Mode & Beauty alle pijlers

Dit wil ik ook. En dit en die en deze ook.

29-01-2013 12:56 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje is op vakantie geweest en heeft echt 2 hele mooie gele fleeze vestjes voor mijn dochters mee genomen. Met op de achterkant een hele grote Winnieh the pooh kop. En die vind ik echt zo ontzettend mooi. Volgens mij vind ik ze nog leuker dan dat mijn dochters het zelf vinden. En het is dat het vest er in mijn maat niet is (althans niet dezelfde ) anders had ik m zelf ook best wel willen hebben. En mijn jongste dochter heeft ook een heel leuk snoezig ochtendjasje met Minnie en Mickey erop en ook daar zou ik mezelf nog best wel in zien lopen als er in mijn maat eentje te koop zou zijn.

Heb jij dat ook wel eens? Dat je kind een kleding stuk heeft of krijgt waarvan je denkt van ja het is dat die er in mijn maat niet is maar anders zou ik dat eigenlijk ook best wel willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lady V, is dit niks voor je?



http://makeanddowithperri ... angry-birds-bra.jpg?w=500
Alle reacties Link kopieren
http://cdn.s7.disneystore ... sneyStoreUK/203091009005?$mercdetail$



Hier zou ik wel mee willen lopen, maar helaas
quote:lifeforever schreef op 29 januari 2013 @ 13:02:

Vind de kinderen nu al wel een stuk volwassener/modieuzer dan in mijn tijd. Ik werd meer in carnavalspakjes gehesen, in allerlei kleuren.Dan had jij nog geluk. Ik kreeg helemaal geen kleren. Mijn ouders bedekten mijn schamele naaktheid met vuilniszakken. Euroshopper hoor, KOMO was te duur .
Ik heb het juist omgekeerd, dat ik die dag iets wil dragen en er op het moment dat ik met mijn kop in mijn kast mezelf het apenzuur zoek erachter kom dat mijn zusje dus weer eens een graai in mijn kast heeft gedaan.
@camomille!



Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 29 januari 2013 @ 13:05:

[...]





dat had ik bij deze:



[img]http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2901031 ... pyjama.jpg[/img]aaaaaaaah wat lief.
Alle reacties Link kopieren
Forever 21 heeft altijd wel truien met Disney!
Alle reacties Link kopieren


Moet je alleen er niet zo ongelukkig bij kijken. Link voor wie hem echt wilt.
Alle reacties Link kopieren
Dat shirt van BAM zou ik best aan kunnen trekken.



Maar een zacht geel vest met een grote POOH achterop, nee dat niet. Of alleen s ochtends als ik net uit bed kom en zeker weet dat niemand het ziet.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelf trouwens vaak bij jongenskleren
Alle reacties Link kopieren
Fleeze?
Alle reacties Link kopieren


Dumbo





Dees vind ik stom







Er is zelfs een Dumbo broek!

De zeer volwassen dochter (30+) van mijn schoonzus draagt dit dus wel he... Truien met beren, de gehele familie Mouse, Goofy noem het maar op. Daar bij is ze ook nog eens graatmager en dan flubbert er zo'n fleecetrui om dat lijfje heen. Geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een meisje van een jaar of 8 met echt een GEWELDIGE jurk aan.



Hij was zwart met roze en een soort petticoatjurk.



Ik wil sinds kort echt heeeeeeeel graag zo'n jurk. Zo eentje als de jurk in de reclame van W**kamp. (Die witte met zwarte stippen.)
Alle reacties Link kopieren
Meen je dit?? Ik vind Disney figuren op kleren voor kinderen al niks, daar probeer ik mijn dochter echt voor te behoeden! Dus voor volwassenen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me vandaag nog verbaasd over een vrouw die voor me liep op het station met een op zich best mooie jas aan, met Mickey Mouse op de rug... Als pyjama of zo hoef ik ook al geen stripfiguren, maar op mijn jas al helemaal niet. Maar goed, dat soort kleren is er dus kennelijk wel in volwassen maten en er zijn mensen die het kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:camomille schreef op 29 januari 2013 @ 13:04:





Een disney fettish!!Een 'disney fettish' is op een aantal manieren fout.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag wel effen meisjesshirts van de Hema, maat 158-164.

Ik ben dun, en gewone damesshirts staan mij meestal niet. Vooral de hals is vaak te wijd, wat me niet bepaald flatteert.



Ik ben dus erg gelukkig met deze shirts. Ze zijn ook maar 4 euro!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Truffelmaffia schreef op 29 januari 2013 @ 13:19:

Ik zag laatst een meisje van een jaar of 8 met echt een GEWELDIGE jurk aan.



Hij was zwart met roze en een soort petticoatjurk.



Ik wil sinds kort echt heeeeeeeel graag zo'n jurk. Zo eentje als de jurk in de reclame van W**kamp. (Die witte met zwarte stippen.)Zal je echt beeldig staan....
Alle reacties Link kopieren
Er wordt in de meest uiteenlopende smaken en stijlen prachtige vrouwenkleding gemaakt en jij bent jaloers op het gele Winnie the Pooh-fleecevestje van je dochter...
Alle reacties Link kopieren
quote:tristan19 schreef op 29 januari 2013 @ 13:10:

[afbeelding]

Moet je alleen er niet zo ongelukkig bij kijken. Link voor wie hem echt wilt.Voor hem echt WIL: die webwinkel heet niet voor niets 'Forever 21'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 29 januari 2013 @ 13:28:

Ik draag wel effen meisjesshirts van de Hema, maat 158-164.

Ik ben dun, en gewone damesshirts staan mij meestal niet. Vooral de hals is vaak te wijd, wat me niet bepaald flatteert.



Ik ben dus erg gelukkig met deze shirts. Ze zijn ook maar 4 euro!En dan strijk je er zelf een Disneyplaatje op?
Alle reacties Link kopieren
quote:sjoko schreef op 29 januari 2013 @ 13:24:

Ik heb me vandaag nog verbaasd over een vrouw die voor me liep op het station met een op zich best mooie jas aan, met Mickey Mouse

En je hebt nog best kans dat het een schreeuwend dure jas was, van Donaldson:



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 29 januari 2013 @ 13:31:

En dan strijk je er zelf een Disneyplaatje op? Strijken niet. Borduren.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Boeit me niet echt BAM (hoe je die post écht bedoeld). Ik wil zo'n jurk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven