Mode & Beauty alle pijlers

De meest comfortabele sloffen/pantoffels

17-10-2014 10:35 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een stel comfortabele pantoffels/sloffen, maar ben ze nog niet tegen gekomen.



Mijn wensen: zachte stof, dus niet stug, zodat je er ook lekker op de bank mee kan zitten. Alsof je sokken aan hebt, maar dan dikker en warmer.

Ze moeten goed aansluiten, de meeste leuke pantoffels die zijn voor meerdere maten, en vaak zijn ze dan niet goed passend.



Kleur maakt niet zo heel veel uit.

Ze mogen laag, maar ook hoog (dus tot over de enkel) zijn.





Ik heb al op sites als esprit, zalando en omoda gekeken, maar daar vind ik niet wat ik zoek.



Wie heeft tips voor sites of winkels waar ik een stel leuke pantoffels kan vinden?
Spaanse sloffen!
Dikke geitenwollen sokken?



Wil je met zool eronder? Anders zou ik dus echt voor de geitenwollen sokken gaan.
Alle reacties Link kopieren
Van Haren heeft een heleboel.
Alle reacties Link kopieren
Die van Falke!!!
Alle reacties Link kopieren
De zachte slofjes van de primark
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Meteen al reacties waar ik dus zelf niet aan had gedacht!



Ga meteen even kijken!



Hoeft geen echte zool onder te zitten (maakt 't op de bank onder een dekentje volgens mij iets minder comfortabel), maar ik wil er ook wel veilig door huis (gladde vloer) mee kunnen lopen...
Alle reacties Link kopieren
Deze zien er heerlijk uit!

http://www.pantoffelshoppen.nl/falke-co ... ffen-roze/



Die hou ik in gedachten!



Edit: Primark zit hier niet in de buurt, maar kan ik van de week wel eens op gaan zoeken...
Nepuggs.
Alle reacties Link kopieren
Dikke sokken met van die nopjes eronder. Zoiets maar die heb je ook langer. Van Haren heeft mooie.



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik Saraatje, ik wil nooit meer iets anders!
Die van Falke, kan je die ook wassen heel toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Die sokken zoals van de sokkenmarkt heb ik hier ook liggen.

Maar die zitten net niet lekker genoeg. Die ik hier heb zijn niet regelmatig gebreid, voetbed strak en het kuitgedeelte is dan weer heel losjes. Sluit niet echt lekker aan.



(Nep)Uggs zijn meer instappers... zijn me iets te stug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze,zitten heerlijk en lekker warm!!



https://www.google.nl/sea ... HngeAC&sqi=2&ved=0CD4QsAQ
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
ik koop elk jaar dikke anti slip sokken bij de hema

heerlijk voor in huis en op de bank!
Alle reacties Link kopieren
Sokpantoffels?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Giesswein sloffen? Zitten heerlijk, gaan jaren mee. Wel aan de prijs.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd die van 7,50 van de Hema. Lekker warm, wel een zool, maar zacht zodat het altijd lekker zit. 1x per jaar heb ik nieuwe nodig, omdat ze dan versleten zijn, maar voor dat geld vind ik dat niet erg.
Ik vind glerups heel fijn en aangenaam warm!
Alle reacties Link kopieren
http://www.hema.nl/winkel ... _NL%2Fpnl_product_type%3E{books%3Bshop}%2F%24s%3Dmerino\u0020wol&fh_secondid=pnl_99002266



deze bedoelde ik

staan een beetje lelijk op de foto ;)

zijn nog in de aanbieding ook
Ik heb laatst weer een voorraadje van die Primark sloffen van 2-3 euro gekocht. Ze zijn echt fijn alleen bij mij redelijk snel kapot.



Ik ga dit topic ook eens in de gaten houden, loop eigenlijk altijd op sloffen en ik zoek nog wat stevigere die goed aan mijn voet blijven zitten en waar ik ook wat steun aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt bij ons marktkraampjes die alles van schapenwol maken. Ik heb sloffen zoals de wollen sloffen - wit op deze link. http://www.schapenhouderi ... 686890/wollen-pantoffels/ Heel erg warm en niet zo stug.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze altijd bij de bijenkorf.

Daar hebben ze idd het merk Falke, maar ook genoeg andere merken. Genoeg keus en allerlei soorten en maten 'wintersokken'.
Alle reacties Link kopieren
Zijn die Falke dingen wel warm genoeg? Ik heb altijd ijsklompen als voeten in de winter, en ze zien er zo dun uit?
Alle reacties Link kopieren
Ik was die van Falke gewoon. En ik heb de koudste voeten ter wereld maar ze houden mij warm. Alhoewel ik me kan voorstellen dat van die schappenvacht-pantoffels nog warmer zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven