Mode & Beauty alle pijlers

Deze jurk combineren waarmee?

08-11-2014 22:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik organiseer over 2 weken een expositie en heb deze jurk gekocht. Heb een mooi grijs jasje en dacht eerst doe ik die erop maar dat staat niet mooi. Vriend zei anders combineer je het met wat mooie accessoires. Maar wat dan? Jullie ideeën?



Dit is de jurk http://www.sissy-boy.nl/women/jurken/ju ... 38892.html
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de jurk op zich al erg mooi. Voor een feestelijke gelegenheid hoeft er geen jasje bij. Voor een zakelijke gelegenheid zou ik het wel doen. Mooie panty en zwarte pumps eronder, wat grotere (beschaafd) gekleurde oorbellen (hangers) erbij en klaar! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Enn, ik zie een ander plaatje als ik erop klik: een met lange mouwen. Met korte mouwen vind ik dat er wel een jasje op moet.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:chismes schreef op 08 november 2014 @ 22:09:

Enn, ik zie een ander plaatje als ik erop klik: een met lange mouwen. Met korte mouwen vind ik dat er wel een jasje op moet.

Tsja ik denk dat TO naast het mooie ook aan warmte denkt.

Het is gewoon koud en een laagje voile over de armen zou voor mij echt niet warm genoeg zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gewoon je leuke vriend erbij.
Alle reacties Link kopieren
Enn, wie mooi wil zijn haha maar nee aan kou niet gedacht..
Alle reacties Link kopieren
Leuke jurk! Ik zou een kort colbert doen of een bolero. Heb zelf een ecru leren bolero, zou hier heel leuk op staan denk ik
Alle reacties Link kopieren
Dat mosterd geel is wel leuk! Ik heb trouwens de lange mouwen variant. Zwart.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Als het een beetje een arty expo is vind ik dat je best ergens een statement mee mag maken. Dat doe je in dit geval niet met de jurk maar kan bijv wel met opvallende pumps. Of sieraden, een bijzondere ketting ofzo. Mosterd is denk ik ook wel leuk hierbij maar is een lastige kleur; niet veel mensen kunnen hem hebben zonder flets te worden.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Geen arty expo. Heel serieus onderwerp. Foto's van bijzondere kindjes.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou sowieso na je 16e geen bolero meer aantrekken, maar doe waar je je lekker in voelt . Mensen vinden vast dat ik er ook af en toe als een idioot bij loop .



Ik vind de jurk heel mooi maar zou er juist niet te veel accessoires op gooien. Je ziet namelijk al best wel 'veel': streepjes (van je bandjes), voile met huid er onder, stipjes en hij is getailleerd. Ik vind het juist een jurk die prachtig is met een eenvoudige look. Chique, beetje Frans.



Ik zou dus gaan voor mooie oorbellen (ik zou hangers kiezen die goed bij mijn haarkleur en huid passen), donkere panty, donkere (maar chique!) pumps en dan vooral mooi haar en mooie make-up.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet teveel accessoires doen. Een donkere panty inderdaad, mooie pumps (eventueel in een kleur), een clutch in bijpassende kleur en subtiele oorknopjes of hangers. Nu ben ik zelf van de weinig sieraden dus misschien vind jij dit niets
Eigen belang is groot belang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven