Mode & Beauty alle pijlers

Donkere kringen verwijderen met fillers

05-08-2016 11:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik heb erg veel last van donkere kringen onder mijn ogen en ik smeer me momenteel arm aan concealer. Daarom dacht ik er aan om mijn donkere kringen weg te werken met fillers. Ik heb bij fillers altijd het idee dat je het ziet dat er iets is gedaan en dit wil ik juist voorkomen...Vraag aan jullie dus: heeft iemand ervaring met donkere kringen wegwerken met fillers, de zichtbaarheid van fillers in het algemeen en een kliniek in de Randstad die jullie aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nu 2x laten doen en ik ben er erg blij mij. Het blauw komt bij mij van adertjes die dicht bij elkaar liggen. Het wordt ook wat holler nu ik wat ouder word (volumeverlies) Wat betekent dat het prikken prima kan gaan maar ook dat ik soms een paar dagen een blauw oog heb. Wanneer je het bij houdt heb je geen op en af mbt uiterlijk. Ik zie er uitgeslapen uit maar niet echt anders dus het valt de meeste mensen niet op. Ik ga naar een kliniek in Amsterdam op de Herengracht.



Ik denk wel dat fillers een dure oplossing zijn in vergelijk met concealer. Ik draag nog steeds wat concealer in mijn binnenste ooghoek maar verder niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor "type" filler gebruik jij?
Ik laat het al jaren doen, bij een kliniek in Amsterdam-Zuid (Cornelis Schuytstraat).

Zeer tevreden over, en je ziet het echt niet. De eerste dagen/weken is het ietsje gezwollen, maar dit trekt snel weg.
Hoi!



Dat heb ik ook meerdere keren laten doen en vind het super!!

De donkere kleur van je kringen krijg je er niet weg mee, maar je kunt het wel opvullen zodat je huid vlak word.



Ik heb het gedaan in de Veldhuiskliniek, met Juvederm.
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden heb ik het ook laten doen, bood voor mij een hele goede oplossing voor wallen (volumetekort) en kringen. Resultaat was prachtig, heel natuurlijk. Wat Viva Amber zegt, je ziet er gewoon fris en uitgeslapen uit. Het nadeel is prijzig (ik was 800 euro kwijt voor beide ogen) en het tijdelijke effect van de behandeling. Volgens mij gebruikten ze hyaluronzuur. Een lichaamseigen stof die langzaam afgebroken wordt. Na 1,5 tot 2 jaar was het effect wel weg bij mij.

Ik heb het laten doen bij een kliniek aan de Cornelis Krusemanstraat in Amsterdam, op zich heel tevreden over de behandeling daar (ook de nazorg)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb deze behandeling ook gehad en ook vanuit mij goede verhalen! Ik heb het laten doen in Haarlem bij Bloemingdael.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een filler die vrij diep wordt gezet (op het bot). Ik weet niet het merk. De arts heeft 5 type in verschillende samenstelling en dikte waarvan 1 geschikt is voor de ogen. Je wil bobbels onder de ogen voorkomen want dat staat onnatuurlijk daarom is niet alle hylaronzuur geschikt en vooral niet oppervlakkig inspuiten zoals in sommige klinieken gebeurt want dan heb je risico op bobbels. .
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Blackwater, krijg je de donkere kleur er niet mee weg?

Dat zou voor mij het belangrijkste resultaat moeten zijn.



Resultaat wat een jaar anderhalf jaar aanblijft vind ik ok.



Wat betalen de anderen en hoelang resultaat?
Alle reacties Link kopieren
De donkerkleur is wel veel minder. Je hebt ook geen schaduw meer onder de ogen wanneer het is opgevuld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee bij mij ging dmv een filler de donkere kleur niét weg, omdat mijn bloedvaatjes teveel aan de oppervlakte liggen.

Verder heb ik er zeker 2 jr plezier van gehad!!

Ik betaal €350 voor 1 spuit, na 3 weken mag je terugkomen om het na te laten kijken, vind je het niet genoeg opgevult dan spuiten ze nog bij.
Alle reacties Link kopieren
Heb het 1x laten doen met een mooi resultaat. Ik had een donkere lijn/schaduw onder mn ogen. Die was weg daarna.

Ik heb geen blauwe plekken gehad en de zwelling was minimaal.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Bedankt voor jullie reacties! Ik ben aan de hand van dit topic naar Bloemingdael en Velthuiskliniek geweest om me te laten informeren. Beide zijn in Haarlem (waar ik woon) en dat is dus wel zo handig, vooral omdat jullie aangaven dat die beide goed zijn. Beide artsen gaven aan dat mijn ogen wat dieper liggen en daarom goed te behandelen met fillers. De behandeling is inderdaad vrij prijzig, zeker als je het vergelijkt met concealer. Ik wil het wel graag doen, maar ben nog in twijfelende fase....Bedankt voor jullie hulp!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik heb ook een tijdje erg veel last gehad van donkere kringen onder mijn ogen. Zelfs de meest dekkende consealer werkte niet meer. Een goede vriendin van mij raadde mij aan om eens fillers te proberen en ik moet toegeven dat het bij haar echt een super prachtig resultaat opleverde!



Ik heb nu twee weken terug bij dezelfde kliniek (dokter Frodo in Amsterdam) als waar zij is geweest ook fillers in laten brengen en ik zie echt een subtiel verschil. Ik heb met dokter Frodo besproken dat ik een zo natuurlijk mogelijk resultaat krijg, dat vind ik wel het allerbelangrijkst. Ik heb gekozen voor hyaluronzuur fillers, dezelfde als mijn vriendin. Ik zou het iedereen aanraden!
Alle reacties Link kopieren
ik zou dus never nooit bij iemand gaan die zich frodo noemt Veel te bang voor die ring
Alle reacties Link kopieren
haha Nina1966 google hem maar even. Ik denk dat je daarna wel in zijn ogen wil kijken tijdens de behandeling hoor ;)
Je smeert je arm aan concealer, zeg je, maar doe je dat wel met de juiste kleur?



Het helpt namelijk weinig om de kring te bedekken met normale huidkleurige concealer. De kring schijnt er gewoon doorheen.



De truc is om eerst de donkere kring te neutraliseren met de tegenovergestelde kleur van het kleurenwiel. Dat klinkt heel contra-intuïtief, maar werkt als een tierelier.



Bij bruine kringen smeer je er eerst blauwe concealer op. En daarna nog een klein beetje normale concealer om het af te dekken en er is niets meer van te zien. Bij blauwe kringen eerst oranje, bij paarse kringen groen. Idem dito.



http://theblondeshell.com ... or-correcting-concealers/
Alle reacties Link kopieren
Beste Germaine_Fleur,



Ik vind dit een lastige.. Ik weet niet echt of donkere kringen hier echt door zullen weggaan. Ik heb zelf ook fillers gebruikt en ik ben er erg tevreden over, maar ik had een ander doel voor ogen natuurlijk. Misschien is het goed om je gewoon eens te laten adviseren bij meerdere klinieken. Zij kunnen je precies vertellen wat goed voor jou is en hoe het bij jou zou uitpakken. Iedereen heeft natuurlijk een persoonlijk advies nodig. Ik ben zelf voor mijn fillers bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen geweest. Ik ben hier heel fijn geholpen en ze gaven op een fijne manier advies.
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo,



Ik ben ook bij van Goyen geweest Phendriks!! Ik heb mijn wangen laten opvullen met fillers, maar gewoon omdat ik een erg ingevallen gezicht had. Over dat goede advies kan ik meepraten. Ik schaamde me eerst een beetje dat ik fillers wilde, maar in zo'n praktijk is dat natuurlijk heel gewoon. Toch gaven ze me advies op een manier waarop het leek dat ze begrepen dat het mijn eerste keer was en dat het voor mij dus helemaal niet gewoon was. Ze legden alles haarfijn uit en vonden het totaal niet raar dat ik er eerst nog even over wilde nadenken. Ik zou als ik jou was gewoon een beetje in het rond vragen en dan langs verschillende klinieken gaan voor advies. Pas als je je ergens echt fijn voelt zou ik het laten doen:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Een oud topic maar toch m’n vraag.

Mijn probleem is bij een filler onder m’n ogen dat het een paar weken heel erg gaat zwellen. Ik durf de deur dan eigenlijk niet uit. Jullie misschien tips of de ene filler meer zwelt dan de andere?
roosje1976 schreef:
08-10-2018 17:26
Hoi Dames,

Een oud topic maar toch m’n vraag.

Mijn probleem is bij een filler onder m’n ogen dat het een paar weken heel erg gaat zwellen. Ik durf de deur dan eigenlijk niet uit. Jullie misschien tips of de ene filler meer zwelt dan de andere?
Terug naar degene die hem gezet heeft (hoop niet voor je dat het een beunhaas is) Anders contact opnemen met een kliniek die wel goed aangeschreven staat.

Normaal gesproken kunnen ze wat inspuiten wat het teveel weer teniet doet.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben er nooit teveel in gespoten maar na 24 uur gaat het zo zwellen en houdt wel twee weken aan. Soms nog een blauwe plek ook. Ik hoop dat er fillers zijn die minder vocht aantrekken dan deze.
Ik heb ook fillers laten zetten, maar niets van dat wat jij beschrijft. Weet je zeker dat het goed is gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, denk het wel. Ik heb er zeker een jaar plezier van gehad. Op die eerste weken na dan. Welke filler had jij als ik vragen mag.
geen idee, heb het via de dermaclinic in zwolle laten zetten. ZIj gebruiken Bolotero of Radiesse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven