Mode & Beauty alle pijlers

Haren lang laten groeien, weinig geduld!

06-02-2012 21:44 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel en dik haar.

Heel lang een bob gehad, nu wil ik ze lang.

Maar ik ben nu op een rot lengte, dat ik soms denk; Grr.. de schaar er in! Maar dan krijg ik zo'n spijt!

Herkenbaar??
Alles weten maakt niet gelukkig...
Ik vind ook dat mijn haar de laatste keer te kort is geknipt.

Nu heb ik bij de Kruitvat haar-huid-nagelpillen gekocht en daarnaast ook vitamine B. Heb wel de indruk dat mijn haar sneller groeit, maar dat kan net zo goed placebo zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even doorbijten, desnoods een lullig staartje als je een bad hairday hebt of iets met een shawltje of diadeem maar geen schuifspeldjes.
verba volant, scripta manent.
Doe er extensions in!
Alle reacties Link kopieren
MSM zwavelzuur tabletten innemen. Helpt echt! Resultaat zal uiteraard niet direct te zien zijn maar ongeveer na een maand zie je het verschil al.. Te koop bij de Tuinen bijv..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist blij dat ik een bob heb, na ruim een jaar ellende

Liefst wilde ik mijn haar nog langer (ik heb het altijd heel kort gehad), maar daar heb ik echt geen geschikt haar voor, ben ik nu weer achter gekomen. Het is te dun, slap, steil. Helaas. Maar zoals gezegd: blij met een bob
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer zijn schuifspeldjes verboden? Pfff



Ik vind ze ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vraag ik me ook af.. waarom zijn schuifspeltjes verboden??
Nou, ik heb het zelf niet gedaan. Maar zag iemand die op de markt of een andere winkel gewoon een haarstukje had gekocht.

Haren in een staartje en dan dat stukje er op. Zulke worden ook vaak voor bruidskapsels gebruikt. Geen idee waar je goede kunt kopen, maar zag laatst ook zo'n - daar gaat je haar kapot van - kapsel met veel touperen. Nou, dan liever zo'n opzet-stukje. Zeker voor een feestje waar het licht niet zo goed is.
Alle reacties Link kopieren
quote:cup_cake schreef op 06 februari 2012 @ 21:59:

MSM zwavelzuur tabletten innemen. Helpt echt! Resultaat zal uiteraard niet direct te zien zijn maar ongeveer na een maand zie je het verschil al.. Te koop bij de Tuinen bijv..Zwavelzuur?!
Winter is coming...
quote:cup_cake schreef op 06 februari 2012 @ 21:59:

MSM zwavelzuur tabletten innemen. Helpt echt! Resultaat zal uiteraard niet direct te zien zijn maar ongeveer na een maand zie je het verschil al.. Te koop bij de Tuinen bijv..Duhhh, na een maand is het sowieso al wat gegroeid....
Alle reacties Link kopieren
Oplossing: afblijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 06 februari 2012 @ 22:18:

[...]





Zwavelzuur?! Geloof meteen dat na een maand het resultaat te zien is. Wat zeg ik: na een paar seconden al.
Alle reacties Link kopieren
quote:Some_One schreef op 06 februari 2012 @ 22:25:

[...]





Duhhh, na een maand is het sowieso al wat gegroeid....Ja duuh.. Gelukkig zie je het verschil goed tussen 0,5 cm en 3 cm
Alle reacties Link kopieren
[quote]cup_cake schreef op 06 februari 2012 @ 22:31:

[...]





Ja duuh.. Gelukkig zie het verschil goed tussen 0,5 cm en 3 cm :)[/



Ik ben erg benieuwd naar die tabletten. Maar sorry, nog één keer: zwavelzuur?!
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 06 februari 2012 @ 22:35:

[quote]cup_cake schreef op 06 februari 2012 @ 22:31:

[...]





Ja duuh.. Gelukkig zie het verschil goed tussen 0,5 cm en 3 cm :)[/



Ik ben erg benieuwd naar die tabletten. Maar sorry, nog één keer: zwavelzuur?!Ja zo heet het.. Of gewoon MSM.. Moet je maar even informeren bij de tuinen (of googlen)..
Ik heb precies hetzelfde. Sta op het punt om naar de kapper te gaan binnenkort. Die droge punten onderaan :( maar ik wil het zo graag lang :( wachten duurt lang
Alle reacties Link kopieren
moet je bij google eens haarstukje intypen. Dan krijg je leuke webwinkels met leuke nepharen. Knotjes en staarten. Bij de 2e van boven zag ik dat je een stukje haar kunt opsturen en dan zoeken hun de juiste kleur!
Alle reacties Link kopieren
quote:cup_cake schreef op 06 februari 2012 @ 22:39:

[...]





Ja zo heet het.. Of gewoon MSM.. Moet je maar even informeren bij de tuinen (of googlen)..Ik heb inderdaad maar even gegoogled. Het is zwavel, geen zwavelzuur. Dat laatste zou ik niet slikken, niet zo prettig voor je slokdarm
Alle reacties Link kopieren
quote:cup_cake schreef op 06 februari 2012 @ 22:39:

[...]





Ja zo heet het.. Of gewoon MSM.. Moet je maar even informeren bij de tuinen (of googlen)..



Je bedoeld waarschijnlijk zwaveltabletten. Zwavel is een onderdeel van bindweefsel, en werkt ondersteunend en geeft stevigheid.



Van zwavelzuur kan je haar alleen maar uitvallen of erger, echt
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 06 februari 2012 @ 22:57:

[...]





Ik heb inderdaad maar even gegoogled. Het is zwavel, geen zwavelzuur. Dat laatste zou ik niet slikken, niet zo prettig voor je slokdarm Oeps! sorry! haha
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopy78 schreef op 06 februari 2012 @ 22:00:

Ik ben juist blij dat ik een bob heb, na ruim een jaar ellende

Liefst wilde ik mijn haar nog langer (ik heb het altijd heel kort gehad), maar daar heb ik echt geen geschikt haar voor, ben ik nu weer achter gekomen. Het is te dun, slap, steil. Helaas. Maar zoals gezegd: blij met een bob Ik ben ook blij met mijn krulhaar-bob. Maar door die krullen duurt het allemaal nog langer voordat je echt ziet dat het groeit.Ik wil het ook nog langer,dus moet ik wel veel geduld opbrengen,maar het is voor een goed doel.
Er zijn wel van die pillen, maar dat helpt alleen als je een gebrek hebt opgelopen. Die zijn dan alleen bedoeld om op korte termijn even het tekort aan te vullen. Dat soort spul kun je beter niet naar eigen idee gebruiken. Dat kan namelijk bij bloedtesten foute uitslagen geven. Maar is heel ingewikkeld. Als je van bepaalde vitaminen een overschot binnen krijgt dan kan dat een tekort van andere camoufleren. Andere kunnen weer diarree veroorzaken en dat is dan het enige ongemak. (* Als je haar maar goed zit. *)

Op langere termijn kun je er schade van oplopen als je het i.p.v. een verantwoord voedingspatroon inneemt.

Goed eten dat zie je wel als eerste aan je haren, nagels en huid.



Verder op tijd naar de kapper om dode puntjes te laten knippen en regelmatig een voedend haarmasker (of zoiets) nemen zodat het er gezonder uit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met PRECIES hetzelfde probleem!! Ik heb vorig jaar april me haren van extreem lang... bijna op me billen :( naar een bob laten knippen ... nu hangen me haren net weer over mijn schouders en een paar weken terug heb ik t recht laten knippen omdat het model van de bob erg lelijk was geworden.

Ook ik heb dik haar en heb mijn haren altijd vast omdat als ik het los het mezelf net MOWGLI (van Jungleboek haha) voel.

Ik zit er ook steeds aan te denken om het dan maar weer wat korter te knippen dat ik weer een fris koppie krijg.. WAT EEN RAMP! haha. Maar geduld is een schone zaak. Ik hoop over 2 jaar (pfoeh) weer lang haar te hebben:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven