Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Alle reacties Link kopieren
Haha heerlijk dit!



Een stringbody kan inderdaad echt niet! Of in ieder geval kunnen maar heel weinig het hebben. :P



Laatst toen het ook warm weer was zag ik een hele gezette vrouw in de supermarkt. Ze droeg een wijde spijkerbroek tot aan haar knieën, met daaronder een witte legging en birkenstocks. OMG, was echt geen gezicht!



Ik snap wel dat gezette vrouwen misschien hun benen niet graag laten zien, maar dan kan je toch gewoon een luchtige lange/driekwartbroek aandoen?
Alle reacties Link kopieren
Hier is al een soort van zelfde topic over, maar gisteren zag ik iets wat hier wel past



Een (overigens slanke) dame met een heeeeeel lage heupbreuk zonder kontzakken met daarboven ergens een top die zo kort was dat je d'r halve rug en buik zag.



Ze liep ook echt met d'r heupen te zwaaien alsof ze een hot sexy mama was maar dat was zwaar overschat
27 mensen vinden dit leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik snap wel dat gezette vrouwen misschien hun benen niet graag laten zien, maar dan kan je toch gewoon een luchtige lange/driekwartbroek aandoen?Gisteren zag ik ook zulke ernstige flaters inderdaad, overhangende zwembanden bij een te strakke broek en tekenend shirt, korte rokjes met schurende dijbenen er onder...
27 mensen vinden dit leuk.
Alle reacties Link kopieren
Witte leggings onder rokjes en jurkjes. Elk jaar komt het weer terug en ik vind het zo erg!
quote:magenta2011 schreef op 19 juni 2013 @ 08:38:

Witte leggings onder rokjes en jurkjes. Elk jaar komt het weer terug en ik vind het zo erg!Ja, ik vind 't ook niet mooi maar ja: als je die legging weglaat is het aanzicht ws ook niet altijd zo fraai?
Zodra de temperatuur hier in NL boven de 25 graden komt, gaan alle regels en do's en dont's blijkbaar overboord. Mijn hemel zeg, ik heb zoveel flaters voorbij zien komen de afgelopen dagen dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

De onderjurk zonder iets erover is zo'n voorbeeld.
En idd, deze temperaturen brengen niet het meest esthetische aspect van de mensheid naar voren.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodpaars schreef op 19 juni 2013 @ 08:39:

[...]





Ja, ik vind 't ook niet mooi maar ja: als je die legging weglaat is het aanzicht ws ook niet altijd zo fraai?Hangt er van af. Trek dan een iets langer jurkje of rokje aan, of zorg dat je benen iets bruiner zijn, draag een broek of draag een zwarte legging. Die laatste vind ik wel kunnen onder jurkjes en rokjes maar zo'n witte half doorschijnende legging die ook nog eens een maat te klein is, verwoest een hele outfit naar mijn mening.
quote:zoishet schreef op 19 juni 2013 @ 08:40:

Zodra de temperatuur hier in NL boven de 25 graden komt, gaan alle regels en do's en dont's blijkbaar overboord. Mijn hemel zeg, ik heb zoveel flaters voorbij zien komen de afgelopen dagen dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

De onderjurk zonder iets erover is zo'n voorbeeld.Of dan weer een sterk tekenende jurk zonder onderjurkje: is ook niet erg fraai.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gister een vrouw met een rood sportief jack, vormloze spijkerbroek en wandelschoenen. Kort mannelijk kapsel en een grote rugzak.



Ze was ook nog overduidelijk geïrriteerd omdat mijn dochter ( van 7 ) eerder op het liftknopje drukte dan zij. Daarom viel ze me op.
Alle reacties Link kopieren
Witte leggings vind ik helemaal niet altijd lelijk (al draag ik het zelf nooit). Vind het vaak wel leuk staan onder een leuk rokje. Meestal wel bij 1 bepaald type vrouw, dat dan weer wel.
quote:magenta2011 schreef op 19 juni 2013 @ 08:42:

[...]





Hangt er van af. Trek dan een iets langer jurkje of rokje aan, of zorg dat je benen iets bruiner zijn, draag een broek of draag een zwarte legging. Die laatste vind ik wel kunnen onder jurkjes en rokjes maar zo'n witte half doorschijnende legging die ook nog eens een maat te klein is, verwoest een hele outfit naar mijn mening.Eens, al zijn mijn benen ook nog niet korte rokken bruin genoeg. :$ Dus doe ik m'n zwarte legging nog even aan voorlopig, morgen toch even onder de zonnebank.
Alle reacties Link kopieren
Liever melkflessen dan een zweetsnor hoor
27 mensen vinden dit leuk.
Zittend op een terrasje in de stad waar heel veel mensen voorbij lopen, valt het me steeds weer op, de Nederlandse vrouw is de slechtst geklede vrouw ter wereld.

Ik krijg er regelmatig pijn in de ogen van.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 08:47:

Zittend op een terrasje in de stad waar heel veel mensen voorbij lopen, valt het me steeds weer op, de Nederlandse vrouw is de slechtst geklede vrouw ter wereld.

Ik krijg er regelmatig pijn in de ogen van.Plus de gemiddelde Nederlandse man toch?
quote:roodpaars schreef op 19 juni 2013 @ 08:49:

[...]





Plus de gemiddelde Nederlandse man toch?Ach, de gemiddelde Nederlandse man loopt er bij als man, wat mij zo bedroefd is dat dat ook voor de gemiddelde vrouw geldt.
Zitten op een terrasje vlakbij een station is ook geweldig, heerlijk mensen kijken.
Ja, dan krijg je, in ieder geval hier, een meer nationale blik op de zaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb regelmatig een witte legging aan. 3/4 dan. Met bruine benen. Ik ben niet heel modebewust, maar vind het me niet misstaan. Nu ben ik ook erg slank en zou k het niet i.c.m. Mijn birckenstocks durven ;)
Wat mij vooral opvalt is dat veel vrouwen te kleine kleren dragen. Als ze een maatje groter zouden kopen zou het er al veel beter uit zien.
Oude mannen 65+ en ouder met korte broeken. Soms ziet het er echt wel verzorgd uit, mooie polo erop, tot je naar beneden kijkt. Schoenen die niet zouden misstaan onder een pak, en sokken in zwart, donker blauw of bruin tot ongeveer halverwege de kuit of hoger.



Mijn vader 70+ draagt dan tenminste nog mooie leren slippers of sportieve schoenen met sneaker sokken. Aangeraden door zijn dochters, dat dan weer wel.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 09:07:

Wat mij vooral opvalt is dat veel vrouwen te kleine kleren dragen. Als ze een maatje groter zouden kopen zou het er al veel beter uit zien.Of te groot, een té grote (spijker)broek vind ik persoonlijk ook altijd een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster__ schreef op 19 juni 2013 @ 08:46:

Liever melkflessen dan een zweetsnor hoor Lekker wijf
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 09:07:

Wat mij vooral opvalt is dat veel vrouwen te kleine kleren dragen. Als ze een maatje groter zouden kopen zou het er al veel beter uit zien.Vind ik ook wonderlijk: ik ben het laatste jaar enige kilo's aangekomen (oorzaak: geluk ) en pas mijn broeken van daarvoor dus niet goed meer. No way dat ik een te strakke broek ga dragen: ik vind het behalve lelijk staan ook afschuwelijk zitten, krijg er buikpijn van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven