Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh leuk die seventies broeken en die poncho, Enn! Zo'n poncho heb ik nog van vorig jaar, die ga ik zeker dragen! En m'n zwarte teddy jasje, ben iets afgevallen deze zomer en om dat te vieren en me nog slanker te voelen ga ik veel voor zwart en heb een zwarte skinny en tregging gekocht.

Dit stijltje ga ik voor, komend seizoen; (edit: maar dan zonder het leer, dat vind ik wel een beetje passe liep ik 5 jr geleden in)



tvp! Hoewel ik van mezelf niet te veel mag kopen muv een nieuwe jas (had er een besteld in de sale maar die was veel te groot), een paar enkellaarsjes en een paar vesten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 08 september 2016 @ 21:57:

Oh leuk die seventies broeken en die poncho, Enn! Zo'n poncho heb ik nog van vorig jaar, die ga ik zeker dragen! En m'n zwarte teddy jasje, ben iets afgevallen deze zomer en om dat te vieren en me nog slanker te voelen ga ik veel voor zwart en heb een zwarte skinny en tregging gekocht.

Dit stijltje ga ik voor, komend seizoen; (edit: maar dan zonder het leer, dat vind ik wel een beetje passe liep ik 5 jr geleden in)



[afbeelding]Dat zwarte jasje is ook erg leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 08 september 2016 @ 22:00:

[...]





Dat zwarte jasje is ook erg leuk

Van welke site/merk is dat?



Sinds ik windows 10 heb kan ik niks meer traceren..




Zonder het kraagje, heb een rode/roze gebreide korte trui en donkerblauwe skinny klaar liggen
quote:pearle schreef op 08 september 2016 @ 22:01:

[...]



Van welke site/merk is dat?



Sinds ik windows 10 heb kan ik niks meer traceren..http://m.ebay.co.uk/itm/331457191566?_mwBanner=1



Niet meer te koop... Maar ik heb de mijne van marktplaats (niet deze maar wel zo ongeveer)

Qua lengte vind ik dat die teddy's me dikker maken dan nodig als ze te lang zijn, die van mij valt mooi precies op de heup. Daar heb ik meest op gelet bij het zoeken toen.
Hier hangt H&M ook vol mee;



Ggrrr plaatje doet t niet

Bloes jurken dus.

In rood geruit en zwart geruit etc.
quote:Stormkraft schreef op 08 september 2016 @ 22:02:

[afbeelding]



Zonder het kraagje, heb een rode/roze gebreide korte trui en donkerblauwe skinny klaar liggen Mijn favoriete winterkleur
Alle reacties Link kopieren
Toffe laarzen Cateau!






Poncho stylen
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Maxi in de winter

Ik kom hier inspiratie op doen!








Een nieuw topic alweer, leuk!



Mooie laarzen cateau. Deze lijken geen rits te hebben, klopt dat? Zijn ze daardoor wat wijder?



Ondanks het weer heb ik me toch gisteren een partij najaarskleding gescoord. Een blauwgrijs gebreid vest boven de knie met capuchon, ga ik een riem overheen dragen, een aangesloten broek met fijn visgraat motief in blauw met het grijs met brede tailleband met knopen, grijze fluffy trui met vleermuiensmouwen en diverse tops, die had ik dringend nodig en gevonden

Had ook vorige week nog een donkerblauw recht rokje tot de knie gekocht dat wat hoger in de taille zit met een koordje.

Geen plaatjes helaas, was een leuke italiaanse boetiek. Maar zal eens zoeken naar vergelijkbare plaatjes.



Wensen: riem en laarzen in cognac, winterjack, truien heb ik dringend nodig en schoenen/korte enkellaarzen voor onder een paar broeken, mooie jurk.



Stormkraft, nav je tips vorig seizoen ga ik mijn grijze platte enkellaarzen uit de sale van januari met beenwarmers dragen, erg leuk. En ik had op jou aanraden laarzen geprobeerd met een v-schacht on je benen te verlengen. Ik kom dan echt op cowboylaarzen uit, dat is me wat too much, maar het effect is er, dus nog heel erg bedankt!
Klinkt heel leuk jouw aankopen, vlinder! En wat leuk dat je nog even laat weten dat je iets aan mijn tips had, fijn!

Heerlijk he weer inspiratie opdoen voor de herfst en winter. Kan echt niet wachten. Ik heb stiekem al een keer laarzen en een sjaal gedragen afgelopen week. Ja, echt.

Van mij mag t herfst worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 september 2016 @ 21:32:

TO trapt af.

Ik ben gevallen voor een paar mooie laarzen die er zeker komen. Lekker bontgevoerd en een mooie kleur.

Dit zijn ze.





[img]https://deichmann.scene7.com/asset/deic ... efault_vhs[/img]Ha deze had ik ook bijna gekocht, maar het zijn deze geworden. Ik heb namelijk al cognackleurige schoenen voor de winter.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Die zijn ook leuk Wiezel.
Dit vind ik ook zo leuk, alleen jammer dat die niet in cognac te koop zijn, ik een goede leersoort.





Ik wil zo'n trui, maar dan minder duur.



Alle reacties Link kopieren
quote:duende12 schreef op 09 september 2016 @ 08:02:

Ik wil zo'n trui, maar dan minder duur.



[img]https://mosaic01.ztat.net/nvg/media/det ... 1@10.1.jpg[/img]jaaaaaaaaaaaaaa ik ook!!
Ooooooh, wat een roeperdepoeperdepoepertje.



Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik volg weer!



Cateau: waar heb jij die poncho's gevonden? Die bovenste vind ik erg leuk!
Bij Wehkamp. Volgens mij zijn ze van Only.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven