Mode & Beauty alle pijlers

De ultieme haarspeld?

17-01-2014 08:38 101 berichten
Ik zoek de ultieme haarspeld: heb nu zo'n klikspeld voor dik haar maar ze gaan best vaak stuk en breken mijn haar. Wie heeft er suggesties voor een speld die lief is voor je haar, niet om de haverklap stuk gaat en het haar goed en stevig op de gewenst plaats houdt?
Alle reacties Link kopieren
Op Ebay zijn ze een heel stuk goedkoper!



Maar kun je er meer mee dan zo'n rare halve staart?
He Grumpy, ik ben om, heb de spelden besteld, wel via een Nederlandse site waar je kunt bieden. Vind 19,95 dollar een beetje veel voor een probeersel.
quote:mafalda schreef op 17 januari 2014 @ 13:23:

Zo mag ik inbreken?

Ik heb ook lang en dik haar.

Maar sorry ik vind die spelden, die klik en die kralen dingen zo hopeloos mutserig

( .



Als je in de 60 bent met lang grijs haar dan kan ik me daar iets van voorstellen.



Maar opsteken met zo een speld?

Ik wil zelf altijd graag dat mn lange haar mooi verzorgd en goed geknipt is zodat ik het makkelijk los kan gedragen kan worden.



Maar bij warm weer of whatever heb ik gewoon een elastiek in de kleur van mijn haar.

Voor een losse zijvlecht of een nonchalante staart.



Als ik dan moest kiezen tussen de spelden dan vind ik zelf de bananen speld nog het leukst, wel lekker losjes erin, niet zo heel strak tegen je achterhoofd.



Trouwens die pennen die je door een knot heen steekt vind ik ook leuk.

Maar daar moet je wel heel dik en stevig haar voor hebben.Zoals ik al eerder schreef, bij mij zie je de speld niet omdat ik 'm hoog op m'n hoofd klik en de lokken eroverheen laat vallen. Maar goed, je zwaaide de witte vlag dus ik vergeef 't je.
quote:divarg schreef op 07 februari 2014 @ 10:22:

Maar kun je er meer mee dan zo'n rare halve staart?Ja, kijk maar. http://www.youtube.com/watch?v=OCM5IyYSUKY
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, dankje!



Heb er 4 op Ebay besteld voor ¤3,- inclusief verzenden hihi.
quote:divarg schreef op 07 februari 2014 @ 11:15:

Oh leuk, dankje!



Heb er 4 op Ebay besteld voor ¤3,- inclusief verzenden hihi.Mooie prijs! Ik heb er 4 voor 7 euro. Ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Het enige waar ik ooit echt blij mee ben geweest is zo'n African hairclip/butterfly hairclip:





Half op, pauwenstaart... Gaat allemaal en het blijft nog zitten ook. Zelfs met semi-stijl haar dat nog wel eens wil vergeten dat het stijl haar hoort te zijn.

Zodra er schuifspeldjes te pas komen aan een kapsel haak ik af, die dingen zijn de grootste hoax ooit.



Ik lees het topic dus met graagte mee.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 07 februari 2014 @ 11:33:

[...]





Mooie prijs! Ik heb er 4 voor 7 euro. Ben heel benieuwd!Ook nog een prima prijs, ik ben ook benieuwd!
quote:redhothead schreef op 07 februari 2014 @ 10:44:

He Grumpy, ik ben om, heb de spelden besteld, wel via een Nederlandse site waar je kunt bieden. Vind 19,95 dollar een beetje veel voor een probeersel.





Hopelijk is het wel hetzelfde dan en geen kwalitatief uitermate teleurstellende ripoff van uitelkaarvalplastic, anders heb ik t straks gedaan hahaha. Toen ik de spelden uit de verpakking haalde verwachtte ik echt dat het ding binnen een week zou breken of kapot zou zijn maar ik heb ze nu ruim een jaar en er is er nog nooit eentje kapot gegaan. PS voor die 19,95 krijg je wel 5 van die dingen he... dus per stuk valt het wel mee.



Ik doe er meerdere dingen mee, zoals haar beetpakken, omhoog draaien, speld erdoor aan de onderkant en de staart er dan overheen laten hangen.



Of opdraaien en rondjes mee draaien en dan de speld als veiligheidspeld erdoor.



Maar favo is de slordige knot waarbij ik mijn haar om zichzelf heen draai tot een knot en dan op het laatste stuk die speld erdoor stop.
Mochten ze snel kapot gaan: ze zijn goedkoop en ik heb er 4 dus ik zal je er niet op aanvallen.
Mocht dat gebeuren dan duikel ik er alsnog een voor je op uit een tas en stuur m aangezien ik een aardige slopert ben en mijne nog steeds leven. Ik friemel vaak met mijn haar hop speld erin eruit etc vooral s avonds op de bank. Staartje knotje staartje ...
Alle reacties Link kopieren
Grumpy, zou die speld ook in fijn (glibber) haar blijven zitten?

Is ie van glad kunststof of een rubberachtig?
quote:grumpycat1983 schreef op 07 februari 2014 @ 15:30:

Mocht dat gebeuren dan duikel ik er alsnog een voor je op uit een tas en stuur m aangezien ik een aardige slopert ben en mijne nog steeds leven. Ik friemel vaak met mijn haar hop speld erin eruit etc vooral s avonds op de bank. Staartje knotje staartje ...Wat lief van je, maar dat is echt niet nodig Hoor. Ik "mag" niet teveel met m'n haar friemelen ivm klitten en pluis.
Alle reacties Link kopieren
Heb er ook maar even 4 op ebay besteld voor nog geen 4 euro met een gratis kralenkettinkje. Benieuwd of het de echte zijn.
Emma ik heb zelf supersteil haar en het ding is van kunststof maar hij klemt prima. Ook als ik alleen een halve staart doe dus alleen de bovenkant opdraai en los over speld laat hangen terwijl de rest los hangt.
Dat hangertje wat erbij zit is alleen een gruwelijk kitschding hahaha gekke Amerikanen
Heb de spelden binnen, ze zijn prima. Als ik ze een paar uur heb ingehad zijn ze wel uit vorm maar blijven prima zitten. Ben er blij mee. Dank voor de gouden tip. Dat hangertje gebruik ik niet.
Ze gaan uit vorm na 1x gebruiken ja, maar blijven wel heel. Tenminste bij mij wel. En blijven het prima doen. Ik zweeeer bij die dingen zeker omdat je niet met van die tanden op je kop zit of zo'n heel gevaarte. Dus in de auto o.i.d. ook geen last van met hoofdsteun. In het begin deed ik er alleen knotjes mee maar ik word steeds creatiever met die speld. Opdraaien, halve staart, opsteken... noem maar op. Ook hou ik van de 50s look en als ik mijn bloem erboven speld zie je die klem nieteens meer zitten. Ideaal.



Dat hangertje is een lelijk prul ja. Vind het oerstom, als ze dit product een beetje beter zouden marketen zouden ze er vet veel mee kunnen verdienen lijkt me zo. Bedoel waarom bestaat er geen Zenner variant die je bij de drogist kan kopen?



Fijn dat ik je geen miskoop heb aangesmeerd.
Alle reacties Link kopieren
De mijne zijn nog onderweg.

Ben benieuwd.
Hahaha ze moeten me een baan geven dan ga ik van die blije party's houden a la tupperware
Alle reacties Link kopieren
Je zou een gros kunnen bestellen. Waarschijnlijk vliegen ze weg als ze zo goed zijn. Het is echt een gat in de markt, een goede platte speld.

Vorig jaar dacht ik een goede gevonden te hebben. Na 1 middag met mijn achterhoofd tegen de tuinstoel was ie al stuk.
Nou ja ik dacht hij zal wel slecht zijn anders lagen ze in elke haarspulletjes winkel. Maar zoals ik al zei ik heb dat setje ruim een jaar geleden besteld en ze zwerven overal rond, van de bodem van mijn tas tot jaszak tot in de auto en ook loop ik vaak met mijn haar te spelen en ze leven nog. Ook al verbuigt hij een beetje na het eerste gebruik zoals Red al aangeeft.
Ik ben al in slaap gevallen met het ding op mijn kop in de trein en dat heeft hij overleefd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook ontvangen. Zijn denk ik ook de originele, in een doosje met een folder. Twee zwarte en twee bruine. Tot nu toe zit mijn haar goed...
Oh haha die van mij zaten in een zakje met een kartonnetje erbij waar Twist 'n clip op stond. Ik heb de roodbruinige en mijn haar zit ook weer flawless vandaag. Heb het opgestoken ditkeer en geen extra schuifspeldjes nodig gewoon haar opgedraaid, ding erdoor als een veiligheidsspeld en voila.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven