Mode & Beauty alle pijlers

De fashionista's zijn mutsen #44

30-12-2010 17:25 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren




De fashionista's hebben hun pumps en frivole jurkjes voorlopig aan de besneeuwde wilgen gehangen. Op zevenmijlslaarzen en met warme muts op leuteren ze hier verder over alles wat er (in meer of mindere mate) toe doet.



Link naar het vorige topic: #43
Alle reacties Link kopieren
Ja spannend he?!

Wil mijn nieuwe top wel aan, maar die is mouwloos dus geen idee hoe te combineren. Zucht.

Het is niet makkelijk om vrouw te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Is het nou Pannekoeken of PanneNkoeken?
Het is panneNkoeken. Maar ik boycot die extra N, omdat ik het onlogisch vind. En aangezien ik geen secrataresse, neerlandica oid ben vind ik dat ik dat zelf mag bepalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pannekoeken ook leuker eigenlijk.

En kippesoep
Voor de duidelijkheid, die extra N was er dus niet altijd. Dat is nieuwe spelling (brr)
Ja, de N van kippesoep vind ik ook overbodig. Maar ja, eigenlijk vind ik het hele woord kippesoep overbodig, dus daar is het voor mij niet zo'n issue.
Alle reacties Link kopieren
Kippesoep is ook niet mijn ding, brr. Snap niet dat mensen dat lekker vinden.

Maar dat denken mensen van mij met mijn champignonsoep denk ik.
Het heeft met mij meer te maken met de kip dan met brrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook niet zo kippig eigenlijk



Vind het altijd een beetje.. Saai ofzo, weet het niet precies. Niet mijn ding in ieder geval.
Wil dat de buurvrouw snel thuiskomt, want wil tas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rozigst schreef op 13 januari 2011 @ 18:32:

Var! 5 uuro!

[afbeelding]



kwijl, daarvoor laat ik mijn principe dat ik niet bestel bij webshops graag varen. Maar ik heb al voldoende shirts, moet het niet doen.



Ben nog niet thuis, vanavond pas, maar even een hang momentje dus dacht even bijlezen
Dat is geen shirt vóór Var, dat is een shirt mèt Var. Ze lijkt op je!
Leuke outfit:







En mèt rugzak. Is fijn als een rugzak (van normaal formaat tenminste, haha) weer kan. Want handig.







Alle reacties Link kopieren
Ik neem naar het racen ook altijd een rugzak mee. Een paarse Eastpak.

Met een schoudertas lopen vol met drinken camera's is geen doen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Een ET ketting!
Alle reacties Link kopieren
quote:princessetamtam schreef op 14 januari 2011 @ 15:23:

dag dames!

vanmorgen even over de grens naar de h&m gegaan, niets gevonden van wat ik wilde passen maar een creme kanten top zonder mouwen gekocht en bij de newyorker een rode brede (nep)leren riem, nu nog een mooie getailleerde marineblauwe jurk of rok scoren of iets in de geest van deze jurk ( modcloth )

[afbeelding]

dat lukte vandaag niet.

voor zoon een cowboypak gescoord, heeft ie morgen al nodig, het carnevalseizoen begint ( niet dat ik meedoe, ik heb er een hekel aan ).toch wel goed geslaagd dus ptt. En wat een mega kwijl jurk.
Alle reacties Link kopieren
ET ketting kost 10 dollar op Ebay
Alle reacties Link kopieren
Ik zal even wat kleding in een tas drukken, laptoppie mee en dan ga ik naar vriend!

Tot ooit!
Ik vind deze ook grappig:

Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 15 januari 2011 @ 13:31:

Dat is geen shirt vóór Var, dat is een shirt mèt Var. Ze lijkt op je!



alleen de haarkleur klopt niet, maar je hebt gelijk.

moet dus eigenlijk wel hrt shirt kopen als mijn look-a-like er op staat
Alle reacties Link kopieren
die ketting is ook leuk gb
Alle reacties Link kopieren
kreeg bericht van ptt om te verklaren waarom ze niet meer forumt op het werk. Ze is bang dat ze vergeet uit te loggen en dat haar collega's haar forum naam dan ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer!



Had net al mijn spullen, laptop, sokken van vriend en acht pakjes haarverf in 1 tas gepropt, word ik gebeld als ik onhandig sta te doen om mijn auto in de tas te krijgen. tas in de auto te krijgen

Had net naar vriend gesmst dat ik mijn spullen zou pakken en zijn kant op zou komen.

Vriend: Kom jij hierheen?

Ik: Uhh.. Ja?

Vriend: Maar ik wou bij jou komen....

Ik: Uhh... Oke.. Nouja, dan pak ik mijn tas wel weer uit



Nu moet ik bedenken wat ik wil eten.

Wou eigenlijk wel lekkere ciabatta uit de oven, soepje erbij, en lekkere salades en zalm enzo. Maar ik kan geen ciabatta in de oven doen want die hebben we niet!



Ben nog steeds gefrustreerd over het feit dat we geen oven hebben



Dusss... Nu moet ik bedenken wat ik dan ga maken...

Uit eten met vriend is ook een optie, maar ik zou niet weten waarheen. (En we zijn altijd zo snel klaar met eten )
Alle reacties Link kopieren
quote:Rozigst schreef op 15 januari 2011 @ 14:10:

Ik ben er weer!



Had net al mijn spullen, laptop, sokken van vriend en acht pakjes haarverf in 1 tas gepropt, word ik gebeld als ik onhandig sta te doen om mijn auto in de tas te krijgen.

Had net naar vriend gesmst dat ik mijn spullen zou pakken en zijn kant op zou komen.

Vriend: Kom jij hierheen?

Ik: Uhh.. Ja?

Vriend: Maar ik wou bij jou komen....

Ik: Uhh... Oke.. Nouja, dan pak ik mijn tas wel weer uit

dat lijkt me ook heel lastig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven