Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.



Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
ik vind het ook jammer dat het allemaal mini's zijn. En dat product in a'dam: daar heb ik er al zoooo veeeeel van - uit boxen.
Leuke Glossybox! 4 x fullsize en 1 mini (halfsize). En een extraatje, masker.



Al had ik van de 1 jaar-box toch nét iets meer verwacht..
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor zo`n Glossybox. Het bevat altijd wel een aantal leuke producten. Ik vond dit filmpje van de Glossybox November en zag dat er producten inzaten van Sabon, hannah, Biotherm, Zoeva en ANASTASIA!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie gaat voor de speciale Kerst Glossybox? 5 fullsizes voor 29 euro.
Nee zeg, ik blijf bezig. Had hem alleen als kado gekocht - waar het volgens mij ook voor bedoeld is. Wel grappig, op de fb-pagina staan allemaal zure reacties, dat het dingen zijn die ze al hebben. Om het cadeau te geven hadden ze dan weer niet aan gedacht
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ook niet. Ik heb 1 box en daar blijft het bij.



Dan vind ik dit soort boxen nog leuker:

http://www.veronicamagazi ... -de-christmas-de-luxe-box

http://www.veronicamagazi ... /overzicht/beauty-special
Alle reacties Link kopieren
Als iemand de bonnen van Truly Yours November nog niet heeft ingeleverd(te ver weg, etc) wil ik dat wel doen en stuur ik ze tegen verzendkosten(past door de brievenbus) naar je toe? Ik woon in Amsterdam, geen probleem voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Oh hemera, dat zou ik harstikke fijn vinden, heb 2 bonnen voor de lipbalm, eentje van mezelf en eentje voor een vriendin. Ik weet alleen niet of ik een priveberichtje via vivaforum kan sturen?
Heb de Glossy binnen...
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 13 december 2012 @ 17:47:

Heb de Glossy binnen...En?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Uit de hoek van de Beautybox blijft het ook stil. Ze hebben het er nog steeds over dat die de eerste helft van december wordt verzonden maar dat gaat denk ik niet meer lukken nu, zeker niet als het via Selektvracht gaat. Wordt het pas dinsdag of later.
Mja mja, wat pech met dingen die niet echt mijn ding zijn qua kleur en - weer een mascara. Mooi ding hoor, van Yves Rocher uit mn hoofd, maar echt de zoveelste.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Lily dat het niet veel soeps was/niet je kleur.



Schorpioen ja ik moet ook nog zien hoe het met al die boxen gaat. De score van afgelopen week staat bij mij op 2 zoekgeraakte pakketten en 1 wel goed aangekomen. 't Is niet best op dit moment met de post.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hemera,

Ik heb ook nog een Kiehls-bon. Zou je willen mailen op viva.kerstklok@gmail.com?



Morgen de Truly Yours (hopelijk), zonder hints dit keer dus ik ben erg benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Komt ie morgen al Kerstklok? Ik heb nog geen mail gehad.
Alle reacties Link kopieren
Op facebook schreven ze op 6 december dat hij "volgende week zal worden verzonden" dus ik ging uit van morgen 1e bezorgpoging maar lees nu dat het pas volgende week is. Aah, nog ern weekje wachten.
Alle reacties Link kopieren
email gehad van beauty en trulyyours box ze zijn onderweg!!!!.
Alle reacties Link kopieren
Ja, kreeg ook de mail, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kreeg ook een mail dat de beautybox verstuurd is met tnt en track&trace nummer en dat de truly yoursbox verzonden is met selectvracht. Ik ben ook weer reuze benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
ik heb mijn ty box binnen en ik ben er blij mee,1 product had ik toevallig gisteren net zelf gekocht,maar met dit koude weer komt het wel van pas.

nu wacht ik ongeduldig op de bb :-)
Alle reacties Link kopieren
TY is leuk deze maand!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de beautybox binnen en ben heeeeeeel blij!

Hij is echt superleuk!

Nog even de TY afwachten, maar ik denk dat die eruit gaat per januari.
Ik denk dat ik de TY hou en de GB eruit doe. Die is me toch iets te duur geworden en ik geloof dat ik het wel gezien van wat ze bieden.



(Niet helemaal waar want het is altijd leuk spul, maat twee boxen is me echt te luxe in deze tijden!)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 1 box ook genoeg, dus bij mij gaat er ook eentje uit. Ik vind de TY de laatste tijd het meest tegenvallen met die parfum samples die je ook gratis bij de Douglas krijgt.
Alle reacties Link kopieren
de bb heb ik ook net binnen en ook die is super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven