Mode & Beauty alle pijlers

de harembroek en andere lelijke modedingen.

04-06-2010 21:37 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em verschrikkelijk lelijk tenminste. Zoiets kun je volgens mij alleen dragen als je 16 bent, en nog rondhupst in maatje 36. Zag laatst een stevige vrouw van een jaar of 40 in zo'n ding lopen. Ik vraag me dan altijd af wat ze 's ochtends gedacht heeft toen ze voor de kast stond. "Goh, wat zal ik vandaag eens aan doen. Weet je wat, ik trek die leuke harembroek met dat shirtje aan. Lekker modieus".



Goed, ieder z'n ding natuurlijk. En misschien beledig ik nu wel allemaal stevige vrouwen van begin 40 op het vivaforum die zelf zo'n broek geweldig vinden. Hahaha.



Net als skinny jeans. Zoiets staat fantastisch als je, wederom, maatje 36 hebt. Bij alles boven die maat vind ik het al niet mooi meer. Zit me trouwens ineens te realiseren dat de skinny jeans zo 2009 is, of kan het dit jaar ook nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 04 juni 2010 @ 21:46:

Waarom hebben mensen hier toch steeds de behoefte om topics te openen over wat fout/ lelijk/ niet voor boven de 16 etc is? (in hun ogen dan)



Ik zag vandaag op straat ook tig dingen waarvan ik dacht, zou je dat nu wel doen? Als iemand iets niet mooi vind prima (snap zelf harembroeken ook niet) maar waarom een zoveelste topic daarover?



Er zijn ook heel veel lelijke huizen en auto's op straat, zullen we daar ook allemaal topics over beginnen? En over lelijke honden en lelijke hondenhalsbanden, lelijke terrasstoelen, rare kleuren van ijsjes etc...Wordt t druk hier op t forum Gezellig toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een harembroek leuk, en een skinny ook. Uggs ook en Birckenstocks ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te bedenken wat ik nog meer niet mooi vindt, maar kan zo gauw niks verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1 schreef op 04 juni 2010 @ 21:53:

Ik vind een harembroek leuk, en een skinny ook. Uggs ook en Birckenstocks ook.Trol.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren


De Birckenstocks.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben 1.83 en redelijk in proportie (denk ik) en ik moet zeggen dat ik niet zo'n extreme heb, ben er erg blij mee en zit lekker. Maar goed, ben alleen op deze pijler voor advies en niet om mijn bekend-staande mode-gevoel zegt al genoeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Whiskers schreef op 04 juni 2010 @ 21:53:

Ik zit te bedenken wat ik nog meer niet mooi vindt, maar kan zo gauw niks verzinnen.Crocs zijn nog niet langsgekomen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
hahaha, me hier druk om maken is nou ook niet echt aan de orde. Zou wat zijn zeg. Moet het allemaal maar serieus zijn wat hier gepost wordt dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze schoenen lelijk, zag ze laatst ook al tot net onder de knie.





Ik vind harembroeken ook niet mooi. Vond skinny-jeans ook niet mooi maar inmiddels wel.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
ehm, kunnen grijze laarzen wel over een witte broek?



Ik ga de cheapass versie van de harembroek kopen voor thuis op de bank. Lijkt me heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ja, de Crocks!

Oef, ook erg!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 04 juni 2010 @ 21:54:

[...]





Trol.'T is echt waar (die trol dan niet). Heb 3 harembroek, 3xuggs, 3 x birkies en 2 skinny's.
Alle reacties Link kopieren
Dat lijken Romijnse Jezussandalen!
Alle reacties Link kopieren
quote:molie schreef op 04 juni 2010 @ 21:55:

ehm, kunnen grijze laarzen wel over een witte broek?



Ik ga de cheapass versie van de harembroek kopen voor thuis op de bank. Lijkt me heerlijk!Dat was ik ook van plan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:molie schreef op 04 juni 2010 @ 21:55:

ehm, kunnen grijze laarzen wel over een witte broek?



Ik ga de cheapass versie van de harembroek kopen voor thuis op de bank. Lijkt me heerlijk!Alles kan!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 04 juni 2010 @ 21:53:

[...]





Gezellig toch.



De haast dwangmatige behoefte van sommige mensen om anderen af te zeiken in topics schaar ik niet onder de noemer gezellig



Maar ik weet wel een heel gezellig nieuw topic: Iedereen die zo heel goed weet wat er fout is en wat zoooo echt niet kan laat elke dag een foto (uiteraard indien gewenst zonder hoofd ) zien van hun uiterst stijlvolle, hippe, leeftijds- en figuurtechnisch correcte outfit zien. Ter lering voor die nitwits met skinnies, harembroeken enz
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1 schreef op 04 juni 2010 @ 21:56:

[...]





'T is echt waar (die trol dan niet). Heb 3 harembroek, 3xuggs, 3 x birkies en 2 skinny's.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
@zwart.. Leuk idee! Ter lering ende vermaeck.
Alle reacties Link kopieren
Wat me vandaag wel opviel is dat bijna iedereen in n jumpsuit dat ding tussen de bilnaad had zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 04 juni 2010 @ 21:57:

[...]





De haast dwangmatige behoefte van sommige mensen om anderen af te zeiken in topics schaar ik niet onder de noemer gezellig



Maar ik weet wel een heel gezellig nieuw topic: Iedereen die zo heel goed weet wat er fout is en wat zoooo echt niet kan laat elke dag een foto (uiteraard indien gewenst zonder hoofd ) zien van hun uiterst stijlvolle, hippe, leeftijds- en figuurtechnisch correcte outfit zien. Ter lering voor die nitwits met skinnies, harembroeken enz



1) We zeiken niemand persoonlijk af.

2) Vrijheid van meningsuiting is aan de orde in Nederland

3) Laat ons nou lekker...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
De harembroek kan sommige dames best mooi staan vind ik. Skinny jeans vind ik ook nog steeds leuk.



Crocs en Birkenstocks vind ik echt vreselijk. Net als van die lelijke korte broeken bij kerels, met van die jezus sandalen erbij.
Alle reacties Link kopieren
was grappig bedoeld overigens
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 04 juni 2010 @ 21:51:

[...]





Jij laat dit zo ongeveer elk topic weten, wist je dat?



Ontopic: een witte broek met daar overheen zwarte laarzen. Yuk!

(vandaag nog gezien!!)





Dat je dat onthoudt.



Jaloers?
Alle reacties Link kopieren
I love the harembroek! En ze zitten heerlijk!



Vriendinnen en zus moesten er niks van weten, maar ook zij zijn nu overstag..
Perfectionisme is niet perfect...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 04 juni 2010 @ 21:59:

Wat me vandaag wel opviel is dat bijna iedereen in n jumpsuit dat ding tussen de bilnaad had zitten Te kleine maat/te lang bovenlijf/jumpsuit te heet gewassen/voegt niemand? Geen idee wat het is met die dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven