Mode & Beauty alle pijlers

Donkerblauwe nagellak, GO or NO GO?

24-09-2013 17:56 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van donkerblauwe nagellak? Ik stond er mee in de winkel omdat ik veel donkerblauwe kleding heb voor de winter. Ik heb alleen nooit donkere nagellak of nagellak in een andere kleur dan rood/roze. Vandaar mijn vraag, is donkerblauwe nagellak leuk voor in de winter?
Alle reacties Link kopieren
Zeker doen!!!
Alle reacties Link kopieren
No go. Krijg altijd het idee alsof iemand met blauwe nagellak elk moment kan gaan roepen 'kijk eens hoe mooi ik mijn nagels heb gesmurfd!'

(Nog erger wanneer vrouwen een felblauwe panty dragen)
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
GO!!

De eerder geplakte lakjes vind ik trouwens geen donkerblauw. Zelf zou ik eerder voor zoiets gaan:



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
ja, die van twisted vind ik prachtig.

doen!! wel zorgen dat het er netjes op zit en vooral niet gaat bladderen. Dan ziet het er juist heel fout uit.
Goed gevonden, Twisted! Maar niet mijn voorkeur, ik heb een hekel aan donkerblauw. Je zult mij dus ook niet met donkerblauwe nagels zien, als ik ze al zou lakken . . . .

Ik heb wel ooit een kobalt blauwe creatie gehad, daar droeg ik ook kobalt nagellak bij. Dat pak kwam uit Parijs, daar mocht wel iets extravagants bij gedragen worden . . . .
Ik zeg go, maar dan wel donkerblauw en niet kobalt. Ik vind donkere kleuren sowieso mooier dan rood maar dat is persoonlijk natuurlijk...



Edit: eens met twisted! DIe is erg mooi!
Doen! Is juist mooi in de winter



Ik heb nu zelf felroze met daar overheen grijs. Het roze schemert er heel licht doorheen, beetje gewolkt ziet het eruit. Is echt super mooi! Ik vind felle kleuren niet mooi voor in de winter, voor de zomer is het wel weer leuk.
Alle reacties Link kopieren
Doen! Ik vind het stijlvol en stoer staan. Donkerpaars en donkergroen vind ik ook mooi :-)
Alle reacties Link kopieren
Beetje late reactie, maar definitely a go! Ik heb die van Essie - After School Boy Blazer (wat een naam). Die is heel donker en lijkt sprekend op die van OPI die hierboven werd genoemd. Hele donkere aubergine-achtige kleuren, tegen het zwarte aan (zoals China Glaze - Prey Tell) vind ik ook heel mooi voor het komende seizoen. Die heb ik dus ook Ben dol op donkere en warme kleuren voor de herfst en winter, maar ook hele felle voor bijvoorbeeld de zomer. Hoe meer kleurtjes, hoe beter
Go! Ik vind donkerblauw heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:-tinkerbell- schreef op 24 september 2013 @ 20:03:

No go. Krijg altijd het idee alsof iemand met blauwe nagellak elk moment kan gaan roepen 'kijk eens hoe mooi ik mijn nagels heb gesmurfd!'

(Nog erger wanneer vrouwen een felblauwe panty dragen)







Sjips, wou net mijn nagels gaan bekladden met rimmel blue vogue. Moet ik misschien toch maar van afzien, gezien de combinatie met mijn geringe lengte.

(Smurfen dragen trouwens witte maillot-achtige dingen)
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Alle reacties Link kopieren
Go motherfuckin Go
Winnin' is not a one-time decision.. It's a lifestyle!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bij anderen vaak mooi en stoer, maar op de een of andere manier zelf nooit.

Ik ben zelf meer van lichte lakken met parelmoer of metallic glans.



Zorg a.u.b. wel voor verzorgde nagels bij donkere lakken! Ik vind het anders zo snel armoedig en onverzorgd.
Follow your heart, but take your brain with you....
Alle reacties Link kopieren
go go go go! Alle kleuren blauw zijn eigenlijk leuk.. al ben ik niet zo fan van de smurfenblauwe variant.
Go, maar dan wel de kleur van Twisted. Die heb ik zelf ook, prachtig.
quote:copacabana schreef op 24 september 2013 @ 18:56:

[afbeelding]

Ik zeg go go go.



Maar serieus het hangt af van de persoon en de outfit. Sommige dames kunnen meer hebben dan andere. Vandaar me dunkt de gemixte reacties naar aanleiding van de vraag van TO.
quote:lay123 schreef op 26 september 2013 @ 20:42:

Go, maar dan wel de kleur van Twisted. Die heb ik zelf ook, prachtig.Eens, vind ik heel stylish.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n donkerblauwe kleur nagellak? Een echte NO. Als je dood bent krijgen je nagels ook zo'n kleur, brrr! Het ziet er ook zo onnatuurlijk en ongezond uit. Maar das mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Go!
Alle reacties Link kopieren
quote:bettiepage schreef op 26 september 2013 @ 22:35:

Zo'n donkerblauwe kleur nagellak? Een echte NO. Als je dood bent krijgen je nagels ook zo'n kleur, brrr! Het ziet er ook zo onnatuurlijk en ongezond uit. Maar das mijn mening.Als je dood bent wordt van alles blauw en grauw. Past het allemaal mooi bij elkaar.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:bettiepage schreef op 26 september 2013 @ 22:35:

Zo'n donkerblauwe kleur nagellak? Een echte NO. Als je dood bent krijgen je nagels ook zo'n kleur, brrr! Het ziet er ook zo onnatuurlijk en ongezond uit. Maar das mijn mening.Ik vind het een hele mooie kleur, maar ik draag ook zwarte nagellak.
Leuk! Zeker doen in de winter die mooie donkere blauw- en grijstinten!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook zeggen doen! Je hebt ook zoveel verschillende kleuren blauw, het is wel ff zoeken welke bij je past idd. Zelf heb ik deze:

http://www.bonbeauty.nl/barry-m-nagella ... pe-17.html
Go!
Absolute go!

Ik draag heel vaak blauwe nagellak. Vind het een mooie kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven