Mode & Beauty alle pijlers

Deze laarzen, met welke outfit echt een succes?

05-07-2011 17:38 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken ben ik niet zo moeilijk met combineren, maar nu weet ik het even niet.

Wat zouden jullie dragen bij deze laarzen? Ik heb ze gezien, maar vond ze te duur. Nu zijn ze ineens behoorlijk afgeprijsd. Ik heb ze vanmiddag gepast en ze zitten heerlijk. Ik heb nog een bon van de betreffende winkel dus de laarzen zouden me nu maar 49 euro kosten.



Ik denk dat ik ze dus ga kopen. De schacht staat behoorlijk wijd. Leuk met een skinny jeans natuurlijk, maar wat kan ik er verder op dragen?



Dragen jullie dit soort laarsjes ook met een bloot been?

Ik kan geen plaatjes vinden van een model met deze laarzen en leuke kleding aan, dat zou wel helpen zodat ik een beter beeld krijg.



Kleur klopt niet helemaal op de foto. Kleur valt een beetje tussen deze twee afbeeldingen in. Een taupe kleur (beetje warm grijsbeige)

Alle reacties Link kopieren
Nee, een bloot been zou niet mijn ding zijn.



Maar zoals je al zelf noemt, een skinny jeans zou hartstikke leuk zijn. Of met een legging, en daarboven een jurkje.
Alle reacties Link kopieren
Nee, een bloot been zou niet mijn ding zijn.



Maar zoals je al zelf noemt, een skinny jeans zou hartstikke leuk zijn. Of met een legging, en daarboven een jurkje.
Alle reacties Link kopieren
Super leuke laarzen! Waar ga je ze kopen ??

Overigens vind ik ze denk ik ook leuk met een bloot been hoor. Wel warm in de zomer!
Alle reacties Link kopieren
Kuithoogte ?



Bloot been lijkt me juist wel leuk met een denim rokje en een leuk shirtje daarop
Ik vind ze leuheuk!!



Skinny jeans, jegging of tregging. Niet met blote benen. Superlaars voor in de herfst!
Alle reacties Link kopieren
Of juist voorjaar!
Alle reacties Link kopieren
Ja, met dat idee wil ik ze ook kopen. Juist voor najaar/ voorjaar.



Bloot been zal ik denk ik toch gewoon moeten proberen. Ik weet het ook niet zo goed.



jegging? tregging? hmm, ga ff googelen, nog nooit van gehoord.
quote:paranoide schreef op 05 juli 2011 @ 17:52:

Of juist voorjaar!Jawel, maar da's nog zo lang wachten
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ze best kunnen met een bloot been, met een felle jurk erboven bijvoorbeeld knalrood! Stoer! En inderdaad ook met een denim rokje leuk.



Zelfs een broekpak met wijde pijpen lijkt me leuk, dan zie je alleen de sleehak en neus.
Ik vind ze erg lelijk
Ik vind dit soort laarzen erg leuk in de zomer met een wit flodder jurkje zoals dit:



Alle reacties Link kopieren
Leuk plaatjes!!



Witte jurk is alleen niet echt voor mij weggelegd (zit zo onder de vlekken, ben een smeerpoets!). Heb wel verschillende grijstinten en taupekleurige jurkjes.
Ook leuk:



City shorts en (witte) tunieken zijn nu ook erg tendy en leuk bij die laarzen:



Bohemian chic met een skinny kan ook heel goed:



Alle reacties Link kopieren
Die laarzen vind ik het leukst bij een skinny.

Zo'n klein broekje met die laarzen kan enorm ordi zijn en staat misschien als je hele slanke benen hebt. Heb je wat dikkere benen als op dat plaatje dan zou ik het niet doen. Dan kan het wat lomp worden.

Een maxi dress zie ik ook weleens gecombineerd worden met dat soort laarzen. Vind ik ook wel geinig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze leuk, maar houd er wel rekening mee dat die sleehakken volgend jaar misschien helemaal achterhaald zijn.
Een taupekleurige blouse kan ook mooi bij taupekleurige laarzen en dan met een witte skinny erbij:



Alle reacties Link kopieren
In de mode willen zijn is uit de mode vind ik.

Heb je echt stijl, dan trek je je niets aan van wat 'hot or not' is.

Waarom iets laten liggen in de winkel, omdat het volgend jaar misschien wel 'achterhaald' is?

Kopen wat de bladen zeggen is toch iets voor onzekere tieners?

Iets wat mooi is en mooi staat kan niet 'uit' zijn.
quote:Enigma schreef op 05 juli 2011 @ 18:45:

Ik vind ze leuk, maar houd er wel rekening mee dat die sleehakken volgend jaar misschien helemaal achterhaald zijn.Welnee, sleehakken gaan nog wel een tijdje mee.
Leuke laarzen! Ik denk zelf dat ze vooral mooi staan op een skinny jeans. Met een jurkje of met blote benen is (denk en vind ik) niet mooi. De laarzen zijn redelijk lomp (weet even geen ander woord, maar bedoel dit niet negatief) en dat past niet zo goed onder een jurkje vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Leuke strakke witte broek, in de laars en mooie top of blouse erop in de kleur van de laars ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:bommi schreef op 05 juli 2011 @ 18:54:

In de mode willen zijn is uit de mode vind ik.

Heb je echt stijl, dan trek je je niets aan van wat 'hot or not' is.

Waarom iets laten liggen in de winkel, omdat het volgend jaar misschien wel 'achterhaald' is?

Kopen wat de bladen zeggen is toch iets voor onzekere tieners?

Iets wat mooi is en mooi staat kan niet 'uit' zijn.Soms komen merken het jaar daarop met hetzelfde model jasje in een ander stofje ) perla nera, vorig jaar gekocht, nu weer in de winkel' Ik heb zelf een blousje van sr oliver al 3 jaar oud, die hing exxact dit jaar weer in de schappen, alleen nu blauw wit gestreept en ik heb zwart-wit. Gewoon dragen wat je zelf leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je ze bewaart tot de herfst want ik vind het geen gezicht om met laarzen in de zomer te lopen en al helemaal niet met blote benen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven