Mode & Beauty alle pijlers

Goede jeans binnenkant benen

24-10-2016 18:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas na ruim een half jaar zijn de naden van mijn spijkerbroek van de binnenkant van mijn bovenbenen (waar je benen tegen elkaar schuren) een beetje gescheurd. Deze spijkerbroek was van Levi en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Ik ben zeker niet te zwaar ofzo. Kennen jullie een goed merk waarbij dit onderdeel wat sterker is dan bij Levi?
Alle reacties Link kopieren
Dat gebeurd bij mij ook hoor, naja niet bij broeken van levi, dat houdt ie toch wel minimaal 1.5 jaar vol.
Alle reacties Link kopieren
Koop jeans waar op die plek een dubbele kapnaad gestikt is. Ligt aan het design van je jeans.
quote:Onbevangen schreef op 24 oktober 2016 @ 18:45:

Koop jeans waar op die plek een dubbele kapnaad gestikt is. Ligt aan het design van je jeans.Dit en kies voor een skinny model als dat bij jou helpt. Bij mij helpt dat omdat de oppervlakte dat dan schuurt kleiner is.
Bij mij slijten ze juist op de billen, terwijl ik geen skinny's draag. Heel eigenaardig. Broeken van Esprit.
quote:MinkeDeWit schreef op 24 oktober 2016 @ 19:00:

Bij mij slijten ze juist op de billen, terwijl ik geen skinny's draag. Heel eigenaardig. Broeken van Esprit.Fiets je veel? Toen ik veel fietste sleten ze bij de billen.
quote:Lavendel_Madelief schreef op 24 oktober 2016 @ 19:04:

[...]



Fiets je veel? Toen ik veel fietste sleten ze bij de billen.Nee, zelden. Volgens mij zit ik afwisselend op de ene en de andere bil. Links slijt ook altijd harder.
Alle reacties Link kopieren
Geen enkel lichaam is hetzelfde. Maare hebben jullie allemaal maar 1 broek dan ofzo. Tja jullie als vrouw kunnen natuurlijk vaker een rok/jurk aan dan de gemiddelde man.
fietsen varen vrouwelijk doen
Bij mij gaat Levi daar ook altid kapot. Na de tigste kapotte broek ben ik maar jurken gaan dragen.
Alle reacties Link kopieren
De broeken van esprit zijn het laatste jaar echt absoluut van bijzonder teleurstellende kwaliteit

Ik draag al zeker tien jaar broeken van esprit. Gingen altijd lekker lang mee maar het afgelopen jaar slijt ik echt binnen no-time door de Broeken heen.

Ben nu toch wel klaar met Esprit en ga op zoek naar een wat steviger merk.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm geen Esprit en checken op een dubbele naad dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven