Mode & Beauty alle pijlers

gewoon voor de lol; ik zoek je outfit voor je

04-06-2012 23:02 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Plaatst een plaatje van een outfit die je gezien hebt (bij een celebrity bijvoorbeeld) of op internet

en ik zoek waar en voor hoeveel je een gelijke outfit kan halen.

Ik vind het gewoon leuk! :-)
Alle reacties Link kopieren
Your kidding?
Alle reacties Link kopieren
Nou vooruit.



Ik vond Maxima's kleding met Koninginnedag echt geweldig. Heb me suf gezocht, maar vind alleen een mantel van Miu Miu die er enigzins op leek, maar die was van kant.



http://1.bp.blogspot.com/ ... uZO-Tas/s1600/Maxima3.jpg
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Vooral Maxima met haar goudkleurige jas van Natan en haar Evita Perron-kapsel zag er zeer koninklijk en verzorgd uit. Ook haar haarstrik van Fabienne Delvigne stond er perfect bij



link
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet waar ze haar kleding koopt, Enn. Maar ik heb een ietsjes minder riant budget.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren




sja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Daar gaat mijn droomjurk in rook op...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




Doe mij nummer 1 en nummer 11 maar. Of één van beiden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mooi!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




Ik zoek zoiets
Alle reacties Link kopieren




http://www.asos.com/ASOS/ ... gesize=-1&sort=-1&clr=Red
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




http://www.asos.com/Hybri ... gesize=-1&sort=-1&clr=Red
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet zoals gevraagd, maar vind deze wel mooi. Wil hem even plakken. klik

Alle reacties Link kopieren
Mooie jurken, meiden!



C&A? 99 Euro? Wat een dure jurk voor die winkel. En dat is ( een van de ) de laatste winkels waarin ik zou gaan kijken als ik een jurk zou zoeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ander genre:



Loooove the little white dress!
Alle reacties Link kopieren
ahh die twee rode jurken van Asos en C&A zijn mooi zeg!!



Weet bij die van Asos alleen niet zo goed wanneer ik m aan zou moeten. Vind m in het zwart wel gaaf maar hij is te sexy voor naar het werk en qua lengte net te tuttig voor een feestje.
quote:americagirl schreef op 05 juni 2012 @ 08:54:

ahh die twee rode jurken van Asos en C&A zijn mooi zeg!!



Weet bij die van Asos alleen niet zo goed wanneer ik m aan zou moeten. Vind m in het zwart wel gaaf maar hij is te sexy voor naar het werk en qua lengte net te tuttig voor een feestje.Bedoel je de eerste van Asos? Die heeft wel een heel prettige inkijk aan de bovenkant, die tuttigheid van onder maakt het geheel net niet ordi. Dus ik zou juist wel voor een feestje denken.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een rode satijnen jurk die Susan Smit droeg:

https://encrypted-tbn0.go ... ak5b1wAtR-LgsFN8b7DdWQyIf

Als je 't leuk vindt om mee te zoeken: graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een zwarte rechthoekige omslag sjaal. Zo'n een die je over je over je rug en onderarmen draagt bij een cocktailjurk.
Alle reacties Link kopieren








Alle reacties Link kopieren
Doe mij de blauwe blouse die Anouk droeg tijdens haar concert op Pinkpop vorige week, en een keer eerder bij

DWDD...Je maakt me erg blij als je hem vindt, mij is het niet gelukt.

Ik kan alleen geen plaatjes plakken...maar hij is meteen vindbaar met google.
Alle reacties Link kopieren
Das volgens mij gewoon een heren shirt Syl.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat TO niet meteen doet wat ze belooft! Vond het wel een grappig idee namelijk.



Ik zoek een maxidress maar dan wel 1 in positie-uitvoering. En dan niet in een effen kleur of met va die streepjes, maar een leuke luchtige met bloemen, beetje hippie-zigeuner stijl.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, hier zal je het misschien wel druk mee krijgen :-).

Ik heb dan wel gaan plaatje, maar ben wel op zoek naar een zwart leren biker jack.

Niet zo moeilijk lijkt het, maar ik zoek er een met een rechte rits (niet zo'n schuine met overslag dus), wel mooi getailleerd, en wat langer dan gemiddeld. Dus niet tot de taille maar echt tot op de heup.

Verder mag hij ook wel een wat 'used look' hebben.



Wij hebben helaas geen keerwinkels in de buurt, en zonder auto met een peuter en baby komt het er maar niet van wat verder weg te gaan kijken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven