Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
TO trapt af.

Ik ben gevallen voor een paar mooie laarzen die er zeker komen. Lekker bontgevoerd en een mooie kleur.

Dit zijn ze.





Moooooooi! Mag ik vragen waar je deze kunt kopen?
Hèhè daar is'tie dan!!! ik dacht al, wie opent 'm



Gave laarzen cateau, lijken me heerlijk! Lijken op een paar gabor laarzen die ik al 5 jaar heb en nog altijd tot de favorieten behoren. Zo blij dat het weer bijna laarzen-tijd is!
Oeh....die zijn gaaf!!!!
Ze zijn van 5th avenue van van Haren
Alle reacties Link kopieren
Mooie laarzen!

Ik zie ze met een mooie zwierige rok, blouse erin, beetje bohemian.
Alle reacties Link kopieren
Gaaaaaaf, Cateautje :heart:!!!



Ik koop zelf nu geen kleding, wil eerst flink afvallen. Maar hoop rond kerst toch de nodige kilo's kwijt te zijn om een mooi feestjurkje aan te kunnen. Ondertussen lees ik graag mee, wellicht dat het me motiveert om te zorgen dat ik al die leuke kleding me beter staat!
quote:apiejapie schreef op 08 september 2016 @ 21:39:

Gaaaaaaf, Cateautje :heart:!!!



Ik koop zelf nu geen kleding, wil eerst flink afvallen. Maar hoop rond kerst toch de nodige kilo's kwijt te zijn om een mooi feestjurkje aan te kunnen. Ondertussen lees ik graag mee, wellicht dat het me motiveert om te zorgen dat ik al die leuke kleding me beter staat!Hallo meid, hoe istie?
Ik heb al een nieuwe sjaal, kan geen plaatje vinden maar hij lijkt hier op (ook van H&M)



quote:Cateautje schreef op 08 september 2016 @ 21:37:

Ze zijn van 5th avenue van van HarenThnx! Morgen maar even de stad in.
quote:Stormkraft schreef op 08 september 2016 @ 21:40:

Ik heb al een nieuwe sjaal, kan geen plaatje vinden maar hij lijkt hier op (ook van H&M)



[afbeelding]Oh, die is mooi!
Alle reacties Link kopieren
Leuke laarsjes en sjaal
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 1,5 maand nieuwe shabbies in huis en kan niet wachten tot ik ze eindelijk kan dragen!



Verder wil ik graag een mooie uniform jas scoren
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Blouses:



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vogels

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nieuwe jas, lijkt heel veel op deze (ook H&M)



Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 september 2016 @ 21:40:

[...]



Hallo meid, hoe istie?

Ik spring weer rond

Xxx
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 08 september 2016 @ 21:46:

Blouses:



[afbeelding]Tweede van links is leuk, en de laarzen zijn super!
quote:Enn schreef op 08 september 2016 @ 21:47:

Vogels

[afbeelding]Leuk die vogels boven d'r poes
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:apiejapie schreef op 08 september 2016 @ 21:50:

[...]



Ik spring weer rond

Xxx

Geweldig!!!

Ik mis je schrijfsels. Heb je er geen zin meer in of heb je het druk? Laat het me weten?
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven