk in de zorg maar echt niet dat ik die dingen aantrek,gympen zijn veel beter(kan geen vuil-bloed-urine) tussen je tenen komen



xxx
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas mij over deze afzichtelijke lelijke trend,had nooit verwacht

dat mensen zijn die hier mee voor l.l willen lopen X-D

Ze lopen denk ik erg goed maar er zijn andere meer toonbare schoenen met hetzelfde effect!
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor de anti-croccers heb ik hier met, dwingende, instemming van mijn zoon de link; Klik hier!

Daar kun je het forum bezoeken, de filmpjes bekijken en meer. :rofl:

Nu moet hij alleen de wintercrocs er nog bij plaatsen als plaatje. 8-P
Alle reacties Link kopieren
Ja, allemaal leuk,maar ondertussen zijn ze overal uitverkocht.. Dat i sniet omdat iedereen ze zo lelijk vind...
Alle reacties Link kopieren
of 1 persoon heeft ze allemaal opgeocht, om er zo voor te zorgen dat we ze niet hoeven te zien komende winter X-D





tuurlijk vind niet iedereen ze lelijk, anders liep deze zomer ook niet half nederland op die kregen.



Succes met verder zoeken !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven