Mode & Beauty alle pijlers

Halloween

27-10-2014 21:34 15 berichten
Goed, ik heb volgende week dus een Halloween feest. Hartstikke leuk. Maar echte Hollander die ik ben; heb ik geen zin grof geld uit te geven voor een horror outfit. Bovendien moet het wel een beetje sexy blijven, ik ben tenslotte single en je weet nooit wie er rondloopt



Dus bedacht ik dat ik wel als een enge Roodkapje kan. Zwarte jurkes en alles heb ik wel, en dan hoef ik alleen een rode cape en een stapel make-up. Maar die cape is nog niet zo makkelijk!



Ik krijg alleen volledige outfits ge-googled, of kan er 40 euro voor neertellen. Geen zin in. Heeft iemand een lumineus idee? Een handige doe-het-zelver ben ik niet, maar een poging is altijd te wagen.
Alle reacties Link kopieren
Is dit iets voor je?
Oh, da's al een stuk beter ja!
Alle reacties Link kopieren
Action heeft nu ook Halloween kostuums liggen volgens mij. Heb er niet specifiek naar gekeken dus weet niet of het echt wat is. Maar was wel voor volwassenen iig.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar je woont, maar ik zag bij een 'so low' winkel hier in de buurt een enorme collectie halloween outfits voor spotprijzen!
Regio Utrecht.



Action is ook wel een goeie ja.
Alle reacties Link kopieren
Trek een zwart strak en sexy jurkje aan en scoor 3 meter zwart kant op de markt. In de lengte dubbelvouwen en gat voor je hoofd. Strak makeupje en klaar. Of zoals dit

Dat vind ik ook wel wat ja! Ff googlen hoe ik zo'n muts erop maak
En dan loopt iedereen in hetzelfde pakje van de action straks.
Alle reacties Link kopieren




Toevallig heeft mijn dochter ook een halloweenfeest en hier heb ik haar duivelsspulletjes gekocht. Staan ook nog andere capes op de site.
Alle reacties Link kopieren
Die van het plaatje kost 6,95...komt 3,95 verzendkosten overheen.
Ik ga even kijken!
Alle reacties Link kopieren
Een zwart jurkje is natuurlijk niet zo Halloweenerig. Je kunt nog een hoop doen met makeup. Kijk eens op Pinterest bij "halloween makeup", zitten zulke gave creaties bij!
Bedankt voor de tip! Zal eens kijken of dat voor een leek als ik ook te doen is
Ik ga als Catwoman. (nu weet ik niet of dat wel eng genoeg is, maar

goed whatever. volgens mij is een kostuum belangrijker dan dat ie echt eng is.

nu is het wel een zwarte Catwoman, aaahh das vast eng)



Ik doe een zwarte legging aan van mezelf en een zwart strak shirtje.

Het enige wat geld koste waren de 'accesoires': kattenoogjes, oortjes, staart

en een zwarte pruik. (dat laatste hoeft niet perse volgens mij, maar vond het wel een

grappig idee)

En zwarte laarzen natuurlijk.



Mocht iemand nog een idee hebben om het nog spectaculairder te maken: ik hoor het graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven