Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
No way petjes met dit weer. In de zomer lekker stoer achterstevoren.



Beterschap Cateau.
Lijkt me leuk, zo'n petje stoer achtstevoren, maar bij mij is het geen gezicht.



Dankjewel, ik overleef het wel.
Ik ben wat jonger, jeugdiger, hipper en kickser als jij.



Hahahaha. Geintje he!
Put your money where your mouth is baby.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die laarsjes van de van haren gekocht Cateautje! Ze hadden er nog eentje in maat 37 en dat paste gelukkig. Ze zijn echt heel leuk. Vind het alleen wat minder dat de veters er zeg maar omheen moeten, maar anders zijn ze veel te lang. Dus even kijken of ik dat nog kan fiksen.

Edit: en beterschap!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Gefeliciteerd met je aankoop.



Ik vind het juist wel leuk dat die veter om de enkel zit, is weer eens wat anders. Ik heb ze een paar uur aangehad en ze blijven lekker zitten en lopen. Goede koop.



Dankje.
Alle reacties Link kopieren
Zag vandaag iemand in een kakigroen a-lijn rokje, iets boven de knie,, met een v-vormige baan in ander materiaal, [img]null[/img]stond zo leuk. Zoiets als deze zwarte maar dan wat meer uitlopend. Heb het een keer ergens gezien, online of in een winkel, maar kan het nu natuurlijk niet meer vinden. Weet iemand het misschien?

(niet helemaal de kleur maar komt in de richting)

Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 14 januari 2017 @ 18:07:

Gefeliciteerd met je aankoop.



Ik vind het juist wel leuk dat die veter om de enkel zit, is weer eens wat anders. Ik heb ze een paar uur aangehad en ze blijven lekker zitten en lopen. Goede koop.



Dankje. Leukste is nog dat vriend ze voor me heeft betaald. Zo lief.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:-catnip schreef op 15 januari 2017 @ 13:30:

[...]





Leukste is nog dat vriend ze voor me heeft betaald. Zo lief. Zooo, jij zit helemaal gebakken met zo'n suikeroom.




Mooie boots, maar niks voor mij. In deze combinatie vind ik ze ook mooi, maar bbbrrrrrr met dit weer.

Doet een beetje aan SM denken. Iets langer zonder te ruim boven de knie, maar aansluitend.

Rok van Vila, boots van Sacha en blouse van Only.



Sokken staan er niet bij. Die wilde ik nou net beter bekijken.

Kleurcombinatie vind ik wel mooi, maar hoef niks.



Ik heb trouwens wel ooit moonboots van Van Haren gehad. Die konden niet tegen de sneeuw.

Ze waren wel erg leuk.



Deze laarzen vind ik wel leuk, maar te ruim. De rits vind ik nep lijken. Van Leballon en het is leer.



Verder ga ik niet, want ik ben meer bezig met plakken dan kopen. Deze zou ik niet kopen, want die ritsen lijken me onhandig.

Maar ik heb wel leuke gezien. Ik doe gewoon even mijn bergwandel vandaag.



Ik zie wel deze van Expresso. Het groene vest van LeBallon is er ook nog in de grotere maten. Leuk prijsje. Twijfel. Geen zin in online, maar is wel mooi. Alleen zit ik altijd tussen maten in en ze zijn er niet allebei. Maar mouwen zijn 3/4 en koud. Wel mooi...



EDIT: Ben even in de wart met deze. Die is er wel en maar 15 euro. Die is te koud, maar veel mooier. Wel in die stof. Edit end.



Nee, blazer is weg. Rokje alleen in XL. Andere blazer staan er nog wel. Nee, ga mijn kast verder leeg ruimen. Ik zoek die lekker warme lange trui.


Leuk shirt bij Leballan. Waarschijnlijk moet dat nog binnen komen. Jullie mogen het fan overhevelen naar het voorjaar.

Ik zoek verder naar lekker warm....



Deze is one size en nieuw



5 kleuren, maar niet allemaal te zien via deze



= mooi. Hoef even niets. Wit is te wit, maar mooi onder vest ook. (Hé, ik heb nog twee blouses die onder die nieuwe vest...(van mei vorig jaar.) Had er eerder niets voor. Alleen de witte uit die set is te kort. )
Leuk Pumps, dat Indiafluweel, vooral die onderste spreekt me aan.



Die zwarte blouse met spikkeltjes is ook een snoepie.



De plissétuniek is ook wel leuk, maar dan inderdaad wel in een andere kleur hoor.


15 euro en alleen nog in grote maten. Kan met de hoge voorkant mooi staan. Achterkant is apart.

Is wel leuk, maar te kort.

Alleen grote maat. Gewoon kick-off.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het groenfluwelen vestje prachtig pumps, maar de momenten dat je zoiets kunt dragen te beperkt, te feestelijk voor alledag/werk. Het Pliséjurkje echt heel mooi!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke site, leballon! Gevaarlijk. Deze besteld in de sale:

Groen vest met mohair, lekker warm in een fris kleurtje. Twijfelde met een soortgelijk vest in jeansblauw.

Top

Mooi in combi met mijn zwart suède rok denk ik

Sneakers niet in de sale , maar zo gaaf voor onder een rokje van de zomer
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Deze Tuniek vind ik echt leuk. Jammergenoeg (of gelukkig!) alleen nog verkrijgbaar in S
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 januari 2017 @ 13:35:

[...]



Zooo, jij zit helemaal gebakken met zo'n suikeroom. Goed geregeld hé.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Heeeeeeel goed catnip!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gescoord dit weekend!!

https://www.winkelstraat. ... ITPqbOYxtECFUK7GwodRa8J5Q
Leuke tas!





quote:xlong schreef op 14 januari 2017 @ 20:54:

Zag vandaag iemand in een kakigroen a-lijn rokje, iets boven de knie,, met een v-vormige baan in ander materiaal, [afbeelding]stond zo leuk. Zoiets als deze zwarte maar dan wat meer uitlopend. Heb het een keer ergens gezien, online of in een winkel, maar kan het nu natuurlijk niet meer vinden. Weet iemand het misschien?

[afbeelding] (niet helemaal de kleur maar komt in de richting)

[afbeelding]Ik denk niet dat je deze bedoelt, het is de enige met een v-vorm die ik gezien heb dit seizoen. Voor de zekerheid toch maar even laten zien:

https://www.expresso.nl/c ... ee-rok-donkergrijs-1.html
Alle reacties Link kopieren
lijkt er inderdaad wel op, behalve de kleur dan. En dit model is strakker. Vond de kleur groen ook zo mooi. In ieder geval bedankt voor het meedenken
Mooi vest, mooie kleur.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven