Mode & Beauty alle pijlers

Dit wil ik ook. En dit en die en deze ook.

29-01-2013 12:56 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje is op vakantie geweest en heeft echt 2 hele mooie gele fleeze vestjes voor mijn dochters mee genomen. Met op de achterkant een hele grote Winnieh the pooh kop. En die vind ik echt zo ontzettend mooi. Volgens mij vind ik ze nog leuker dan dat mijn dochters het zelf vinden. En het is dat het vest er in mijn maat niet is (althans niet dezelfde ) anders had ik m zelf ook best wel willen hebben. En mijn jongste dochter heeft ook een heel leuk snoezig ochtendjasje met Minnie en Mickey erop en ook daar zou ik mezelf nog best wel in zien lopen als er in mijn maat eentje te koop zou zijn.

Heb jij dat ook wel eens? Dat je kind een kleding stuk heeft of krijgt waarvan je denkt van ja het is dat die er in mijn maat niet is maar anders zou ik dat eigenlijk ook best wel willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Niet de kleding die dochter draagt met winnie , k3 e.d. vind dat verschrikkelijk.



Maar de skinny's die mijn dochter (1,5jr) draagt denk ik wel eens.. Gaaf.. maar met mijn korte dikke pootjes staan die skinny's niet zo. Bij Dochter staan ze prachtig...
Alle reacties Link kopieren
quote:Truffelmaffia schreef op 29 januari 2013 @ 13:19:

Ik zag laatst een meisje van een jaar of 8 met echt een GEWELDIGE jurk aan.



Hij was zwart met roze en een soort petticoatjurk.Kijk eens bij Topvintage of mijnlievelingskleding, daar hebben ze jurken met petticoats voor volwassenen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Alle kleren die mijn kinderen hebben vind ik leuk. Anders had ik ze natuurlijk ook niet gekocht. Mijn zoon heeft een trui in een hele mooie kleur blauw. En het gaat me dan niet om die trui maar meer om de kleur blauw. Een bloesje of truitje in die kleur zou ik graag willen hebben. En mijn dochter heeft een grijs truitje met zwarte stippen en dan een grijs gehaakt mouwloos vestje erover heen. Heel leuk en als ik in mijn maat met zoiets zou lopen dan zou niemand daar raar vanop kijken. Ze zouden hooguit zeggen ieuw bah stippen.

Verder geef ik open en eerlijk toe dat ik sokken heb met Betty boop en met tweety en als ik me niet vergis heb ik ook nog wel een paar sokken met poeh erop. Die trek ik rustig aan en ga er mee op visite want er is niemand die ze ziet omdat ik meestal in de winter laarzen aan heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 29 januari 2013 @ 13:32:

[...]

Strijken niet. Borduren.





Echte huisvlijt zelfs...



Ik koop trouwens ook wel 's shirts (zonder infantiele plaatjes) op de kinderafdeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Truffelmaffia schreef op 29 januari 2013 @ 13:32:

Boeit me niet echt BAM (hoe je die post écht bedoeld). Ik wil zo'n jurk! Graag even een foto in het foto-topic zodra je 'm hebt gekocht.
quote:Mugske schreef op 29 januari 2013 @ 13:05:

ik vind dat de Hema ook t-shirts voor volwassenen met Jip&Janneke moet verkopen,Nou, dat dus, want dat wil ik echt!! En het schijnt dat ze een keer een Jip & Janneke oranjeshirt (voor voetbal) hebben verkocht in volwassen maten, maar waarom heb ik die dan niet gezien?
Alle reacties Link kopieren
Ik loop graag in Hello Kutty kleding.....
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperGoomba schreef op 29 januari 2013 @ 13:38:

[...]





Nou, dat dus, want dat wil ik echt!! En het schijnt dat ze een keer een Jip & Janneke oranjeshirt (voor voetbal) hebben verkocht in volwassen maten, maar waarom heb ik die dan niet gezien?



Op Lowlands werden vorig jaar Takkieshirts verkocht voor volwassenen. Groot succes! Haha. Heb er zelf ook een. Draag het alleen nooit meer.

Zag het takkieshirt overigens wel laatst bij DWDD voorbij komen.
Oh ja, dat heb ik ook gezien Commotion, op de Fiep-facebook. Ik wil ook zo'n shirt. Bij de heimweewinkel verkopen ze een Jip & Janneke shirt voor volwassenen maar daar betaal je een miljoen euro aan verzendkosten.
Zoiets?

Prachtig toch...



Alle reacties Link kopieren
quote:SuperGoomba schreef op 29 januari 2013 @ 13:42:

Oh ja, dat heb ik ook gezien Commotion, op de Fiep-facebook. Ik wil ook zo'n shirt. Bij de heimweewinkel verkopen ze een Jip & Janneke shirt voor volwassenen maar daar betaal je een miljoen euro aan verzendkosten.O, zo'n webwinkel moet ik ook beginnen! In één klap binnen!
Alle reacties Link kopieren
quote:anaisnin schreef op 29 januari 2013 @ 13:05:

Mijn kinderen hebben zachte badjassen van vloers met strepen van de hennes, en ik draag vrouwelijke zwarte peignoirs. Hell niet dat ik in winnie de poot ga lopen. Hoe verzin je het?Vloers.....??? Ik mag hopen dat je velours bedoelt.
Voor mijn kinderen vind ik disneyfiguren al te verschrikkelijk, laat staan voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:dikkiedik1966 schreef op 29 januari 2013 @ 13:50:

[...]





Vloers.....??? Ik mag hopen dat je velours bedoelt. Vloers en fleeze...
Alle reacties Link kopieren
quote:dikkiedik1966 schreef op 29 januari 2013 @ 13:50:

[...]





Vloers.....??? Ik mag hopen dat je velours bedoelt. Platvloers natuurlijk, dikkiedik.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn meiden hebben ook zulke leuke kleren (anders had ik ze idd niet gekocht) Vooral de didi kleding voor kinderen vind ik erg mooi. Maar....ze hebben er dus ook volwassen varianten op. Het gaat niet zo ver dat we hetzelfde gekleed zijn, maar vaak is het, per ongeluk, wel zo dat het bijelkaar "past"
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik nog wel leuk..
Alle reacties Link kopieren
Wat was ik op mijn twaalfde blij om eindelijk in de volwassenenkleding te passen, qua lengte en stijl.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 29 januari 2013 @ 13:57:

Deze vind ik nog wel leuk..[afbeelding]



Mannen kunnen best veel hebben.



Al zie ik ze liever in een sexy shirt zonder plaatje.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Hier thuis is het andersom. Mijn dochter mag inmiddels de kinderkleren overslaan en shoppen in de maten 34 en 36. Ze is de koningin te rijk.



Qua schoenen is ze mij gelukkig voorbij, want ik miste regelmatig een paar. Dat kan nu niet meer. Sjaals, armbanden, kettingen en tassen... allemaal foetsie als ik niet oppas.
Wat dan wel weer jammer/onhandig is; de kindermaten kloppen vaak niet met de smaak en mode.



Dochter was 11 toen ze een groeispurt kreeg, de kleren van de kinderafdeling waren te kinderachtig en de kleren van de volwassenen afdeling veel te groot. Er is geen goede overgang.



Hetzelfde met schoenen. Ze had maat 40 met 11 jaar, de volwassen schoenen zijn bijna allemaal met hoge hakken momenteel, en zeker de schoenen die zij leuk vond. Maar hakken bij een 11-jarige? Geen gezicht en ook geen haar op mijn hoofd die erover nadenkt zoiets te kopen voor een kind op de basisschool. Maar kindermaatjes gaan maar tot 37. Dan heb je er nog een paar in 38-42 maar dan heb je de keuze uit 5 of 6 paren en die zijn niet al te modieus. Echt rampzalig.



Gelukkig passen de volwassen maten inmiddels wel en is ze ook groot genoeg om een hakje aan te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 29 januari 2013 @ 14:08:

Hier thuis is het andersom. Mijn dochter mag inmiddels de kinderkleren overslaan en shoppen in de maten 34 en 36. Ze is de koningin te rijk.



Qua schoenen is ze mij gelukkig voorbij, want ik miste regelmatig een paar. Dat kan nu niet meer. Sjaals, armbanden, kettingen en tassen... allemaal foetsie als ik niet oppas.



Wel een compliment! Ze vindt dat haar moeder er leuk uitziet.

Maar kan me wel voorstellen dat het irritant kan zijn.



Zoals mijn dochter van 7 nu is denk ik eerder dat mijn man zijn kledingkast in de gaten moet houden
Follow your heart, but take your brain with you....
Alle reacties Link kopieren
Disneyfiguren komen er hier niet in!!

Of kleding met van die one-liners.



Ik zie af en toe wel een leuk laarsje, maar dan is dat maat

29-35 ofzo haha!
Dochter vsn 12 en ik hebben ook dezelfde schoenmaat. Zij vindt het heul oneerlijk dat ik wel op die 11 cm hakken mag lopen en zij niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:dikkiedik1966 schreef op 29 januari 2013 @ 13:50:

[...]





Vloers.....??? Ik mag hopen dat je velours bedoelt. Hahahaha klopt. Foutje, bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven