Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.



Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Kan je de producten ook niet in het wit zetten? Ik ben best nieuwsgierig..
Alle reacties Link kopieren
Heb net mail ontvangen dat de TY box onderweg is. Ben heel benieuwd.



Van een ander forum geplukt (lushforum daar zijn ze meestal aardig op de hoogte ) de inhoud van de stylecase:



BioSilk Silk therapy 50 ml

Gamilia secret cleansing bar mini 30 gr. sensitive or problem skin

Bodyshop mini shea body butter 50 ml.

Burt's Bees lip balm pomegrate oil

Neoderma Blue blood gel 15 ml

Make-up studio natural liner eye pencil zwart

Sally Hansen Magnetic kleur 901
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hahaha wat slim om het in het wit te zetten!

Ik was wellicht iets te kritisch, vind een paar dingen wel leuk uit de box (gezichtsgel, nagellak en haarspul) maar een klein zeepje en zwart oogpotlood vind ik bijv. een beetje suf.

Nou ja, kun je ook weer fijn nieuwe boxjes van maken om kado te geven :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem ook luxer ofzo verwacht, omdat het vanuit/in samenwerking met RTL is. Maar het is een mooie box, ben blij met de BioSilk. Ik had daar 2 proefjes van die bijna op waren en ik wilde hem gaan kopen maar dat hoeft nu voorlopig niet. Wel jammer dat er dingen dubbel inzaten van andere boxen maar ja, daar kun je weinig tegen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben achteraf wel blij dat ik hem niet besteld had.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Wordt de TY bij de buren afgegeven als je er niet bent? Of wordt het pakketje dan de volgende dag weer aangeboden?
Alle reacties Link kopieren
Pucker, 'mijn' Selektvracht biedt het pakje de volgende dag nog een keer aan. Maar misschien verschilt dat wel per bezorger.
ene keer brengen ze het bij de buren, andere keren bieden ze het volgende dag opnieuw aan
Alle reacties Link kopieren
Als ze buren kunnen vinden die thuis zijn en die het willen aannemen bezorgen ze het daar, anders proberen ze het nog 2x volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Er staat nu bij de T&T geadresseerde was niet thuis. Ik denk dat ze het dus niet bij de buren hebben afgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Joepie heb de ty binnen. Hij is fijn!
Alle reacties Link kopieren
TY box is binnen, erg blij mee alleen (voor wie niets wil weten niet verder lezen, spoiler in wit) die glitteroogschaduw had van mij niet gehoeven, ik begrijp ook niet goed waarom ik met mijn leeftijd telkens van die glitterdingen (laatst ook al nagellak) in de doos aantref. Maar goed, kan ik de vriendin van mijn zoon weer blij maken).
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Beautybox ook opgezegd. Ben pas sinds september lid en maar enkele boxen gekregen. De inhoud beviel wel maar die toestanden met constant te laat leveren staan me niet aan. En vooral het gebrek aan communicatie erover.
Alle reacties Link kopieren
Glossy box net geopend, valt niet tegen. Mooie box dit keer, 3 x fullsize produkten.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat juist wel lollig Jas, voor speciale gelegenheden. De glitterlak heb ik met kerst op gehad, kreeg het er dan ook bijna niet meer af, haha, maar wel geinig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren de Stylecase binnen gekregen, leuke box hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de TY-box weer binnen en ik vind 'm mwa. Wel leuk en handig, maar op de een of andere manier had ik meer verwacht van de 'verjaardagsbox'. Ik weet alleen niet precies waarop ik dan had gehoopt.

Waarschijnlijk ben ik gewoon klaar met het concept. Weer Dr. VDH-maskertjes, weer een minishampoo, het kan me niet echt meer boeien merk ik. En ik heb voorlopig ook genoeg travelsize spul. Ga dus opzeggen.
Ja, ik neem voorlopig ook even geen abonement meer.

Eigenlijk van alle boxen ligt bijna alles nog te verstoffen en heb ik 1 en ander weggegeven. enige wat ik echt helemal opgemaakt heb is een duur gezichtscreme en de bodybutter van tbs. knalblauwe eyeliner heb ik nog nooit gebruikt, glitterlakjes, zeepjes, mini shampoo's, spray voor je haar etc. Het ligt er allemaal nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 24 januari 2013 @ 15:12:

Ik vind dat juist wel lollig Jas, voor speciale gelegenheden. De glitterlak heb ik met kerst op gehad, kreeg het er dan ook bijna niet meer af, haha, maar wel geinig



ja dat hoorde ik van degene waar ik het potje aan gegeven had, dat het er niet af te krijgen was.

Ik kan me indenken dat sommigen het leuk vinden voor een keer iets glitterigs maar ik heb al die glitter nu wel gezien en wil nu wel weer gewoon een mooie basic kleur oogschaduw, mooi mat of halfglans. In ieder geval iets dat je dagelijks zou kunnen gebruiken.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de b box binnen en ik ben er erg blij mee,de ty box viel tegen.
Ik heb de beautybox binnen en ik vind hem echt fijn! De glossybox deze keer vond ik niks. Ik heb beide boxen al vanaf de eerste editie en over het algemeen valt de glossy vaak tegen en de beauty bijna nooit. Glossybox gaat denk ik nu echt de deur uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de beautybox net binnen en hij is leuk 1 produkt ga ik vanavond gelijk gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Wat zit er in, wat zit er in???



Ik ben van de Glossybox overgestapt ook naar de TY, die moet ik nu voor het eerst krijgen deze maand.



(wordt vervolgd)
Lorem Ipsum
De Glossy Box was weer ouderwets goed deze maand, ik kan niet anders zeggen!
Alle reacties Link kopieren
De Truly Yours box is super deze maand!!! ik ben zeer tevreden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven