Mode & Beauty alle pijlers

Dit wil ik ook. En dit en die en deze ook.

29-01-2013 12:56 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje is op vakantie geweest en heeft echt 2 hele mooie gele fleeze vestjes voor mijn dochters mee genomen. Met op de achterkant een hele grote Winnieh the pooh kop. En die vind ik echt zo ontzettend mooi. Volgens mij vind ik ze nog leuker dan dat mijn dochters het zelf vinden. En het is dat het vest er in mijn maat niet is (althans niet dezelfde ) anders had ik m zelf ook best wel willen hebben. En mijn jongste dochter heeft ook een heel leuk snoezig ochtendjasje met Minnie en Mickey erop en ook daar zou ik mezelf nog best wel in zien lopen als er in mijn maat eentje te koop zou zijn.

Heb jij dat ook wel eens? Dat je kind een kleding stuk heeft of krijgt waarvan je denkt van ja het is dat die er in mijn maat niet is maar anders zou ik dat eigenlijk ook best wel willen hebben.
Addison, ik heb zo het vermoeden dat Dochter wel iets in de modewereld gaat doen later, ze heeft gevoel voor kleuren en stijlen. Ik shop tegenwoordig alleen nog maar in mijn uppie als ik werkkleren nodig heb. Anders gaat zij mee en helpt me kiezen.



Maar ja, wel met het gevolg dat ik vaak iets heb dat zij ook leuk vind .



Bepaalde spullen kopen we dan ook zodanig dat we er beiden plezier van hebben, zo hebben we maar zelden een miskoop. Als een bepaalde kleur armband bij haar kleren past, draagt zij hem. Over een jaar is het weer uit de mode, kan ie beter gedragen worden dan in een lade liggen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 januari 2013 @ 14:19:

Dochter vsn 12 en ik hebben ook dezelfde schoenmaat. Zij vindt het heul oneerlijk dat ik wel op die 11 cm hakken mag lopen en zij niet... Hahahaha, heel herkenbaar, dat was hier ook zo. Maar ik heb 40 en zij inmiddels 42, dus dat probleem is hier opgelost .
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 29 januari 2013 @ 14:22:

Addison, ik heb zo het vermoeden dat Dochter wel iets in de modewereld gaat doen later, ze heeft gevoel voor kleuren en stijlen. Ik shop tegenwoordig alleen nog maar in mijn uppie als ik werkkleren nodig heb. Anders gaat zij mee en helpt me kiezen.



Maar ja, wel met het gevolg dat ik vaak iets heb dat zij ook leuk vind .



Bepaalde spullen kopen we dan ook zodanig dat we er beiden plezier van hebben, zo hebben we maar zelden een miskoop. Als een bepaalde kleur armband bij haar kleren past, draagt zij hem. Over een jaar is het weer uit de mode, kan ie beter gedragen worden dan in een lade liggen.Dat klinkt erg gezellig! Leuk als je dat samen met je dochter kan doen.
Follow your heart, but take your brain with you....






Schijnt hip te zijn..en duur..
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 januari 2013 @ 13:01:

Nou, ik zag laatst ergens een Angry Birds rompertje hangen en toen heb ik wel even flink moeten slikken dat ik geen maatje 74 meer heb .
Bij mensen met een fleece vest/trui zie je vaak ook de crocs in de kast staan.

Goed voor je sexleven! }o:
Je hebt ook een periode gehad dat mannen stropdassen met Daffy Duck droegen. Vreselijk. Volwassen vrouwen met Winnie de Pooh is net zo erg. Volgens mij verpletter je ook de libido van je man in zo'n shirt.
Leuk die t-shirts van Mickey Mouse. Ik vind Snoopy ook zo leuk. Ik heb een Pink Panter pyjama. Daar slaap ik in, als mijn man nachtdienst heeft.
Ik heb trouwens Hello Kitty sokken. Is zeker ook super fout! Nooit bij nagedacht. Draag ze ook in het openbaar...
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperGoomba schreef op 29 januari 2013 @ 13:38:

[...]





Nou, dat dus, want dat wil ik echt!! En het schijnt dat ze een keer een Jip & Janneke oranjeshirt (voor voetbal) hebben verkocht in volwassen maten, maar waarom heb ik die dan niet gezien?



Die waren voor koninginnedag (Jip met een kroon). Die heb ik dus. Zag ze ook niet in onze vestiging, maar heb ze via de webshop besteld. Plaatje begint nu een beetje te slijten ;-(



Dat shirt met Takkie heb ik inderdaad ook laatste bij DWDD gezien. Meteen gegoogeld, maar kon er niks over vinden.



Ook wel eens mail naar Hema gestuurd of ze dat niet in assortiment zouden willen nemen. Maar nee, dat wilden ze niet. (gat in de markt, denk ik dan).
Alle reacties Link kopieren
Ach ik heb een keer een date gehad. En hij droeg een shirt van transformers. Op zicht best een hele leuke vent hoor dat wel. We zijn alleen nooit zover gekomen dat ik zijn superman ondergoed ook gezien heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:migudu schreef op 29 januari 2013 @ 14:19:

Disneyfiguren komen er hier niet in!!

Of kleding met van die one-liners.



Ik zie af en toe wel een leuk laarsje, maar dan is dat maat

29-35 ofzo haha!Die leuke laarsjes kom ik dan weer niet tegen en die zijn toch mijn maat (34/35, drama-maat ik weet het). Ik heb dan weer geen behoefte aan roze schoenen van k3 of groene met konijntjes erop Maat is wel makkelijk met sportschoenen of gympies, maar niet voor nette werk-schoenen of bij een jurkje.
Alle reacties Link kopieren
quote:eiland schreef op 29 januari 2013 @ 14:43:

Ik heb trouwens Hello Kitty sokken. Is zeker ook super fout! Nooit bij nagedacht. Draag ze ook in het openbaar...Nou en? Ik heb tweety sokken. En die draag ik ook gewoon. En weet je wat het leuke ervan is. Ik heb ze misschien al wel 10 jaar ofzo dus ze zijn allang niet meer te koop maar nog steeds zijn er mensen die me vragen waar ik ze gekocht heb. Over kopen gesproken waar haal je hello kitty sokken voor volwassenen? Sokken moet toch gewoon kunnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:fietjelief schreef op 29 januari 2013 @ 14:39:

Bij mensen met een fleece vest/trui zie je vaak ook de crocs in de kast staan.

Goed voor je sexleven! }o:Ik draag thuis wel eens een fleecevestje. En in de schuur staan nep-crocs, die ik draag tijdens tuinwerk. Bloos, bloos, bloos
Alle reacties Link kopieren
quote:cherryoncream schreef op 29 januari 2013 @ 15:04:

[...]

(...) Over kopen gesproken waar haal je hello kitty sokken voor volwassenen? Sokken moet toch gewoon kunnen?Bij de H&M. Ik heb ze ook.
Heb ik even mazzel met mn schoenmaatje 37.

Heb laatst toch mooi skisokken voor aardig wat eurootjes minder kunnen scoren bij de kinderafdeling van de hema (o:
quote:Melpomene schreef op 29 januari 2013 @ 15:09:

[...]





Ik draag thuis wel eens een fleecevestje. En in de schuur staan nep-crocs, die ik draag tijdens tuinwerk. Bloos, bloos, bloosEn hoe is het met je sexleven? Haha grapje hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben klein dus ik koop wel eens wat op de kinderafdeling (schoenen of kleding). Maar dan geen dingen met Disneyfiguren, Hello Kitty of dat soort dingen. Ik wil er niet uitzien als een overjarige kleuter. H&M produceert sommige schoenen trouwens tot en met maat 38, handig voor meisjes met grote voeten voor wie volwassen schoenen nog een stap te ver zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb crocs in een kindermaat. 10 euro goedkoper dan volwassenenmaat.



Verder heb ik t-shirts van de kinderafdeling (jongens).
Alle reacties Link kopieren
Mijn motorbroek is ook een kinder(jongens)maat: 176.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best jammer dat ik niet hetzelfde kikkerpak heb als mijn zoon.

Al staat 'Little Froggie' misschien wat raar op een volwassen vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dat ik dat wil hebben ,betekend natuurlijk niet gelijk dat ik er ook mee naar mijn werk zou gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 29 januari 2013 @ 15:09:

[...]





Ik draag thuis wel eens een fleecevestje. En in de schuur staan nep-crocs, die ik draag tijdens tuinwerk. Bloos, bloos, bloosIk heb ook nep crocs op de camping .Speciaal gekocht zelfs. Maar niet omdat ze mooi zijn of lekker zitten maar omdat ze goed tegen water kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 29 januari 2013 @ 15:13:

[...]





Bij de H&M. Ik heb ze ook. Oke dank je ik zal eens gaan kijken daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 29 januari 2013 @ 13:17:

De zeer volwassen dochter (30+) van mijn schoonzus draagt dit dus wel he... Truien met beren, de gehele familie Mouse, Goofy noem het maar op. Daar bij is ze ook nog eens graatmager en dan flubbert er zo'n fleecetrui om dat lijfje heen. Geen gezicht.Dan is ze gewoon een hipster en jij bent te oud om dat te snappen
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven