Mode & Beauty alle pijlers

Dun haar en kort kapsel.

04-08-2013 19:00 87 berichten
Ik baal al heel lang van mijn dunne, steile haar. Het is in laagjes en net op mijn schouders. Het is echt armoedig, door die laagjes is het heel piekerig. Nu zie ik leuke modellen, kort maar bovenop langere lokken.

Maar ik zie wel eens bij mensen met kort haar dat je zo door het vlassige haar heenkijkt.

Wie heeft er nog meer heel dun haar en dan toch een kort koppie.
Alle reacties Link kopieren
Ik en ik zou het niet meer anders willen

Ik heb wel heel veel haar, maar heel dun, als ik het lang laat groeien wordt het gelijk zo lijzig.



Beetje modelletje en kleurtje dit:
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zoek op Facebook naar Henk's fashion: pittige korte kapsels!





Niet al te serieus nemen..
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Leuk kapsel!!! Het is dat ik mijn lange haar niet af durf te knippen, want anders...
Ik voel me zo moedellooos
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2013 @ 19:02:

Ik en ik zou het niet meer anders willen

Ik heb wel heel veel haar, maar heel dun, als ik het lang laat groeien wordt het gelijk zo lijzig.



Beetje modelletje en kleurtje dit:[img]http://cdn.popdust.com//wp-content/uplo ... 53x441.jpg[/img]Leuk model zeg. Maar dit is echt geen dun haar. Ik heb echt van dat vlashaar.
Ik heb kort en dun haar. Het lijkt hier op.





Dit kan ik er ook nog mee doen





Dit vind ik ook leuk maar dan wel met een wat langere pony





Ook leuk

Alle reacties Link kopieren
Met heel dun haar zou ik het tricky vinden om een kort kapsel te nemen. Als je iets van wax of styling gel gebruikt dan ziet het er vaak toch voller uit?
quote:sophine schreef op 04 augustus 2013 @ 19:12:

Zoek op Facebook naar Henk's fashion: pittige korte kapsels!





Niet al te serieus nemen..Hahaha hier ben ik nou juist bang voor. Prachtig !
O ik vergeet te melden dat ik 51 ben dus toch een kapsel van Henk waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:lammy schreef op 04 augustus 2013 @ 19:18:

[...]





Leuk model zeg. Maar dit is echt geen dun haar. Ik heb echt van dat vlashaar.Het gaat om het model, niet om het haar
Maakt dat wat uit dan? Dat je 51 bent? Ik ben 45.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het bij kapsels altijd om de combinatie van model en haar ging...



Dat kapsel met dun haar is toch heel anders dan dat kapsel met dik (zoals model) haar? Ik denk dat ik beide leuk zou vinden.
Ik voel me zo moedellooos








Zolang je het niet rood verft is alles goed.
Kan dit met jouw haar?

Anders neem je maar wat van mij, ik heb van dat dikke Neanderthalerhaar





Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:lammy schreef op 04 augustus 2013 @ 19:18:

[...]





Leuk model zeg. Maar dit is echt geen dun haar. Ik heb echt van dat vlashaar.

Euhmm, ja hoor wel dun haar hier

Van Pink weet ik het niet, want ik ken haar niet, maar mijn mijn vlaskoppie is het prima te doen



Alleen...het kost wel wat tijd, als ik smorgens opsta kan ik niet even schudden met mijn hoofd en dan zit het leuk.

Ik ben dan echt een ragebolletje.



Dus douchen, wassen, mousse en waxen die handel en dan zit het helemaal leuk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 04 augustus 2013 @ 19:35:

[afbeelding]

Oe....leuk!!!

Maar wel een donker haar model, denk dat als ik dat met mijn hoogblonde hoofd zo neem het net is of ik kaal ben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik ook leuk

plaatje doet het niet...excuus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Diztel schreef op 04 augustus 2013 @ 19:32:

Kan dit met jouw haar?

Anders neem je maar wat van mij, ik heb van dat dikke Neanderthalerhaar





[img]http://24.media.tumblr.com/595ebdbbd8da ... o1_250.jpg[/img]Dit is helemaal wat ik leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
http://ihairs.com/images/ ... tyles-for-short-hair2.jpg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:lammy schreef op 04 augustus 2013 @ 19:47:

[...]





Dit is helemaal wat ik leuk vind.





Toevallig zag ik laatst een scene met Victoria Koblenko in "van God los" en daar had ze een soort gelijk kapsel.

Het is kort maar ook super vrouwelijk tegelijk, kan dit met jouw haar?

Er schijnt een spulletje op de markt te zijn dat je haar wat meer volume geeft door het dichtbij de hoofdhuid in je haar te masseren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven