Mode & Beauty alle pijlers

Dingen in de mode die je vreselijk vind

10-08-2016 16:18 575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek me sowieso niet zo heel veel van mode aan. Heb zelf een licht alternatieve stijl, maar ik kan me wel over deze dingen verbazen en dat je ze dan in het straatbeeld ineens regelmatig ziet.



Zo zie ik ineens de kleur beige (maar heet in de modebladen zo niet geloof ik) heel vaak. Ook bij jonge mensen. Ik associeer dat altijd met 70+ mensen en vind het een afschuwelijke kleur.

Ook die broeken met het kruis op de knieën (maar die zie ik alweer minder).

Of van die heel zwaar aangezette wenkbrauwen.



Zelf zondig ik ook hoor. Ik draag wel eens leggings (ik vind een panty vreselijk zitten) en heb kort haar (schijnt bij veel mensen ook niet te kunnen geloof ik).



Hoe zit dat bij anderen?
De broekrok en de tuinbroek! Beide zijn weer hip en ik vind het helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Die broeken met het kruis op de knieën zijn echt al heel lang passé. Leggings zijn ook niet in de mode.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 augustus 2016 @ 16:20:

De broekrok en de tuinbroek! Beide zijn weer hip en ik vind het helemaal niets.



Ja inderdaad. En dan noemen we het culotte en dan is het ineens weer hip....

Ik heb ze in de jaren 70 ook nooit wat gevonden en toen was ik nog een kind.
Alle reacties Link kopieren
Van die 90's chokers. Die je vroeger zelf maakte van visdraad. No!
What I feared was the onset of incontinence was simply a mid-laugh crisis.
Alle reacties Link kopieren
Croptops en culottes



Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 10 augustus 2016 @ 16:22:

Die broeken met het kruis op de knieën zijn echt al heel lang passé. Leggings zijn ook niet in de mode.



Ja vandaar dat je ze niet meer zo vaak ziet. Maar soms zie ik er nog wel eens iemand mee lopen.

Het lijkt me vooral erg niet lekker zitten.
quote:Baron-Samedi schreef op 10 augustus 2016 @ 16:23:

Van die 90's chokers. Die je vroeger zelf maakte van visdraad. No!



Ja, afschuwelijk!

En uggs, geen idee of het nog mode is, maar wel heel lelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 10 augustus 2016 @ 16:24:

Croptops en culottes



[img]http://heelzstayhigh.com/wp-content/upl ... ottes4.jpg[/img]





Bij dit soort plaatjes denk ik wel eens dat er een ontwerpteam dingen probeert te bedenken die idioot zijn en dan kijken wie er zo gek is om dat ook te dragen.
Ik geloof dat het weer uit is, maar ik zag op een gegeven moment best veel van neopreen of wat erop leek. Dat zit voor geen meter tenzij je wil gaan duiken.
Alle reacties Link kopieren
Wokkels! Verschrikkelijke dingen.



Maar ook nu weer helemaal hip, inclusief nieuwe naam; crunchies
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Van die vormloze jurken... snap er echt niets van.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gelukspopje schreef op 10 augustus 2016 @ 16:28:

[...]





Ja vandaar dat je ze niet meer zo vaak ziet. Maar soms zie ik er nog wel eens iemand mee lopen.

Het lijkt me vooral erg niet lekker zitten.Maar je topic heet: 'dingen in de mode die je vreselijk vindt'



(Er moet een t achter vind trouwens).
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 10 augustus 2016 @ 16:24:

Croptops en culottes



[afbeelding]



Ja, als ze ze van dekens gaan maken wordt het daar niet beter van...



Croptop vind ik nog wel oke bij een jonge (en vooral slanke) meid. Voor de rest vind ik het belangrijker of kleding past. Laatst een keurig geklede dame gezien, beetje teveel gewicht maar heel mooi gekleed, met ballerina´s. Niks tegen ballerina´s maar je moet ze niet aandoen als jouw voeten breder zijn dan de schoenen en je er dus letterlijk naast loopt.



Uggs zijn de uitzondering op de regel. Jong, oud, slank, volslank, maakt niet uit, uggs zijn gewoon te lelijk voor woorden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doornroosje75 schreef op 10 augustus 2016 @ 16:32:

Van die vormloze jurken... snap er echt niets van. [afbeelding]Ohw dat vind ik dan weer heel leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 10 augustus 2016 @ 16:31:

Wokkels! Verschrikkelijke dingen.



Maar ook nu weer helemaal hip, inclusief nieuwe naam; crunchiesScrunchies. Anders krijg je een chocolade reep. Wat stukken beter is want ze zijn inderdaad vreselijk. Vroegah hadden we van die soort harige wokkels. Echt supercool.
What I feared was the onset of incontinence was simply a mid-laugh crisis.
Alle reacties Link kopieren
De legging als broek. Een legging is GEEN broek. Dat geldt ook voor treggings, jeggings, en andere -eggings. Tenzij je een perfect lijf hebt (en wie heeft dat nou?). Nog erger: een legging als broek met een crop top erboven. Doe het jezelf niet aan. En je omgeving ook niet. Er zijn zoveel mooie en flatteuze kleren te koop.
Alle reacties Link kopieren
Scrunchies...die dingen waar Carrie Bradshaw in SATC het over had met die geflipte schrijver?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind croptops vooral irritant bij het shoppen.

Denk ik een leuk shirt gevonden te hebben, komt het tot mn navel...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 10 augustus 2016 @ 16:33:

[...]





Ohw dat vind ik dan weer heel leuk.Ik ook. Vind het alleen niet zo charmant gepresenteerd op dit plaatje.
What I feared was the onset of incontinence was simply a mid-laugh crisis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 10 augustus 2016 @ 16:33:

[...]





Maar je topic heet: 'dingen in de mode die je vreselijk vindt'



(Er moet een t achter vind trouwens).

Oeps.

Er stond eerst ik...
Alle reacties Link kopieren
Van die broeken met wijde pijpen die nu ineens weer 'in' zijn. Flared jeans heet 't geloof ik. Echt afgrijselijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 10 augustus 2016 @ 16:33:

[...]





Ohw dat vind ik dan weer heel leuk.Werkelijk? Maar bij wie staat zoiets leuk dan? Bij slanke dames blijft er niets over van hun figuur en wat vollere dames worden enorm massief in zo'n ding?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:dekentje11 schreef op 10 augustus 2016 @ 16:37:

Van die broeken met wijde pijpen die nu ineens weer 'in' zijn. Flared jeans heet 't geloof ik. Echt afgrijselijk.



Vind ik juist prachtig, draag zelf alleen flared jeans. Ik vind een skinny jeans bij mezelf niet mooi.

Blij dat er eindelijk wat meer keuze is in flared modellen.
http://www.kakhiel.nl/pos ... omste-modetrends-van-2016



Alles op dit lijstje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven