Mode & Beauty alle pijlers

e ervaringen "light in the box"?

09-05-2012 15:26 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, heeft er iemand al eens iets besteld op de sit "light in the box"? superleuke en goedkope dingen maar ben een beetje wantrouwig op gebied van via internet bestellen...
Riekt naar spam dit.



Via internet iets bestellen is tegenwoordig toch doodgewoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:kathrien schreef op 09 mei 2012 @ 15:26:

superleuke en goedkope dingen maar ben een beetje wantrouwig op gebied van via internet bestellen... Hoi zou ik ook zijn...niet meer doen dus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee is volgens mij geen spam. Ik krijg ook vaak die ads van die site, ziet er inderdaad wel aardig uit.

Maar wel érg goedkoop, dan vraag ik me gelijk af of het er in het echt misschien heel goedkoop uitziet. En daarbij zitten ze volgens mij in de US, lijkt me niet handig met customs en eventueel retourneren.
Alle reacties Link kopieren
Verzending vanuit Amerika maakt het shoppen daar tegenwoordig stukken minder aantrekkelijk. Duur!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk daar ook wel eens op, maar nog nooit durven te bestellen.

Er staan wel positieve reviews uit allerlei landen op....
Staan gave dingen op!



Wie gaat het proberen?
Alle reacties Link kopieren
Is dat net zo iets als dealextreme? daar heb ik wel eens dingen besteld)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring! Snel afgestuurd, duizend procent polyester.

Alles prima hoor, als je weet wat je wil en niet per se natuurlijke producten wil.
Alle reacties Link kopieren
@dommiedom, weet je nog wat de verzendkosten/ shipping kosten waren?
Alle reacties Link kopieren
Het is al een dik jaar geleden, dat ik heb besteld, volgens mij was shipping niet zoveel, zie je ook op de site (toen in ieder geval). Wél moest ik bij aflevering nog extra betalen (invoerkosten). Was de éne keer volgens mij 10 euro de andere keer 30 (prijs inhoud was beide keren gelijk, ik weet niet hoe ze dat berekenen).



Ik heb daar een aantal jurken gekocht, op maat gemaakt. Pastte prima alleen lastig dat ik inches moest invoeren in plaats van cm, ik viel er telkens nét tussen qua inches.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, dommiedom..

Jammer van die wisselende invoerkosten.

Misschien als ik eens echts iets moois zie dat ik dan de gok waag!
Alle reacties Link kopieren
NOOIT NOOIT iets bestellen bij light in the box.

Heb dat ook gedaan voor een klein dingetje, duurde eindeloos voor het kwam, en toen bleek dus gewoon het verkeerde gestuurd te zijn. Bovendien kwam het uit China en zag er namaak uit, iets wat n.b. illegaal is.

De klantenservice gemaild, met als reactie een algemene no-reply e- mail waar je niks mee kunt. NEEM HET RISICO GEWOON NIET.



Via Paypal hoop ik nog mijn geld terug te krijgen.
En nu? Is light in the box al betrouwbaarder geworden? De prijzen zijn zo absurd laag dat ik het niet helemaal vertrouw. Daar moeten haast wel kinderhandjes aan te pas zijn gekomen...
Alle reacties Link kopieren
Rasa er is hier laasts nog een topic over geweest. Zoek even in Mode&Beauty naar het Mini in the box topic. (Is hetzelfde bedrijf)
Alle reacties Link kopieren
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1632891
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er drie jurken besteld, ben supertevreden.

Helemaal geen polyester, maar satijn en organza. De afwerking was heel netjes, die prijs-kwaliteitverhouding vind je hier niet.

Als het mis gaat met verzenden, sturen ze je bestelling opnieuw.

Ik vind het een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
als je dunne benen hebt kan je daar heel goed laarzen bestellen.

ik heb er prachtige laarzen gekocht.

voorheen bestelde ik die weleens bij Duo boots, heel duur en slechte kwaliteit.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzus, die niet zoveel budget had, heeft daar haar (echt heel mooie) trouwjurk gekocht!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar een jurk besteld voor de bruiloft van mijn zusje. (sept 2012) Super mooie jurk. Had geluk dat ik in een standaard jurk paste. Inderdaad achteraf invoerkosten. (¤15 bij mij volgens mij)
Alle reacties Link kopieren
Leuke prijzen hoor maar ik vind de site behoorlijk onoverzichtelijk.

Alsof je je in de Zeeman begeeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb slechte ervaringen met LightintheBox. Voor ¤50 iets besteld en eenmaal aan de deur nog ¤25 invoerrechten moeten betalen. Dit staat niet (duidelijk) benoemd op de site. Dat maakte de spullen dus niet goedkoper dan op andere sites en het is wel echt goedkope kwaliteit.



Dit was een paar weken geleden. Op www.klacht.nl stikt het van de slechte ervaringen. Ik raad echt af om er iets te bestellen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist goede ervaringen. Vorig jaar heb ik een cocktailjurkje gekocht voor een bruiloft en deze is super! Past precies, netjes afgewerkt en mooie stof. Ik ben zeer tevreden.
quote:suuz393 schreef op 16 juni 2014 @ 06:24:

Ik heb slechte ervaringen met LightintheBox. Voor ¤50 iets besteld en eenmaal aan de deur nog ¤25 invoerrechten moeten betalen. Dit staat niet (duidelijk) benoemd op de site. Dat maakte de spullen dus niet goedkoper dan op andere sites en het is wel echt goedkope kwaliteit.



Dit was een paar weken geleden. Op www.klacht.nl stikt het van de slechte ervaringen. Ik raad echt af om er iets te bestellen!

Hier ook, voor ruim 100 euro bij lightinthebox gekocht en moest 70 euro aan de deur betalen.

Als alles apart was besteld van onder de 22 euro zou het niet hebben gehoeven, dat hoorde ik dan helaas pas achteraf.
iemand ook ervaring met smilwedding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven