Mode & Beauty alle pijlers

De fashionista's zijn mutsen #44

30-12-2010 17:25 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren




De fashionista's hebben hun pumps en frivole jurkjes voorlopig aan de besneeuwde wilgen gehangen. Op zevenmijlslaarzen en met warme muts op leuteren ze hier verder over alles wat er (in meer of mindere mate) toe doet.



Link naar het vorige topic: #43
Alle reacties Link kopieren
Mijn Fred was 150 in de aanbieding, meeste dat ik ooit voor een tas heb uitgegeven. Maar... hij was het echt waard! Blijven dromen, en als je een keer een meevaller hebt (of je spaart er langzaam voor) dan jezelf verwennen!



Ik heb een paar foto's in het album gezet, twee van vorige maand en de laatste is van vorige week.
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden in de winkel waar ik was 50% korting op Fred laarzen.

Toen zei ik nog tegen mijn moeder en semi tegen de verkoopster: Waarom hebben ze geen 50% korting op die Fred tassen?

Zegt de verkoopster: Oh dat hebben we nooit.



Alle reacties Link kopieren
Kleding zet ik niet op mp Sops, vind ik teveel gedoe. Met tassen merk ik dat met name merkspullen en leer goed verkoopt, dus het wat meer kwalitatieve spul.



Balen van die ontsteking!
Alle reacties Link kopieren
I wanna celebrate and live my lifeee , Saying eeeyoooo, baby let'ss gooooo. We gonna rock this club, we can go all night, we gonna light it up, like it's dynamiiteeeeeee
Alle reacties Link kopieren
Renske!

Die 4e foto van onderen... Volgens mij krijgt ze daarmee alles voor elkaar, met die blik?
Alle reacties Link kopieren
Mijne was een aanbieding bij de Bij toen Roz, van 229 voor 149. Geen opruiming, maar een actie.
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. Misschien dan toch maar eens bij de Bij kijken dan...

Vriend zit nu te wachten tot mijn Cowboysbag weer leverbaar is, dan gaat hij die voor mij bestellen. Omdat ik zo lief ben zegt ie
Alle reacties Link kopieren
Die blik vind Kaktus maar niks
Alle reacties Link kopieren
Snap je niet he, haha
Alle reacties Link kopieren
Als je nou nóg liever gaat doen, bestelt ie misschien de Fred wel . Maar lief van Vriend



Ik ben er vandoor, ga mezelf even fatsoeneren.
Alle reacties Link kopieren
Nee, heb ik al geprobeerd



Ik was wel lief, maar niet zó lief
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ik dacht dat je het over kleding had Koekoek, goedemorgen Sops.



Ja echt balen, maargoed doen we niks aan, altijd het positieve overal van inzien
Alle reacties Link kopieren
Nou, noem eens iets positiefs aan je oor dan? Ik kan niks bedenken
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds niet mijn motto wijzigen..
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat betreft opruiming in de kast heb ik ook maar eens een hoop opgeruimd. Ben bezig om wat kleding te verkopen. En dan idd alleen maar dingen aanschaffen die ik echt meteen leuk vind en goed te combineren zijn.
* strompelt binnen *







* heeft geen energie om met 2 armen te zwaaien *



Pff...



Hoe is het hier? Heb ik iets gemist?



Zie Nadja Hüpscher rechts. Ik vind Nadja Hüpscher grappig. Op de styling geef ik verders maar geen commentaar.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid hier op de zaterdagochtend. Leuk.



Eman en dochter zijn op het voetbalveld en ik zit in huispak aan latte en krant. Goed geregeld zo.



Ga vanmiddag op pad voor een nieuwe bril!
Alle reacties Link kopieren
Hé GB! Je bent er weer!



Vervelend van je oor, Sops. Wil er wel een kus op geven, maar dat lijkt me een beetje vieze bedoening.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat kast-uitmesten-en-je-voornemen-voortaan-alleen-maar-heul-heul-goede-dingen-te-kopen heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren
GB! Hoe was het?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 15 januari 2011 @ 11:50:

Haha, dat kast-uitmesten-en-je-voornemen-voortaan-alleen-maar-heul-heul-goede-dingen-te-kopen heb ik ook.Ik heb nu ongeveer 10 jurken te koop staan.. ik droeg ze toch niet meer. Waren miskopen.
Alle reacties Link kopieren
*Gaat weer verder aan de poets. Doeii!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceci schreef op 15 januari 2011 @ 11:56:

[...]

Ik heb nu ongeveer 10 jurken te koop staan.. ik droeg ze toch niet meer. Waren miskopen.









Ik bezit niet eens tien jurken, bij lange na niet...

Maar goed, jij bent ook ons jurkenmeisje.
Alle reacties Link kopieren
Succes met poetsen, Roz. Heb gister het huishouden wat op orde gebracht hier. Met de Franse slag weliswaar, maar toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven