Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen met Kom-pas.nl

19-01-2017 15:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een dikke week geleden iets besteld bij kom-pas.nl maar de bestelling nog niet ontvangen (wel betaald). Wie heeft ervaring met deze site? Ik heb wel een online vragenformulier ingevuld, maar zie geen telefoonnummer wat ik kan bellen.



Groet!
Alle reacties Link kopieren
Geen keurmerk, geen contact-info, geen kvk nummer, domeinnaam geregistreerd in de VS met als contactadres: qq77186694@163.com (163.com is dan weer een chinese site), groot deel van de site in gebrekkig Nederlands.



Lijkt me niet kosher.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Tel daarbij het gebrekkige nederlands en de rare zinnen op en je weet: Dit is niet best!
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
Verzending met ems, dat zal wel uit china komen. Als het komt, ziet er niet zo best uit inderdaad. Hoe heb je betaald?
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 19 januari 2017 @ 15:14:

Geen keurmerk, geen contact-info, geen kvk nummer, domeinnaam geregistreerd in de VS met als contactadres: qq77186694@163.com (163.com is dan weer een chinese site), groot deel van de site in gebrekkig Nederlands.



Lijkt me niet kosher.en e-nom staat bekend om het registreren van spam domeinen.
Alle reacties Link kopieren
Oh echt?! Wat stom! Ben echt geen onervaren online shopper...maar dit...Heb met credit card betaald, dus ga even contact opnemen met hen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiekie1112 schreef op 19 januari 2017 @ 15:48:

Oh echt?! Wat stom! Ben echt geen onervaren online shopper...maar dit...Heb met credit card betaald, dus ga even contact opnemen met hen.Grote kans dat er wel een pakket komt, maar met rommel/nepspul er in... accepteer het maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb even gebeld met credit card maatschappij. Hun commentaar: grote kans dat het nep is. Neem het pakket altijd aan, zonder pakket kan je ook je geld niet terugkrijgen. Dus aannemen en dan een aantal dingen organiseren. En wie weet....misschien is het een goeie nepper! :-) Bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:kiekie1112 schreef op 19 januari 2017 @ 15:58:

Heb even gebeld met credit card maatschappij. Hun commentaar: grote kans dat het nep is. Neem het pakket altijd aan, zonder pakket kan je ook je geld niet terugkrijgen. Dus aannemen en dan een aantal dingen organiseren. En wie weet....misschien is het een goeie nepper! :-) Bedankt voor jullie reacties!Mijn creditcard maatschappij vertelde precies het tegenover gestelde.
Alle reacties Link kopieren
quote:ghostly41 schreef op 19 januari 2017 @ 16:02:

[...]



Mijn creditcard maatschappij vertelde precies het tegenover gestelde.Misschien werkt iedere maatschappij weer op een andere manier?
Ik zou het toch ook niet aannemen... dan wordt het namelijk teruggestuurd en krijg je gewoon je geld terug. Hoezo zegt jouw maatschappij dat je je geld niet terug kan krijgen als je het pakket niet aanneemt?
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 20 januari 2017 @ 14:07:

Ik zou het toch ook niet aannemen... dan wordt het namelijk teruggestuurd en krijg je gewoon je geld terug. Hoezo zegt jouw maatschappij dat je je geld niet terug kan krijgen als je het pakket niet aanneemt?



Waarom zou je je geld terugkrijgen als je het niet aanneemt? Vage chinese webshop, dus grote kans dat die je geld lekker houden. Stap maar naar de rechter in China als je je geld terugwil.



Terwijl je als je opgelicht bent (aantoonbaar leeg pakket ontvangen), mogelijk via de verzekering van je creditcard geld kunt terugkrijgen. Ik zou in dit geval altijd het advies van je creditcardmaatschappij opvolgen, want zij zijn waarschijnlijk de enigen die misschien zorgen dat je je geld terugkrijgt.



Als je geen goede creditcardmaatschappij hebt, kun je soms beter Paypal gebruiken, die hebben ook een redelijke aankoopbescherming.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Als je het niet aanneemt dan gaat het toch retour afzender? Maar snap jouw redenatie op zich ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 20 januari 2017 @ 18:25:

Als je het niet aanneemt dan gaat het toch retour afzender? Maar snap jouw redenatie op zich ook wel.

Ten eerste is het maar de vraag of het retour afzender gaat. Dat kost geld, waarschijnlijk meer dan het product waard is. Het gaat hier om een internationaal shipment, het is geen nederlands pakketje waarbij de verzender automatisch betaalt voor het retour afzender sturen. Er bestaat een redelijke kans dat het pakket vernietigd wordt.



Maar los daarvan, of het nu retour gaat of niet, dat heeft toch niks te maken met je geld terugkrijgen? Dan hebben zij je pakketje en je geld. Nou, fijn.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven