Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.



Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
heb de bb gehad maar niet tevreden. er ontbreekt een product. en er zitten 3 producten in die er bijna élke box in zitten.
De TY is leuheuk!
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wat er in GB van deze maand zit?
Ja:

OPI nagellack crackelee (?)

Mascara Yves Rocher

Mineral care bodylotion, kleintje

Blush Kryolan/Glossy box

Molton brown bad/douchegel kleintje

extra: miniatuurluchtje voor man en miniatuur haarolie Kerastase
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel . ik moet tot dinsdag of woensdag wachten tot ik hem krijg!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al gelezen over 'de opvolger van de Glossybox' zoals ze dat zelf noemen? Een concept dat je elke maand een slip krijgt opgestuurd.



Laat je verrassen

Verras jezelf of een vriendin. Ontvang elke maand een extravagante 'Franse Boutique' stijl slip tot je deur. Wij geloven in een eenvoudige, prijsbewust manier om luxe lingerie te dragen.



Ik sla even over denk ik.
...na de verhalen hier gelezen te hebben, een proefabonnement voor 3 maanden genomen op de Truly Yours, heb zojuist de eerste ontvangen en opengemaakt... wat heerlijk zo'n 'kadootje' voor jezelf!

Ik ben zeer tevreden. Wat een leuke producten zitten er in!

Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je er een lang abonnement op hebt, dat je het op een gegeven moment wel kent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 5 boxen gehad en ik krijg de producten niet weggewerkt. Heb genoeg smeersels/geurtjes/maskers e.d. in huis. Maar ik vind het wel leuk om steeds wat uit te proberen. Ik kijk ook eerst of ik nog wat op voorraad heb voordat ik iets nieuws koop.

Rtl komt ook met een box, de Rtl Stylecase.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikkie79 schreef op 19 december 2012 @ 11:15:

Hebben jullie al gelezen over 'de opvolger van de Glossybox' zoals ze dat zelf noemen? Een concept dat je elke maand een slip krijgt opgestuurd.



Laat je verrassen

Verras jezelf of een vriendin. Ontvang elke maand een extravagante 'Franse Boutique' stijl slip tot je deur. Wij geloven in een eenvoudige, prijsbewust manier om luxe lingerie te dragen.



Ik sla even over denk ik.Haha dat was ook exact mijn gedachte!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Idd ¤14,95 voor alleen een slip? Ben gekke henkie niet!
Hee, het is een LUXE slip he, niet een miniatuurtje.



Dit concept ken ik trouwens al, uit een ander and denk ik...
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 20 december 2012 @ 11:47:

Hee, het is een LUXE slip he, niet een miniatuurtje.

Op internet las ik dat het dezelfde mensen zijn als ook van de blendbox (zelfde adres en KVK handelnr), wees dus gewaarschuwd!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
De beautybox heeft deze maand weer vertraging las ik op Facebook. Ik heb op proef de Truly Yours besteld. Kan iemand me vertellen hoe dat bevalt bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de truly yours besteld, na een beetje navraag interesseerden deze merken mij meer. Ook vaker krijg je full sizes hoorde ik
quote:schorpioentje29 schreef op 11 januari 2013 @ 16:13:

De beautybox heeft deze maand weer vertraging las ik op Facebook. Ik heb op proef de Truly Yours besteld. Kan iemand me vertellen hoe dat bevalt bij jullie?Je kan ook even teruglezen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Truly Yours een paar maanden en ik vind hem leuk, afwisselende inhoud, niet alleen maar make up of smeersels. Afgelopen maand was er gedoe omdat er een bon inzat voor een product dat je alleen in Amsterdam kon afhalen. Via Glamourswitch heeft iemand hem voor me gehaald dus ook weer opgelost. Verder heb ik ook de Rtl Stylecase besteld, ben benieuwd daarnaar.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wanneer de nieuwe TY wordt geleverd? a.s. zaterdag?
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben pas sinds kort geabonneerd op de glossybox.



Kan iemand mij vertellen wanneer die elke maand geleverd word?





Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 15 januari 2013 @ 16:01:

Weet iemand wanneer de nieuwe TY wordt geleverd? a.s. zaterdag?het schijnt deze week, dus ik gok op vrijdag of zaterdag.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb de Beautybox opgezegt. Alwéér vertraging. De box zou in de eerste 2 weken van januari komen... nou januari is al bijna om! Ben er nu wel klaar mee. Ik zit nog te twijfelen over de TY box.
Ik lees net in een mail volgende week.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 22 januari 2013 @ 18:39:

Ik lees net in een mail volgende week.ja dat las ik ook, ben nu wel in verwarring, begreep op de FB pagina eind deze week maar na dat mailtje weet ik het ook niet meer.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 22 januari 2013 @ 17:18:

Ik heb de Beautybox opgezegt. Alwéér vertraging. De box zou in de eerste 2 weken van januari komen... nou januari is al bijna om! Ben er nu wel klaar mee. Ik zit nog te twijfelen over de TY box.Bij de TY hebben ze nu een aanbieding, krijg je (zo lang de voorraad strekt) een gratis flesje Moroccanoil. zie hun website
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Morgen komt de eerste editie van de Stylecase!
Heb zojuist de eerste Stylecase ontvangen, keek ik al dagen naar uit! Had er wellicht te hoge verwachtingen van want ik vond hem persoonlijk een beetje tegenvallen.

Allereerst de box qua vormgeving een beetje saai, niet zo'n luxe uitstraling, geen mooie strik eromheen etc.

En wat betreft de producten (die ik hier niet zal noemen) ook die vond ik een beetje 'gewoontjes' en niet erg bijzonder.



En dan zit er nog een kado-bon in voor een kliniek van 20 euro -dat lijkt heel wat, dus ik keek meteen online naar wat ik daarvoor zou kunnen krijgen- maar de prijzen beginnen daar bij 200 euro voor een peeling!!!



Ben benieuwd wat jullie van deze box vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven