Mode & Beauty alle pijlers

de harembroek en andere lelijke modedingen.

04-06-2010 21:37 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em verschrikkelijk lelijk tenminste. Zoiets kun je volgens mij alleen dragen als je 16 bent, en nog rondhupst in maatje 36. Zag laatst een stevige vrouw van een jaar of 40 in zo'n ding lopen. Ik vraag me dan altijd af wat ze 's ochtends gedacht heeft toen ze voor de kast stond. "Goh, wat zal ik vandaag eens aan doen. Weet je wat, ik trek die leuke harembroek met dat shirtje aan. Lekker modieus".



Goed, ieder z'n ding natuurlijk. En misschien beledig ik nu wel allemaal stevige vrouwen van begin 40 op het vivaforum die zelf zo'n broek geweldig vinden. Hahaha.



Net als skinny jeans. Zoiets staat fantastisch als je, wederom, maatje 36 hebt. Bij alles boven die maat vind ik het al niet mooi meer. Zit me trouwens ineens te realiseren dat de skinny jeans zo 2009 is, of kan het dit jaar ook nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 06 juni 2010 @ 10:42:

[...]





van een driekwartlegging krijgt iedereen klapkuiten .



In de zomer draag ik geen leggings ( Maillot of panty's ) In de winter wel. Lange welteverstaan .



M.U.V, zusje



En of het staat of niet, dát zal mij dus een worst wezen, ik vind het juist leuk als men draagt wat men "helemaal zelluf" uitgekozen heeft
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 06 juni 2010 @ 11:42:

[...]





M.U.V, zusje



En of het staat of niet, dát zal mij dus een worst wezen, ik vind het juist leuk als men draagt wat men "helemaal zelluf" uitgekozen heeft
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Klapkuiten van een 3/4 legging? Nou, ik niet hoor! Mijn kuiten zijn strak en gespierd! En als ze dat niet waren: ik vind de 3/4 legging bij iedereen mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:tuffers schreef op 06 juni 2010 @ 11:47:

Klapkuiten van een 3/4 legging? Nou, ik niet hoor! Mijn kuiten zijn strak en gespierd! En als ze dat niet waren: ik vind de 3/4 legging bij iedereen mooi



ik ga van mijn motto maken : Ik vind dat .... En dat is mijn mening



Soms typ je dingen alsof het een regel is, maar ik denk dat voor het merendeel van de mensen geldt dat het zijn of haar mening is
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 06 juni 2010 @ 11:42:

[...]





M.U.V, zusje



En of het staat of niet, dát zal mij dus een worst wezen, ik vind het juist leuk als men draagt wat men "helemaal zelluf" uitgekozen heeft Prachtige instelling. Ik zie overigens heel veel mensen die zo denken.
Precies Borodini, als je "ik vind" schrijft dan is het altijd goed toch? Zeggen: "de 3/4 legging staat niemand of is vreselijk", dat klopt niet
Alle reacties Link kopieren
quote:boebele schreef op 05 juni 2010 @ 23:14:

ja, hoge hakken doen veel bij een skinny jeans. Ik vind het zo lelijk als meisjes met korte en/of dikke benen die dingen dan met gympies of andere platte schoenen gaan dragen. Dan lijk je meteen een stuk dikker.Ik ben geen meisje meer maar ik ben stevig en kan absoluut niet op hakken lopen, gelukkig ben ik wel lang.
Alle reacties Link kopieren
Och jee , de modepolitie!

Ik ben niet meer de jongste,ben niet de dunste en ook niet de langste , draag graag harembroeken ,(as we speak) skinny jeans met gympies en t-shirt met opdruk.

Dat schijnt nl ook niet meer te mogen boven een bepaalde leeftijd.

gelukkig trek ik me niks van dit soort "regeltjes' aan.

en btw waar maak je je druk om?

Meestal als mensen zo met andere mensen bezig zijn gaat het met hunzelf niet zo goed.......
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral heel erg leuk om te zien als vrouwen echt hun best hebben gedaan om zich mooi/leuk te kleden. Dat hoeft dan niet mijn smaak te zijn.

Zag gisteren een vrouw bij de supermarkt: soort van witte gedrapeerde blouse, roze-achtige legging en schoenen die daar helemaal op afgestemd waren, mooie sjaal erbij. Echt mijn smaak niet, maar geweldig om te zien dat iemand 'er iets van maakt' op haar manier (net zoals ik dat op mijn manier doe).



Ik kijk daar graag naar. Liever dan naar vrouwen die in korte broek op bergschoenen en oversized poloshirt erbij lopen (bij wijze van).
Alle reacties Link kopieren
quote:Ddi schreef op 06 juni 2010 @ 14:11:

Ik kijk daar graag naar. Liever dan naar vrouwen die in korte broek op bergschoenen en oversized poloshirt erbij lopen (bij wijze van).



Zeg, wie weet hoeveel tijd en moeite diegene gestoken heeft in het uitzoeken van bergschoenen en een polo!

Wie zegt dat het geen vreselijk karwei is om bergschoenen in de winkel te passen en daar een polo op af te stemmen??? *Grrrr*
Viva naar de knoppen.
Wat de één vreselijk vindt, vindt de ander prachtig.

Hier valt dus ook niet echt over te discussiëren.

Hoe saai zou het zijn als iedereen er hetzelfde uit zag? érg saai.



je wilt niet weten hoe lekker mijn harembroek zit met dit weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren mijn maat 44 in een zwarte 3/4 legging en een grijs rokje gehuld...Voor het eerst! Ik heb ondanks die grote maat wel een zandloperfiguur....alleen een extra brede zandloper En ik voelde me heel mooi :-) Is toch veel belangrijker dan dat ik een volgens de fashionpolice bij mijn lichaam verantwoorde outfit aan heb?
Alle reacties Link kopieren
niet alleen gaat om een door de modepolitie goedgekeurd lichaam; vergeet je id niet voor je leeftijd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de harembroek van de voorkant nog wel leuk staan, maar aan de achterkant zie ik alleen maar een drollenvanger en dat vind ik geen gezicht.



De skinnyjeans vind ik juist heel mooi. Ik heb maar 34/36 en ik vind dat het mijn figuur mooi accentueert. Ik draag een skinny met pumps, sneakers (wel fijne), of slippertjes. Daarop een leuk shirt met print, of laagjes over elkaar.



Verder vind ik dat iedereen lekker moet dragen waar hij/zij zich goed in voelt.
Alle reacties Link kopieren
De harembroek vind ik bij geen enkele lichaamsbouw mooi. Je kont lijkt er enorm in en je benen belachelijk kort. Ook met maat 36 en 1.82 m wil ik geen dikke kont en korte pootjes.



Wat vinden jullie trouwens van de jumpsuit? Ik snap echt niet wie bedacht heeft dat die dingen in de mode moeten komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arthemis schreef op 06 juni 2010 @ 16:44:

[...]





Zeg, wie weet hoeveel tijd en moeite diegene gestoken heeft in het uitzoeken van bergschoenen en een polo!

Wie zegt dat het geen vreselijk karwei is om bergschoenen in de winkel te passen en daar een polo op af te stemmen??? *Grrrr*



Arthemis, voel je je echt aangesproken of maak je een grapje (ik twijfel ). In dat 1e geval: het is niet lullig bedoelt...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind spijkerrokken tot op de knie (of langer) zo lelijk. Het maakt niet uit: dik, dun, oud, jong, het maakt ik vind het altijd suf, ouwelijk en vormloos maken.



En de tuinbroek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pims76 schreef op 04 juni 2010 @ 21:40:

Mee eens! De skinny kan nog steeds maar waar ik niet aan kan wennen zijn die horrific enkellaarsjes onder een kort rokje. En nee, ik bedoel ze niet bij die kittige 15jarige Zara-meisjes maar bij stevige oudere dames. Die hebben diezelfde spiegel denk ik. 'Leuk, een zwart rokje, witte benen en zwarte enkellaarsjes'



HALLELUJAH



ik ben het helemaal met je eens! Ik zag dat laatst ook op een bruiloft een vrouw met een zomerjurk met daar over een zilveren colbert (sowieso heel lelijk) en beige enkellaarsjes.....

Ik bedoel, denk toch eens na....een bruiloft....daar horen toch elegante pumps bij?!!!!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weleens op Hele Sjieke galafeestjes gezien dat mensen gewoon in een spijkerbroek komen. Dat kan dus echt niet hè. Volgens mij is dat ook typisch nederlands: niet weten hoe je je gepast kunt kleden.
Alle reacties Link kopieren
Het meest stomme kledingstuk ooit vind ik nog steeds de coltrui zonder mouwen.

Voor welk weertype is dat bestemd? Iets met een koude nek en warme armen?
Alle reacties Link kopieren
Dyanne Beekman moet gewoon deaud, want zij zit achter die achterlijke jumpsuites en harembroeken....

Niemand wordt door haar styling er beter van, ik bedoel kijk eens serieus naar hoe zij eruitziet.....dat wijf of ik kan beter "het" zeggen weet niet eens of ze nu een man of vrouw is.
Alle reacties Link kopieren
Sure, alsof Dyanne zóveel invloed heeft
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusje78 schreef op 06 juni 2010 @ 23:04:

Sure, alsof Dyanne zóveel invloed heeft



Ja



Het lijkt wel alsof "het" op de een of andere manier door het Nederlandse volk wordt aanbeden onder het mom van:

"lekker stoer en sexy"

Alleen dat kapsel al wordt door menigeen als "lekker vlot" gezien





Emmer please
Alle reacties Link kopieren
Nee.



Die trend komt dus echt niet uit NL he, Dyanne mocht willen dat ze het had bedacht én zoveel invloed had. Ik begrijp dat de kledingstukken niet jouw ding zijn (ik kan ze op een ander wel waarderen) en dat Dyanne niet jouw ding is (mijne ook niet), maar het een heeft vrij weinig met het andere te maken...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven