Mode & Beauty alle pijlers

Dit wil ik ook. En dit en die en deze ook.

29-01-2013 12:56 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje is op vakantie geweest en heeft echt 2 hele mooie gele fleeze vestjes voor mijn dochters mee genomen. Met op de achterkant een hele grote Winnieh the pooh kop. En die vind ik echt zo ontzettend mooi. Volgens mij vind ik ze nog leuker dan dat mijn dochters het zelf vinden. En het is dat het vest er in mijn maat niet is (althans niet dezelfde ) anders had ik m zelf ook best wel willen hebben. En mijn jongste dochter heeft ook een heel leuk snoezig ochtendjasje met Minnie en Mickey erop en ook daar zou ik mezelf nog best wel in zien lopen als er in mijn maat eentje te koop zou zijn.

Heb jij dat ook wel eens? Dat je kind een kleding stuk heeft of krijgt waarvan je denkt van ja het is dat die er in mijn maat niet is maar anders zou ik dat eigenlijk ook best wel willen hebben.
Nee.
Nou, ik hoef absoluut geen Disney figuren op mijn kleding. Maar ik zie soms op de baby afdeling wel heel mooie gebreide vestjes en die zou ik ook wel willen hebben.
nee.
Alle reacties Link kopieren
Ehm...nee, ik vind pooh heel lief hoor maar hoef er geen vest van. Ze zien me al aankomen op mijn werk
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens: http://www.disneystore.com/clothes/wome ... 4+1000765/
Alle reacties Link kopieren
volwassen mensen in kleding met disneyfiguren...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Nee, sinds ik de 7 jarige leeftijd ben gepasseerd heb ik geen behoefte meer aan disney figuurtjes op mijn kleding... De dag dat ik vrijwillig met een Winnie de Pooh vest ga lopen mogen ze mij een tijdje opsluiten in een gesloten inrichting. Met dwangbuis.
Nee. Al heeft mijn zoontje een giraffenpak dat wel heel erg gaaf is, maar het is niet echt iets voor op mijn werk ofzo. Bovendien heb ik een veel lager koddigheidsgehalte, vooral dat laatste scheelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen zonen, dus nee.



Maar ik zie soms op de kinderafdeling wel hele leuke vestjes en jurken die ik best in mijn maat zou willen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Serieus topic?



Of gewoon even lekker dollen met gekke mensen die kinderkleding willen dragen topic plaatjesplak?
Nou, ik zag laatst ergens een Angry Birds rompertje hangen en toen heb ik wel even flink moeten slikken dat ik geen maatje 74 meer heb .
Alle reacties Link kopieren
Oh vreselijk, Disney op je kleding, en fleece vind ik ook niet zo mooi.



Geen behoefte om kinderkleren in mijn maat te hebben. Vind de kinderen nu al wel een stuk volwassener/modieuzer dan in mijn tijd. Ik werd meer in carnavalspakjes gehesen, in allerlei kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft vaak iets aan waarvan ik denk "Dat zou ik ook wel willen hebben....wacht eens.....dat héb ik... Hier met mijn kleren!!!"



Maar Disneyfiguren en koddige badjasjes? Nee danku.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kinderkleding met Winnie of Mickey erop al afschuwelijk, maar voor volwassenen is het mijns inziens helemaal geen pan.
Alle reacties Link kopieren
een keer bij de h&m was er een heel leuk shirt met polkadots voor meisjes, dat had ik best willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 januari 2013 @ 13:01:

Nou, ik zag laatst ergens een Angry Birds rompertje hangen en toen heb ik wel even flink moeten slikken dat ik geen maatje 74 meer heb .





Hadden ze hem niet meer in een bodystocking model?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 29 januari 2013 @ 13:01:

Serieus topic?



Of gewoon even lekker dollen met gekke mensen die kinderkleding willen dragen topic plaatjesplak?Hoeft niet perse van disney te zijn. Mijn oudste dochter heeft inderdaad ook wel een leuk gebreid kort vestje wat ook niet in mijn maat is.
Alle reacties Link kopieren
Nou duidelijk



Als meer volwassenen het niet willen dan wel, dan is het dus een 'fetish'



Een disney fettish!!
Alle reacties Link kopieren
quote:DeeDee86 schreef op 29 januari 2013 @ 12:59:

volwassen mensen in kleding met disneyfiguren...







Sesamstraat kan dan weer wel... toch?
Alle reacties Link kopieren




En dan lekker gek met twee rode staartjes...
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen hebben zachte badjassen van velours met strepen van de hennes, en ik draag vrouwelijke zwarte peignoirs. Hell niet dat ik in winnie de pooh ga lopen. Hoe verzin je het?
Alle reacties Link kopieren
ik vind dat de Hema ook t-shirts voor volwassenen met Jip&Janneke moet verkopen,
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 januari 2013 @ 13:01:

Nou, ik zag laatst ergens een Angry Birds rompertje hangen en toen heb ik wel even flink moeten slikken dat ik geen maatje 74 meer heb .



dat had ik bij deze:



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ohhh, voor mannen is hij er wel!



http://cdn100.iofferphoto ... erwear-wm213blue-285a.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven