Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
quote:-catnip schreef op 12 januari 2017 @ 20:14:

Thanks Cateautje, dacht ik al. Dan ga ik zaterdag eens even kijken In de winkel kan je ze hoogstwaarschijnlijk niet meer vinden. Ik heb ze van de website. Ze versturen ze gratis, dus daar hoef je het niet voor te laten.
quote:Troeteltje schreef op 12 januari 2017 @ 20:15:

Dit zijn ook slofjes!



Op de site duurder. In winkel 12 euro!



https://d20645e96bb3a487d ... aa66f/1/0/10222499-17.jpgOhhhhhh, wat verschrikkelijk dit.
Heb ik je op ideeen gebracht? Lopen we binnenkort met dezelfde schoenen rond?
Nou hoor, ik moet er nu echt mee ophouden voor deze maand, want dit gaat echt te ver. Het is nu al zo erg dat ik voor al die enkellaarsjes sta en me bedenk dat ik niks heb om aan m'n voeten te trekken en dan is het echt heel erg. Dat is het Imelda Marcossyndroom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 januari 2017 @ 20:16:

[...]



In de winkel kan je ze hoogstwaarschijnlijk niet meer vinden. Ik heb ze van de website. Ze versturen ze gratis, dus daar hoef je het niet voor te laten.Maat 37 is uitverkocht . Misschien dat ik 38 pas, maar dat is altijd een verassing.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:-catnip schreef op 12 januari 2017 @ 20:26:

[...]





Maat 37 is uitverkocht . Misschien dat ik 38 pas, maar dat is altijd een verassing.Je kan op de site laten zoeken in welk filiaal in jouw stad ze nog hebben.
Alle reacties Link kopieren
Thanks
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Cateautje schreef op 09 januari 2017 @ 22:31:

Pumpsje, hoe vind je dit vest? Ik vind hem heel apart en de kleur rood is ook mooi diep. Echt iets voor jou.



[afbeelding]



Mooi, maar paprika is meer voor grotere mensen.

Ik heb vorig jaar 5 vesten, 4 sjaals gekocht. Nee, geen hoofddoekjes. (Als ze dat toch willen weten.)

Zo'n grijze vest ben ik recent gaan dragen. Iemand vond het een heerlijk vest.

Daarom toch gekocht en nu blij mee. Is met zakken en van warme wol.

Er hangt ook nog een rode die iets langer is van WE. Prijskaartje zit er nog aan.
Ik vind dat je dat zeer respectvol zegt Pumpje....grotere mensen. Echt heel sympathiek van je, kan ik waarderen.
Cateau, die schoenen he, het is echt een soort van hebzucht. Net alsof, door die aantrekkelijke prijs, elk laarsje extra aantrekkingskracht uitoefent.
Troetel, ik word lodderig van mezelf als ik weer eens iets zie, want dan moet ik het hebben. Je hebt gelijk, zeker met wat ik de laatste tijd allemaal heb gekocht. De prijs/kwaliteit verhouding is zo goed dat ik vind dat ik het niet mag missen, met alle kwalijke gevolgen van dien. Ik hou ermee op.
quote:Pumps_italiaans schreef op 12 januari 2017 @ 23:26:

[...]





Mooi, maar paprika is meer voor grotere mensen.

Ik heb vorig jaar 5 vesten, 4 sjaals gekocht. Nee, geen hoofddoekjes. (Als ze dat toch willen weten.)

Zo'n grijze vest ben ik recent gaan dragen. Iemand vond het een heerlijk vest.

Daarom toch gekocht en nu blij mee. Is met zakken en van warme wol.

Er hangt ook nog een rode die iets langer is van WE. Prijskaartje zit er nog aan.

Ik liet ze je zien omdat je veel van vesten houdt, maar je had, volgens mij, al aangegeven dat je stopt met kopen omdat je nog zoveel hebt hangen.

Paprika is inderdaad vanaf maat 44, maar ik wilde je dat mooie vest toch niet onthouden.
Hier plaatjes plakken van alles wat je zou willen hebben.

Combinaties maken. Wat let je? Gewoon doen.

Zo koop ik ieder jaar vesten. Truien staan me niet en daarom is 5 vesten eigenlijk nog helemaal niet zoveel voor de winter. Ook is een sjaal een warme toevoeging aan een "koude" maar prachtige halslijn.



Ach ja, mannen krijgen ook een groter gezicht. Verder verandert er weinig.

Een petje is nooit weg.



Hoofddoekje

Petje

Nee, toeval. De enige geeltje met hoofdbedeksel.



Gaan jullie lekker door. Doe ik ook, maar forum hier kost veel tijd die ik niet heb.
Ik hoop toch dat je af en toe de tijd vindt om wat plaatjes te posten Pumps en verder wat van je te laten weten. Deze topics zijn saai zonder jou.
Nou Cateau...met jou als topicleader kan het niet saai worden. Maar ben het met je eens dat de inbreng van pumps wel zorgt voor aanwakkeren van verlangens. Hahaha.
Cateau, wat ik me toch heb gescoord!





Een tas. En wat voor een.

Gezocht naar plaatje, onvindbaar!

Merk Eternel.

Een hele grote stoere tas met daarin een kleinere gas die ook als tas bruikbaar is die je volledig kunt omhangen.



Echt een toppertje waarmee ik gezien mag worden.



Lijkt hier op, echter andere kleur en de zijkanten zijn iets anders afgewerkt.

https://static.mijnwebwin ... 2bd0e379da789e9460967.jpg
Troeteltje, ik heb ook zo'n tas alleen zit er bij mij geen kleinere tas in. Alleen gebruik ik hem nooit Want ik gebruik gewoon altijd dezelfde tas, vind het wisselen gedoe en dat zou echt een keer verkeerd gaan.
Vlinder, ik heb ook diverse tassen. (Cowboys Bag fan hier!) En gebruik altijd dezelfde. Vanwege dat omkramen. Toch voor deze tas gezwicht. Vond die zo onwijs leuk. Gaat komende week mee op pad. Eenmalig omkramen kan geen kwaad.
Leuke tas Troetel.



Je hebt tegenwoordig binnentassen waar je al je spulletjes in kwijt kan en die dan in je tas zet, er zitten handvatten aan en als je dan een andere tas wilt gebruiken dan hevel je het in één keer over. Zoiets. In allerlei soorten en maten verkrijgbaar.



Ken ik idd!



De tas in de tas die ik heb is echt een aparte tas klein formaat die als handtas fungeert en omgehangen kan worden. Crossover-hengel. Echter kan ik ook in de tas gebruiken voor al het losse spul.
Ooooh, ik heb grieb, bet een verstobste deus, niezen en alles dat erbij komt kijken, dus ik laat het lopen van de topics voornamelijk aan jullie over.
Stoer!!!









Zijn er petjesdraagsters hier?



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven