Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.



Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Pfuu ik niet :P Kan voor ¤12,50 heel veel leuke aanbiedingen bij Kruidvat kopen :D
Ja, als je alleen fan bent van de Kruidvat moet je het niet doen nee
Alle reacties Link kopieren
Oh dat klinkt als echt iets voor mij! Weet je al wat erin zit? En heb je een link?



*forum mobiel op een ouderwets ding, dus google gaat niet handig*
Alle reacties Link kopieren
Dus je betaald voor de miniaturen en dan moet je daarna je hebzucht bedwingen om het vast enorm fijne maar dure product ,waar je bovendien nog een pot van hebt van een ander merk, niet aan te schaffen. Klinkt als een dure kwelling, maar het gaat je om het kerstpakket effect?
Alle reacties Link kopieren
quote:flowerbombje schreef op 27 oktober 2011 @ 11:35:

Oh dat klinkt als echt iets voor mij! Weet je al wat erin zit? En heb je een link?



*forum mobiel op een ouderwets ding, dus google gaat niet handig*http://www.glossybox.nl/
quote:flowerbombje schreef op 27 oktober 2011 @ 11:35:

Oh dat klinkt als echt iets voor mij! Weet je al wat erin zit? En heb je een link?



*forum mobiel op een ouderwets ding, dus google gaat niet handig*Nee, je weet nooit van tevoren wat erin zit. www.glossybox.nl
quote:borderwalk schreef op 27 oktober 2011 @ 11:35:

Dus je betaald voor de miniaturen en dan moet je daarna je hebzucht bedwingen om het vast enorm fijne maar dure product ,waar je bovendien nog een pot van hebt van een ander merk, niet aan te schaffen. Klinkt als een dure kwelling, maar het gaat je om het kerstpakket effect?



Idd



Gelukkig kan je wel meteen opzeggen als je kaalgeplukt bent.
Alle reacties Link kopieren
Dank! Ik ben benieuwd!! Denk dat ik het ook maar een maandje uit ga proberen. Ben ziek *snif* dus dat is een goed excuus Fijn dat je elke maand kunt opzeggen.
Klinkt leuk, maar ben benieuwd hoeveel dingen je echt zal gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag GlossyBox proberen, maar alleen als ze ook IDEAL als betalingsoptie nemen. Ik ga geen creditcard aanschaffen alleen voor ¤12,50 per maand.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook Janna! Maar aan de andere kant, voor 12,50 een keer proberen, daar kan je je ook geen buil aan vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind GlossyBox juist een goed idee, kan je eerst duurdere producten proberen voordat je ze koopt. Scheelt denk ik wel een aantal miskopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jirelle schreef op 27 oktober 2011 @ 12:08:

Ik vind GlossyBox juist een goed idee, kan je eerst duurdere producten proberen voordat je ze koopt. Scheelt denk ik wel een aantal miskopen.Duurdere producten waarvan je eerst nog niet wist dat je ze nodig had. Best een leuk idee die glossybox maar ik zou me zelf niet voorhouden dat je geld bespaard door 12,50 per maand uit te geven.
Alle reacties Link kopieren
Haha, die illusie heb ik ook niet Borderwalk Je wilt alleen maar de dingen hebben die ze erin stoppen, en dan in het groot.
Alle reacties Link kopieren
dus je krijgt proefjes die je normaal bij de parfumerie haalt en daar moet je voor betalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jirelle schreef op 27 oktober 2011 @ 12:08:

Ik vind GlossyBox juist een goed idee, kan je eerst duurdere producten proberen voordat je ze koopt. Scheelt denk ik wel een aantal miskopen.In elke fatsoenlijke parfumerie kun je een proefje krijgen of een miniverpakking kopen van een product waar je over twijfelt.
Ik begrijp het aantrekkelijke van het concept (iedere maand een verrassing) maar krijg je dan alsnog niet veel dingen waar je niets mee kunt en/of doet?
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 27 oktober 2011 @ 12:26:

dus je krijgt proefjes die je normaal bij de parfumerie haalt en daar moet je voor betalen?Precies! Ik zou willen dat ik het bedacht had, is vast goeie handel.
Het zijn wel iets meer dan de proefjes bij de parfumerie, zo erg is het nou ook weer niet. Kan ook van alles zijn, makeup, haarproducten, nagellak. Maar goed, nou zit ik wel erg reclame te maken. Het is wel echt te DUUR.
Alle reacties Link kopieren
quote:emaille schreef op 27 oktober 2011 @ 12:28:

Het zijn wel iets meer dan de proefjes bij de parfumerie, zo erg is het nou ook weer niet. Kan ook van alles zijn, makeup, haarproducten, nagellak.Niet om je voorpret te bederven, maar waar baseer je dat op? Het enige dat ze op de website beloven is dat je 5 beauty-miniaturen krijgt en dat ze streven naar een pakket dat past bij je "beautyprofiel"
Alle reacties Link kopieren
quote:emaille schreef op 27 oktober 2011 @ 12:28:

Het zijn wel iets meer dan de proefjes bij de parfumerie, zo erg is het nou ook weer niet. Kan ook van alles zijn, makeup, haarproducten, nagellak. Maar goed, nou zit ik wel erg reclame te maken. Het is wel echt te DUUR.Heb jij hem al binnen dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb de inhoud van de glossyboxen in de VS en UK gezien.
Maar wat zit er dan concreet in? Heb je voorbeelden van merken/producten uit andere boxen dan?
Alle reacties Link kopieren
http://www.glossybox.co.uk/glossybox-may-2011

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven