Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #81

16-03-2014 14:07 3015 berichten
Deel 81 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Het vorige topic vind je hier.
Happy new topic!
Vraag me af of wel helemaal dol gaan worden van dit plaatje, haha. Ik had eerst nog een drukkere.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



We openen in stijl



Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t plaatje in de OP hilarisch
Hell Fucking Yeah!
Ik kijk niet zo vaak naar t plaatje in de OP, dat scheelt
Ok, dan blijft het. Ik vond 'm ook erg grappig.
Ik ben mij aan t verdiepen in huishoudelijke apparaten.. Lekker kneuterig
Alle reacties Link kopieren
Staat ons oude topic niet meer in de lijst of ben ik nu gek?
Hell Fucking Yeah!
Ik heb als eerste dit topic aangeklikt, de oude stond er nog onder.

Daarna wilde ik reacties lezen in het oude topic maar hij stond idd al niet meer in de lijst.
Kan zijn. Ik had 'm al afgemeld. Moet je even op de link klikken.
Wil deze gaan checken. Had afgelopen week al geprobeerd, maar waar ik was hadden ze 'm niet.





Alle reacties Link kopieren
Maar meestal wordt hij alleen gesloten toch? En niet verwijderd? Via de link lukt het wel, maar ik vroeg het me af



Die tas, volgens mij heeft VD die laatst gekocht toch? Vind hem leuk!
Hell Fucking Yeah!
Oh, dat heb ik dan gemist, van die tas.



Weet niet, met de topics. Volgens mij gaan ze dan wel uit de lijst. Maar kun je ze nog wel opzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Via de link nog wel.



zoekfunctie hier werkt toch voor geen meter
Hell Fucking Yeah!
Werkt al heel lang niet meer toch?
Zeg, gekleurde schoenen (blauw, appeltjegroen, koraaloranje), combineer je die met een shirt in dezelfde kleur, of dat juist niet? Of met een accessoire in die kleur om je arm of..? Hoe doe je dat

En als je dat niet doet met een shirt in dezelfde kleur, wat dan wel? Een grijs shirt?

Allemaal op een spijkerbroek trouwens.
Ik zou het zelf juist niet met dezelfde kleur accessoires combineren. Dan wordt het zo voorspelbaar.
Wat voor soort schoenen hebben we het over?
Die leren 'gympen' die ik heb... ff zoeken..
* ivm herkenbaarheid
Erg leuk!



Zou idd een andere kleur shirt combineren. Je zou wel ergens iets terug kunnen laten komen, maar zeker niet alleen maar matching dingen erbij.
Maar wat dan wel? Vind de blauwe schoenen niet zo heel geslaagd bij een blauwe broek, dus draag vaak de andere kleuren.

Maar stel, de groene schoenen, medium kleur jeans, wat voor kleur shirt (naast wit) draag je erbij? (of wit shirt met XXX gekleurd vestje natuurlijk).



Ik ben niet zo kleurrijk en niet zo goed in kleuren combineren, dus ik heb geen idee
Elke kleur behalve groen. Blauw, grijs, roze. Maakt niet zoveel uit.
En hoeveel kleuren is de max?

Qua accessoires ben ik de laatste tijd wat meer naturel. Draag nu ook horloge en armbanden in natuurtinten bijv. Dat kan daar gewoon bij neem ik aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven